Maar niemand is zo gangsta als The Game natuurlijk:quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:24 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die deed het ff wat profesioneler wat dat betreft met een pistool.
hahaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Maar niemand is zo gangsta als The Game natuurlijk:
Hier rechts te zien, voor hij doorbrak.
quote:
Wat een player toch.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha![]()
en hij wilt nog wel bij elkaar blijven maar zij wilt niet
Net zo gangster als 50quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
geweldigquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Nee niet echt Nieuwe ODB is ook niet echt super ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:38 schreef Mar10Segovia het volgende:
Hebben jullie toevallig nog nieuwe albums aan te raden?
Ik mis Tony's reviews
Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:44 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nee niet echt Nieuwe ODB is ook niet echt super ofzo.
Ik mis die reviews ook , maar misschien dat als mijn comp het doet dat ik dan wel tijd zie om albums te reviewenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:38 schreef Mar10Segovia het volgende:
Hebben jullie toevallig nog nieuwe albums aan te raden?
Ik mis Tony's reviews
Oke dan. Ik heb het niet zo op Roots Manuva, maar die andere ga ik zeker ff checken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik mis die reviews ook , maar misschien dat als mijn comp het doet dat ik dan wel tijd zie om albums te reviewen
iig raad ik op dit moment zeker de albums van Eyedea & Abilities en Roots Manuva aan
k dan ga ik je ook R.A. The Rugged Man aanradenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Oke dan. Ik heb het niet zo op Roots Manuva, maar die andere ga ik zeker ff checken.
Op dat Pete Rock album staat instrumentaal werk, dat Soul Survivor 2 'niet haalde'...quote:Op zondag 6 februari 2005 17:19 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind 'm ook niet echt super. staan maar 2 of 3 vette nummers op.
hoe is dat album van pete rock? is het instrumental of met gastrappers?
gister was trouwens Opgezwolle in de Melkweg, was erg leuk. daarna weer crossfader.
en 1x raden wie er op beide dingen aanwezig waren..........
K-Liberdie heb ik dus gewoon in het echt gezien. ik durfde helaas niet met ze op de foto maar ik kan wel vertellen dat die dikke antilliaan een hele mooie jas heeft met K-Liber achterop.
Exactly!!!quote:Op maandag 7 februari 2005 09:36 schreef AboruAsli het volgende:
'Hiphop' weekend op MTV. Tekst op MTV: Dus bereid je maar voor op een weekend vol blingbling, dikke auto's, mooie vrouwen en sex. Met underground rappers Jay-Z, Kanye West, Eminem etc. etc.![]()
Hoezo stereotiepe beeldvorming? Ik kots van MTV!!!
Niks over breakdancing, graffitti, scratching etc. En dat durven ze hiphop weekend te noemen?!?!
Wehehehe! Ik had toevallig die dag een videotape van een kameraad gekregen met allerlei oude hiphodocs, interviews, optredens én videoclips... en jezus, dat was super.. en vooral "HIPHOP"!quote:Heb gelijk die Scratch-docu maar 2 keer achter elkaar gekeken als een soort van tegengif...
Verder met dj-track bezig geweestquote:Hoe was jullie weekend?
What more can I say? TOP BILLIN!quote:Op maandag 7 februari 2005 11:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Exactly!!!
[..]
Wehehehe! Ik had toevallig die dag een videotape van een kameraad gekregen met allerlei oude hiphodocs, interviews, optredens én videoclips... en jezus, dat was super.. en vooral "HIPHOP"!
Bijvoorbeeld clipjes van "Faking the funk" van Main Source? "Paperthin" van MC Lyte? "I don't care" van Audio II....![]()
Tuurlijk ken ik die lokatie! Was samen met die legale muur in Den Haag een hotspot voor graffittischrijvers in de late 80's - early 90's.quote:En videoopnames van "de fabriek" in Zwolle... (kent iemand dat nog?) Soort schrijversmekka.
Wacht. Fotootje van die beroemde fabriek
[afbeelding].
Keep em comin'!quote:Verder met dj-track bezig geweest
quote:Op maandag 7 februari 2005 09:36 schreef AboruAsli het volgende:
'Hiphop' weekend op MTV. Tekst op MTV: Dus bereid je maar voor op een weekend vol blingbling, dikke auto's, mooie vrouwen en sex. Met underground rappers Jay-Z, Kanye West, Eminem etc. etc.![]()
Kwam jij daar ook wel 's dus? Coolquote:Op maandag 7 februari 2005 11:55 schreef AboruAsli het volgende:
Tuurlijk ken ik die lokatie! Was samen met die legale muur in Den Haag een hotspot voor graffittischrijvers in de late 80's - early 90's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |