quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:12 schreef AboruAsli het volgende:
Hee Sum,
Het Roots album wat een verplichte aanschaf is, is 'Do you want more?!'. Volgens mij uit 1994. Dit album is in mijn ogen een classic en hun beste album ooit gemaakt.
Koop 'm blind, je zult er geen spijt van krijgen!
Laters!!
AA
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:14 schreef Marty26 het volgende:
Inderdaad dat is echt een classic en een must have![]()
Oke, dat is wel duidelijk. Veelbelovend.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Do you want more is met afstand hun beste album, en Illadelph is al zo goed.
heerlijk album.
jammer voor 'm. maak me meer druk om de mensen daar die geen geld hebben.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.hiphop.ch/redaktion/detail_1.php?id=1418
de aanhouder wint.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:40 schreef keeper het volgende:
Hulde, na 45 minuten op invoeren rammen stond mn bericht er dan.
anywayz tvp.quote:Your rhymes are not up to par, you fake superstar
And that really gets on my nerve
When a rapper gets the credit that he don't deserve
Goin platinum and don't have no soul
Some rappers are mad nice and don't even go gold
I don't like the way it's goin down
die van chali2na is al uit, op soulseek iigquote:Op zondag 2 januari 2005 23:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat kunnen we in het nieuwe jaar zoal verwachten eigenlijk?
Zo komt er b.v. een nieuwe van Quasimoto aan,
Komt er een nieuwe van O.C.
Een van Pharoahe Monch,
Een solo plaat van Chali 2na
en een nieuwe Beatminerz... what else?
alleen die laatste komt me bekend voor maar ik zou de naam niet weten.quote:Op maandag 3 januari 2005 02:26 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Hey ik zoek een paar tracks, iemand die me kan helpen?
# 1
# 2
# 3
# 4
Vooral de eerste ben ik benieuwd naar, maar die andere ook wel.
bij voorbaat dank!
Lifestylez ov da poor and dangerous al gehoord?quote:Op maandag 3 januari 2005 02:59 schreef Dizzee het volgende:
begin nu pas Big L. wat te waarderen.
op de 1 of andere manier altijd links laten liggen, maar nu na het luistern/lezen van z'n teksten.![]()
[..]
anywayz tvp.
Zegt me alle 4 niets... sorry.quote:Op maandag 3 januari 2005 02:26 schreef le_knightclub_soda het volgende:
# 1
# 2
# 3
# 4
bij voorbaat dank!
Dat zal dan wel die mixtape, The Fishmarket, zijn zeker?quote:Op maandag 3 januari 2005 11:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die van chali2na is al uit, op soulseek iigschijnt goed te zijn, heb 'm nog niet geluisterd.
[..]
Big Lquote:Op maandag 3 januari 2005 02:59 schreef Dizzee het volgende:
begin nu pas Big L. wat te waarderen.
op de 1 of andere manier altijd links laten liggen, maar nu na het luistern/lezen van z'n teksten.![]()
[..]
anywayz tvp.
De nummers klinker wel dope, alleen ik ken ze niet.. De tweede klinkt trouwens wel een beetje als 2pac?quote:Op maandag 3 januari 2005 02:26 schreef le_knightclub_soda het volgende:
# 1
# 2
# 3
# 4
bij voorbaat dank!
Dat leek mij ook, de 3e komt zit een beetje in de g-funk hoek. Maarja, ik heb geen idee, ze komen uit een interlude op een album van Moodymann (zie sig) waarin hij langs wat radiozenders uit Detroit skipt.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:13 schreef S-Two het volgende:
[..]
De nummers klinker wel dope, alleen ik ken ze niet.. De tweede klinkt trouwens wel een beetje als 2pac?
Ik vond hem wat tegenvallen toen ik hem voor het eerst hoorde. Daarna heb ik hem niet meer geluisterd eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
de nieuwe MF Doom vind ik goed , zeker sterker dan dat venomous villain album van viktor vaughn
Ik vind m wel aardig, maar meer niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:14 schreef S-Two het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of het hier al te sprake is gekomen maar:
Edo G & Pete Rock – My Own Worst Enemy
Iemand er al wat van gehoord?
Ik ga met Mar10segiova mee, aardig maar meer ook niet. beetje standaard pete rock beats.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:14 schreef S-Two het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of het hier al te sprake is gekomen maar:
Edo G & Pete Rock – My Own Worst Enemy
Iemand er al wat van gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |