Tsja, in de loop der jaren meerdere tags gehad. 'Dine One' heb ik lang gehad, evenals 'Lethal'. Qua pieces deed ik toendertijd meer op treinen. Ach, zo goed was ik niet hoor, het ging mij meer om de kick en het 'hiphop'-gevoel wat ik er toendertijd bij kreeg. Veel gekke shit meegemaakt in die tijd. Zoals een keer in Coolhaven Rotterdam. We gingen daar een junkenpand binnen om foto's te maken van pieces. Kwamen we in een kamer, te goor voor woorden: stront, bloed (!), afbindkoorden en naalden all over the place! Vind ik een plastic tas die afgeladen vol zit met paspoorten! Hebben we netjes afgeleverd bij de politie. Toen we een uur later terug gingen naar dat pand (jaja!) stond er een junk zwaar te flippen, schelden, spugen etc. Ik denk dat het zijn tas was die we hadden meegenomen.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kwam jij daar ook wel 's dus? CoolWat scrheef je?
het enige leuke programma dat ik dit weekend langs zag komen was The rise & rise of biggie. daar zag je hem als klein jochie freestylen op de straathoekquote:Op maandag 7 februari 2005 11:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
Wat een eikels.
Ik kan me nochtans een erg goed MTV hip-hop weekend herinneren met alle classics, goede interviews met Biggie, Guru etc.
Gelukkig liet ik devideo
toen het hele weekend draaien, nog steeds plezier van.
ja klopt. hoewel de nieuwe stijl van MTV Raw ook niet slecht is, geen reclame, geen gepraat maar gewoon een aantal clips achter elkaar. maarja, dan mogen ze wel wat betere clips uitzenden.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Tja, het is triest gesteld met de muziekzenders inderdaad.
Op zich viel dat programma van Brainpower met zn maatjes nog wel mee, als je bedenkt dat daar tenminste nog redelijke clips voorbij kwamen...
Rj!!! Je leeft nog!quote:Op maandag 7 februari 2005 21:14 schreef RjD2 het volgende:
beetje laat maar dat Mobb Deep optreden in de Melkweg was echt te dope voor woorden
alle dope tracks kwamen langs met voor mij als show hoogtepunt Hold you Down van the Alchemist..
heb daarna en ervoor 3 uur lang in McDonaldsen, KFC en Burger Kings gezeten en ben er nog misselijk van,,
Maar de show was zeker dopealleen jammer dat een aantal gosers dachten dat ze bij een rammstein optreden waren en wild begonnen te beuken in het midden..waar ik stond uiteraard
bij opgezwolle was er ook al een of andere haagse hooligan die iedereen opzij zat te beukenquote:Op maandag 7 februari 2005 21:14 schreef RjD2 het volgende:
Maar de show was zeker dopealleen jammer dat een aantal gosers dachten dat ze bij een rammstein optreden waren en wild begonnen te beuken in het midden..waar ik stond uiteraard
die mogen wel is de volgende OPquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:41 schreef S-Two het volgende:
Voor de breakdance-fans: http://www.style2ouf.com/
En een dope online hiphop radio: http://www.smoothbeats.com/
Hee people's, alles nog een beetje rustug hier?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
k dan ga ik je ook R.A. The Rugged Man aanraden
omdat je het niet zo op Roots Manuva hebt![]()
Heej, ook jij leeft nog!quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:36 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Hee people's, alles nog een beetje rustug hier?
PaRo, ik vroeg me af waar je die R.A. The Rugged Man cd gehaald hebt?
Gaan er trouwens ook nog mensen naar Opgezwolle in Tivoli volgende week?
quote:10 Feb - Jus Allah keert terug bij Jedi Mind Tricks
Er is een opvallende mededeling gekomen uit het Jedi Mind Tricks kamp. Na een pauze van drie jaar is Jus Allah terug op het oude nest. Jus Allah, Vinnie Paz en Stoupe gaan weer samen muziek maken. Het label Babygrande en Jus Allah hebben trouwens overeenstemming bereikt over de nieuwe solo plaat die gepland staat voor mei. Ten slotte is er bekend geworden dat Jus Allah ook zijn bijdrage zal leveren aan het nieuwe Army of the Pharoahs album 'The Torture Papers' die later dit jaar wordt verwacht.
Ik heb dat Album gehaald bij het Oor in hilversum , netzo als veel andere albums als raw produce , Insight , DM & Jemeni etc , daar kopen ze goed in qua hiphopquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:36 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
PaRo, ik vroeg me af waar je die R.A. The Rugged Man cd gehaald hebt?
Oja, nogmaals voor de duidelijkheid: Ik heb de vragen dus niet bedacht hequote:Hip-Hop enquete:
Je bent een: M/V
Wat vind je van Hip-Hop?
Als je aan Hip-Hop denkt waar denk je dan als eerste aan?
Wat vind je van de kledingstijl?
Wat vind je van de mensen die Hip-Hop muziek maken?
Wat denk jij dat de artiesten met de muziek willen bereiken?
Vind je dat er meer hiphopmuziek moet komen in cafee’s en discotheken?
Denk je dat de Hip-Hop in de toekomst de rest van de muziekstijlen gaat vervangen?
Wie vind jij de beste artiest?
Welke betekenis heeft Hip-Hop voor jou? Vind je het gewoon mooi om naar te luisteren of is er een andere reden?
De bedoeling is dat we in dit topic op deze enquete reageren?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:37 schreef Ez3 het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van 2 meisjes die mijn mening vroegen over hiphop, het is voor een profielwerkstuk.. ff enquete in moeten vullen, en ik mocht die enquete hier droppen zodat ze ook jullie mening kunnen gebruiken (graag serieus antwoorden).. komt ie:
[..]
Oja, nogmaals voor de duidelijkheid: Ik heb de vragen dus niet bedacht heik vond sommige nogal wazig namelijk
ehm zo goedquote:Hip-Hop enquete:
Je bent een: M/V
M
Wat vind je van Hip-Hop?
ehm...mijn favo muziekstijl
Als je aan Hip-Hop denkt waar denk je dan als eerste aan?
lekkere beats met een goede flow
Wat vind je van de kledingstijl?
Niks mis mee als er maar niet te erg overdrven word
Wat vind je van de mensen die Hip-Hop muziek maken?
ehmm.....respect 8)9
Wat denk jij dat de artiesten met de muziek willen bereiken?
Ze willen erkennig en/of hun mening openbaar uiten op een creative manier
Vind je dat er meer hiphopmuziek moet komen in cafee’s en discotheken?
nee , iig niet de hiphop waar ik van hou
Denk je dat de Hip-Hop in de toekomst de rest van de muziekstijlen gaat vervangen?
nee
Wie vind jij de beste artiest?
er zijn veel goede artiesten ik vind niemand de beste
Welke betekenis heeft Hip-Hop voor jou? Vind je het gewoon mooi om naar te luisteren of is er een andere reden?
het is mooi om naar te luisteren , en het is lekkere achtergrondmuziek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |