abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24409177
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 10:34 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nieuwste aanwinsten:

Onyx - Bacdafucup
heerlijk schreeuwalbum is dat. All we got iz us is ook wel leuk, hoewel niet zo goed als deze.
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:40:25 #77
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_24422143
Binnenkort verschijnt het 3e album van All Natural.

Kort maar krachtig
pi_24430795
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:40 schreef Mar10Segovia het volgende:
Binnenkort verschijnt het 3e album van All Natural.

Kort maar krachtig
goed nieuws Second Nature is dope.
pi_24430903
Coole avatar mar10!
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:34:05 #80
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_24431363
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:04 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Coole avatar mar10!
Thanks, t heeft wat tijd gekost, maar goed...
pi_24431430
nu heb je me wel geinspireerd!
EDIT: laat maar, heb er al geen zin meer in

[ Bericht 68% gewijzigd door jimjim1983 op 06-01-2005 13:43:34 ]
pi_24433407
Weten jullie trouwens nog wat goede hiphop bronnen voor nieuws, ik zit nu een goede opsomming te maken van allerlei sites. (Komt later van pas)
pi_24450214
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:34 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Thanks, t heeft wat tijd gekost, maar goed...
Heel cool gedaan man! En ehhh, zag ik dat nou goed? Mijn Mantronix logootje komt ook voorbijgeflitst he?

Laters!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:40:18 #84
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_24450478
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:35 schreef Bojhan het volgende:
Weten jullie trouwens nog wat goede hiphop bronnen voor nieuws, ik zit nu een goede opsomming te maken van allerlei sites. (Komt later van pas)
http://www.hiphopsite.com
http://www.hiphopinjesmoel.nl
http://www.theboombap.nl
http://www.undergroundhiphop.com

Dit is wat me nu ff te binnen schiet.
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:25 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

Heel cool gedaan man! En ehhh, zag ik dat nou goed? Mijn Mantronix logootje komt ook voorbijgeflitst he?

Laters!

AA
Mantronix ook ja, klopt Alleen de naam, niet de album cover.
pi_24450713
Mar10Segovia ik bedoel de meer de engelse/amerikaanse websites, de nederlandse heb ik al allemaal mooi in een rijtje staan.
pi_24470284
nieuwe cd ed og met pete rock is gewoon dope...ik kan me niet echt vinden in de kritiek dat de beats van piet rok maar standaard zijn...wat verw8 je dan...dat hij op elk album 10 fokkin dope beats aflevert...dat doen premo en dre ook niet..anyway...kopen..of downloaden
pi_24470664
Iemand The Game - The Documentary al gecheckt? Heb helaas een beetje gare versie hier, maar dat nummer Higher is iig wel vet.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 22:42:19 #88
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24472777
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 20:51 schreef keeper het volgende:
Iemand The Game - The Documentary al gecheckt? Heb helaas een beetje gare versie hier, maar dat nummer Higher is iig wel vet.
och ja wat zullen we zeggen? ik heb de track die hij met 50 cent heeft gemaakt wel eens gehoord, is net echt superslecht maar ook verre van goed. Verder ken ik t niet.

Heb gisteren Speakerboxxx/The Love Below van Outkast besteld bij cdwow.net voor het gigantische bedrag van ¤ 5,99
kan ik me geen buil aan vallen lijkt me
  zaterdag 8 januari 2005 @ 22:50:12 #89
73895 RjD2
Hiphop is what you make of it
pi_24472930

Ik heb mn set ff wat makkelijker in gebruik gemaakt..
draaitafels ff wat dichter bij elkaar en speakers op hoofdhoogt hoeven ze minder hard..

Wat vind je ervan Cosmick?
Ik draai me rot en raak niet uitgeleerd..
6. Memory Lane "I drop the ancient manifested hip-hop, straight off the block"
  zondag 9 januari 2005 @ 03:05:26 #90
92908 Version1
Jerichoholic
pi_24478815
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 20:51 schreef keeper het volgende:
Op irc kan je de officiele rns release dl'en.
De productie van dit album is echt Dre, Scott Storch, Timbaland, Kanye West, Hi-Tek, Eminem.
Erg goede debuut album imo.. Dreams, Hate It Or Love It, Higher, Put You On The Game, Start From Scratch, The Documentary, We Ain''t, Where I'm From
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
pi_24482383
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 20:32 schreef slinxxx het volgende:
nieuwe cd ed og met pete rock is gewoon dope...ik kan me niet echt vinden in de kritiek dat de beats van piet rok maar standaard zijn...wat verw8 je dan...dat hij op elk album 10 fokkin dope beats aflevert...dat doen premo en dre ook niet..anyway...kopen..of downloaden
natuurlijk kan hij niet op ieder album 10 fokkin dope beats afleveren, dat heeft hij op dat album met ed og ook niet gedaan. ik vind het zeker geen slecht album maar niet super.
pi_24484563
quote:
Op zondag 9 januari 2005 03:05 schreef Version1 het volgende:
Op irc kan je de officiele rns release dl'en.
Heeft ook niet te maken met goede/slechte release, maar waarschijnlijk met een gare nieuwsserver ofzo, want een ander album wat ik daarvandaan heb heeft ook allemaal glitches etc. Erg irritant.
quote:
Erg goede debuut album imo..
Tis toch niet z'n debuut? Op rapreviews.com staan twee andere albums nog (Live From Compton en Untold Story).
  zondag 9 januari 2005 @ 16:42:48 #93
92908 Version1
Jerichoholic
pi_24486017
quote:
Op zondag 9 januari 2005 15:14 schreef keeper het volgende:

[..]

Heeft ook niet te maken met goede/slechte release, maar waarschijnlijk met een gare nieuwsserver ofzo, want een ander album wat ik daarvandaan heb heeft ook allemaal glitches etc. Erg irritant.
[..]

Tis toch niet z'n debuut? Op rapreviews.com staan twee andere albums nog (Live From Compton en Untold Story).
Heeft denk ik wel deels te maken met goede/slechte release, als de cd slecht wordt geripped dan maakt het weinig uit of je een wel/niet betrouwbare nieuwsserver hebt. Op de verschillende nieuwsgroepen heb ik wel een sgt-release gezien waarbij de nummers aanzienlijk minder mb's bedroegen. Heb je deze release misschien gedownload? Als je wilt kan ik links posten waar je de tracks kan dl'en. [heb ze voor een vriend ff via yousendit.com geupload namelijk]

Tis wel z'n officiële debuutalbum. Van www.aftermathmusic.com:
"Without one CD released, established publications such as the music bible itself-Rolling Stone Magazine regard The Game as the leading trend setting artist to come out of Aftermath / G-Unit camp. Right now without even a CD gracing the airwaves, The Game is on the cover of XXL, Vibe Magazine, The Source, leading International publications, all of these publications have a total circulation and interface with approximately over 12 million readers. "
Volgens mij zijn die andere 2 mixtapes en underground shit.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
pi_24486075
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:42 schreef Version1 het volgende:
Als je wilt kan ik links posten waar je de tracks kan dl'en. [heb ze voor een vriend ff via yousendit.com geupload namelijk]
Doe maar niet .

Maar bedankt .
pi_24486251
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:42 schreef Timo20 het volgende:

[..]
Heb gisteren Speakerboxxx/The Love Below van Outkast besteld bij cdwow.net voor het gigantische bedrag van ¤ 5,99
kan ik me geen buil aan vallen lijkt me
Aah! Die heb ik vorige maand voor 14,99 gekocht . Maar goed, zeker je geld waard!
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:50 schreef RjD2 het volgende:
[afbeelding]

draaitafels ff wat dichter bij elkaar en speakers op hoofdhoogt hoeven ze minder hard..
Mooie set heb je staan! Je mixer lijkt een beetje op die van mij .
  dinsdag 11 januari 2005 @ 12:20:05 #96
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_24515988
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:50 schreef RjD2 het volgende:
[afbeelding]

Wat vind je ervan Cosmick?
Ik draai me rot en raak niet uitgeleerd..
Cool man Sta je niet met je hoofd tegen die balk en is de tafel wel stevig genoeg?
Zal vanavond ook ff een nieuw fotootje maken van mijn spullen. Heb de boel ook wat verschoven enzo. Maar meer om lekker te produceren en makkelijjk te kunnen sampelen enzo

Dit is nog een oud fotootje van mijn zolder:

Heb er nog zo'n groot bureau bij (eigenlijk gewoon eettafels van de Ikea). De boel staat nu hoofdzakelijk in de breedte van de kamer en ik heb er een syntheseizer bij.
pi_24522926
Vraagje aan de regulars hier:

Waar kopen jullie je cd's? De dingen die ik hier aanbevolen zie staan kan ik vaak wel op internet vinden, maar sommige cd's zou ik toch liever kopen als ik ze echt goed vind. Op internet shops is wel redelijk wat te vinden, maar toch ook niet alles. Play.com heeft wel eens wat voor niet teveel geld, maar bij andere sites ga je toch vaak een bak geld aan shipping betalen.

Als iemand normale cd winkels weet hou ik me ook aanbevolen (liefst den haag of utrecht, ergens anders mag ook) Is af en toe toch wel leuk om een beetje te browsen en iets leuks tegen te komen wat je bij een internet shop niet zo snel had opgezocht....
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:51:49 #98
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_24523017
Ha Cos, ben je dr ook weer
Hoe staat t met dat project van je, van die Marshall Blueberry ofzo? Ben wel benieuwd naar je kunstjes...

Overigens weer een fijn nummertje op je site!

En uh DocB...

Ik heb in Den Haag eens geshopped bij Plato. Daar hadden ze een aantal hele leuke dingen, dus misschien dat je daar eens lang kunt gaan..? Verder ben ik niet echt bekend in Utrecht en Den Haag.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:58:53 #99
73895 RjD2
Hiphop is what you make of it
pi_24523176
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 12:20 schreef cosmick het volgende:

[..]

Cool man Sta je niet met je hoofd tegen die balk en is de tafel wel stevig genoeg?
Zal vanavond ook ff een nieuw fotootje maken van mijn spullen. Heb de boel ook wat verschoven enzo. Maar meer om lekker te produceren en makkelijjk te kunnen sampelen enzo

Dit is nog een oud fotootje van mijn zolder:

[afbeelding]

Heb er nog zo'n groot bureau bij (eigenlijk gewoon eettafels van de Ikea). De boel staat nu hoofdzakelijk in de breedte van de kamer en ik heb er een syntheseizer bij.
yo, ziet er nice out man!

Nee die balk gaat wel, mocht t een keer voorkomen schuif ik de boel wel op..
en die tafel is zeker stabiel, want het is een kast, dus ook met onderkant enzo!
Ik blijf uitbouwen maar moet me eerst goed orienteren of ik echt de producerkant op wil gaan of dat ik 2x technic 1200's wil hebben..moet het maar zien geld groeit niet op mn rug en die versterker enzo was al duur zat!
6. Memory Lane "I drop the ancient manifested hip-hop, straight off the block"
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:03:12 #100
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_24523215
Check trouwens dit filmpje.
Als je denkt dat Lil Bow Wow erg was....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')