quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zelfs cygnu kan tegenwoordig redeljk leuk mee posten
Ooit kom jij er ook!
cygnusx je moet echt leren schrijven in de sneeuwquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:28 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
D'r staat CX als in Cygnusx voor wie het niet duidelijk is![]()
SNEEEEUWW!!!
zijn je vingers opgezwollen ofzo mschol?quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:30 schreef mschol het volgende:
zal ikm wel aan mee doen....
maar ga eerst nog eff OV halen
euhm neequote:Op dinsdag 28 december 2004 13:32 schreef VeerMans het volgende:
die was je toch al gaan halen?
will een beetje te snel tikken...quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:33 schreef cygnusx het volgende:
[..]
zijn je vingers opgezwollen ofzo mschol?
je maakt meer typfouten als normaal
Ik post niet met dat doelquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen toch??
zodra je een post maakt ben je al aan het post krikken
Godlikequote:
en vannacht dan?quote:
dat doel hoef je ook niet te hebben...quote:
geef jij cursus dan? in dat geval neem ik bij jou lesquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]
cygnusx je moet echt leren schrijven in de sneeuw
* mschol argree'squote:Op dinsdag 28 december 2004 13:36 schreef Godlike02 het volgende:
Tyfus wat is het forum traag
Geef mij het maar om middernacht ofzo
veel beter!
Gisternacht waren er genoeg serieuze discussiesquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doel hoef je ook niet te hebben...
dat zeg ik namelijk ook niet
een serieuze discussie hier in SC???????
ik om 11.00 mijn werk beldequote:Op dinsdag 28 december 2004 13:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik werd pas om half 1 wakker ofzo!!
rond 2 uur snachts? dan ben ik al blij als ik met mijn duffe kop en wazige ogen het woord BIER nog kan lezenquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gisternacht waren er genoeg serieuze discussies
Over de zin van het leven en zo
waar heen waarvoor?
En je mag helemaal nog niet drinkenquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:40 schreef cygnusx het volgende:
[..]
rond 2 uur snachts? dan ben ik al blij als ik met mijn duffe kop en wazige ogen het woord BIER nog kan lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |