Kleine update:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:41 schreef Steijn het volgende:
Voorwaarschuwing voor extreem weer
Opgesteld op vrijdag 7 januari 2005 om 17:32 uur.
Bericht nummer: 1
ZEER ZWARE WINDSTOTEN
Een stormveld trekt zaterdagochtend over het land. Langs de Wadden is daarbij zware storm, windkracht 10, mogelijk. In de westelijke en noordelijke provincies moet vanaf 7 uur tot 11 uur MEZT met zeer zware windstoten, mogelijk met snelheden tot 120 km/uur, rekening worden gehouden.
Gelukkig blijft de veerboot naar Texel rustig doorvaren. Die schommelt hoogstens een beetje.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 08:57 schreef aloa het volgende:
[afbeelding]
Ik zou nu ook niet graag met zo'n veerboot op zee willen zitten
Weet je dat wel zeker? Met kans op wk 10/11?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Gelukkig blijft de veerboot naar Texel rustig doorvaren. Die schommelt hoogstens een beetje.
Nee, idd. Het laag zit te noordelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:13 schreef Steijn het volgende:
Het lijkt nergens op hier.Een leuk briesje maar niet meer dan dat. Niet te vergelijken met een 27 oktober 2002 of 25 januari 1990.
Wees blij toen vlogen hier de pannen van het dak.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:13 schreef Steijn het volgende:
Het lijkt nergens op hier.Een leuk briesje maar niet meer dan dat. Niet te vergelijken met een 27 oktober 2002 of 25 januari 1990.
Kan me niet zoveel schelen (nofi maar zo zit ik gewoon in elkaar).quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wees blij toen vlogen hier de pannen van het dak.
Ik heb net met een auto van 1000 kg gereden en dat ging heel erg prima. De wind trekt nauwelijks aan het stuur. Dus ik weet niet hoe licht die van jou is maar ik denk dat het wel kan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:39 schreef Againzender het volgende:
Hm, ik zit toch een beetje te twijfelen of ik met mijn, erg lichte, autootje wel naar de bouwmarkt moet rijden nu...
Dat lijkt te kloppen, windvlagen nemen nu in hevigheid toe in Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:41 schreef Steijn het volgende:
Daar ging het koufront net. De zwaarste windstoten moeten zo komen.
Koufront kun je herkennen aan wat lichte opklaringen in de bewolking. Een minuut of 10 na de passage treden de zwaarste windstoten op.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat lijkt te kloppen, windvlagen nemen nu in hevigheid toe in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |