heerlijk schreeuwalbum is dat. All we got iz us is ook wel leuk, hoewel niet zo goed als deze.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:34 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nieuwste aanwinsten:
Onyx - Bacdafucup
goed nieuwsquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:40 schreef Mar10Segovia het volgende:
Binnenkort verschijnt het 3e album van All Natural.
Kort maar krachtig
Heel cool gedaan man! En ehhh, zag ik dat nou goed? Mijn Mantronix logootje komt ook voorbijgeflitst he?quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:34 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Thanks, t heeft wat tijd gekost, maar goed...
http://www.hiphopsite.comquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:35 schreef Bojhan het volgende:
Weten jullie trouwens nog wat goede hiphop bronnen voor nieuws, ik zit nu een goede opsomming te maken van allerlei sites. (Komt later van pas)
Mantronix ook ja, kloptquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:25 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Heel cool gedaan man! En ehhh, zag ik dat nou goed? Mijn Mantronix logootje komt ook voorbijgeflitst he?
Laters!
AA
och ja wat zullen we zeggen? ik heb de track die hij met 50 cent heeft gemaakt wel eens gehoord, is net echt superslecht maar ook verre van goed. Verder ken ik t niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:51 schreef keeper het volgende:
Iemand The Game - The Documentary al gecheckt? Heb helaas een beetje gare versie hier, maar dat nummer Higher is iig wel vet.
Op irc kan je de officiele rns release dl'en.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:51 schreef keeper het volgende:
Iemand The Game - The Documentary al gecheckt? Heb helaas een beetje gare versie hier, maar dat nummer Higher is iig wel vet.
natuurlijk kan hij niet op ieder album 10 fokkin dope beats afleveren, dat heeft hij op dat album met ed og ook niet gedaan. ik vind het zeker geen slecht album maar niet super.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:32 schreef slinxxx het volgende:
nieuwe cd ed og met pete rock is gewoon dope...ik kan me niet echt vinden in de kritiek dat de beats van piet rok maar standaard zijn...wat verw8 je dan...dat hij op elk album 10 fokkin dope beats aflevert...dat doen premo en dre ook niet..anyway...kopen..of downloaden
Heeft ook niet te maken met goede/slechte release, maar waarschijnlijk met een gare nieuwsserver ofzo, want een ander album wat ik daarvandaan heb heeft ook allemaal glitches etc. Erg irritant.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:05 schreef Version1 het volgende:
Op irc kan je de officiele rns release dl'en.
Tis toch niet z'n debuut? Op rapreviews.com staan twee andere albums nog (Live From Compton en Untold Story).quote:Erg goede debuut album imo..
Heeft denk ik wel deels te maken met goede/slechte release, als de cd slecht wordt geripped dan maakt het weinig uit of je een wel/niet betrouwbare nieuwsserver hebt. Op de verschillende nieuwsgroepen heb ik wel een sgt-release gezien waarbij de nummers aanzienlijk minder mb's bedroegen. Heb je deze release misschien gedownload? Als je wilt kan ik links posten waar je de tracks kan dl'en. [heb ze voor een vriend ff via yousendit.com geupload namelijk]quote:Op zondag 9 januari 2005 15:14 schreef keeper het volgende:
[..]
Heeft ook niet te maken met goede/slechte release, maar waarschijnlijk met een gare nieuwsserver ofzo, want een ander album wat ik daarvandaan heb heeft ook allemaal glitches etc. Erg irritant.
[..]
Tis toch niet z'n debuut? Op rapreviews.com staan twee andere albums nog (Live From Compton en Untold Story).
Doe maar nietquote:Op zondag 9 januari 2005 16:42 schreef Version1 het volgende:
Als je wilt kan ik links posten waar je de tracks kan dl'en. [heb ze voor een vriend ff via yousendit.com geupload namelijk]
Aah! Die heb ik vorige maand voor 14,99 gekochtquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb gisteren Speakerboxxx/The Love Below van Outkast besteld bij cdwow.net voor het gigantische bedrag van ¤ 5,99
kan ik me geen buil aan vallen lijkt me
Mooie set heb je staan! Je mixer lijkt een beetje op die van mijquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:50 schreef RjD2 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb mn set ff wat makkelijker in gebruik gemaakt..
draaitafels ff wat dichter bij elkaar en speakers op hoofdhoogt hoeven ze minder hard..
Cool manquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:50 schreef RjD2 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb mn set ff wat makkelijker in gebruik gemaakt..
draaitafels ff wat dichter bij elkaar en speakers op hoofdhoogt hoeven ze minder hard..
Wat vind je ervan Cosmick?
Ik draai me rot en raak niet uitgeleerd..
yo, ziet er nice out man!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool manSta je niet met je hoofd tegen die balk en is de tafel wel stevig genoeg?
Zal vanavond ook ff een nieuw fotootje maken van mijn spullen. Heb de boel ook wat verschoven enzo. Maar meer om lekker te produceren en makkelijjk te kunnen sampelen enzo![]()
Dit is nog een oud fotootje van mijn zolder:
[afbeelding]
Heb er nog zo'n groot bureau bij (eigenlijk gewoon eettafels van de Ikea). De boel staat nu hoofdzakelijk in de breedte van de kamer en ik heb er een syntheseizer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |