abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24245332
Na jaren Centerparcs willen we dit jaar weleens iets anders voor het vaste 'vrienden-weekendje'... We zitten er aan te denken om een vakantiehuis ergens in Belgie af te huren (bijv. in de Ardennen) stukken goedkoper dan Centerparcs en toch ook erg leuk lijkt ons... echter, we willen in de nabije omgeving ook lekker kunnen stappen (= aantal leuke kroegen met veel jongelui van begin 20 en evt. ook een club of discotheek)

Heeft iemand een goeie suggestie in welke plaats dat goed kan? Het hoeft niet perse in de Ardennen te zijn, waarschijnlijk kunnen we ergens anders ook wel een vakantiehuis boeken. Dus, wie heeft zoiets ook al eens gedaan met de vrienden of wie weet er een goeie plek voor gegarandeerd stapplezier?

ben erg benieuwd!!
pi_24246451
Geen idee waar in Belgie je leuk kunt stappen. Ik weet wel dat www.Happyhome.nl huizen verhuurt en dat daar ook veel grotere huizen tussen zitten.
BHFH weet vast wel iets over stappen in Belgie. Die woont er tegenwoordig.
pi_24247445
disco.start.be
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24250303
iemand van jullie bekend met een soort Belgische FOK ofzo? wellicht een optie om het om zo'n forum te vragen, maar ik kom niet echt een belgische rip-off tegen tot nu toe....
pi_24250504
Die is er ook niet echt. Op disco.start.be kan je de discotheken in de Ardennen vinden. Echt gek veel zijn er niet, zo dichtbevolkt is het daar niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator dinsdag 28 december 2004 @ 09:35:33 #6
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24250808
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 07:55 schreef [Efink] het volgende:
iemand van jullie bekend met een soort Belgische FOK ofzo? wellicht een optie om het om zo'n forum te vragen, maar ik kom niet echt een belgische rip-off tegen tot nu toe....
vraag maar aan BHFH
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 29 december 2004 @ 04:45:50 #7
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_24270682
Punt is dat je in de Belgische Ardennen met een soort "Frans uitgaansleven" zit , maw de disco's draaien er quasi alleen franstalige muziek ed.

Maar als je naar de Ardennen wil én wil uitgaan naar disco's ed zoek je iets in de buurt van Marche-en-Famenne of Bastogne.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_24274997
quote:
Op woensdag 29 december 2004 04:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Punt is dat je in de Belgische Ardennen met een soort "Frans uitgaansleven" zit , maw de disco's draaien er quasi alleen franstalige muziek ed.

Maar als je naar de Ardennen wil én wil uitgaan naar disco's ed zoek je iets in de buurt van Marche-en-Famenne of Bastogne.
Thnx Joost. Hmz Franstalige herrie Het hoeft niet perse in de Ardennen te zijn, als we maar in een mooi huissie kunnen zitten (en dat is nergens in belgie een probleem als ik zo even rondkijk), maar ook iets te doen is in de buurt EN lekker kunnen stappen. Heb je dan nog een andere suggestie voor een mooie plek in Belgie? Liefst iets anders dan Antwerpen iig, da's zo standaard ....
alvast bedankt!
  woensdag 29 december 2004 @ 13:54:33 #9
pi_24275621
quote:
Op woensdag 29 december 2004 13:23 schreef [Efink] het volgende:

[..]

Thnx Joost. Hmz Franstalige herrie Het hoeft niet perse in de Ardennen te zijn, als we maar in een mooi huissie kunnen zitten (en dat is nergens in belgie een probleem als ik zo even rondkijk), maar ook iets te doen is in de buurt EN lekker kunnen stappen. Heb je dan nog een andere suggestie voor een mooie plek in Belgie? Liefst iets anders dan Antwerpen iig, da's zo standaard ....
alvast bedankt!
De kust misschien ? Of in/rond Brugge ? (om maar 2 toeristische trekpleisters te noemen waar je wel in de "beschaafde" wereld zit ) ,
pi_24282268
ja dus dat wil zeggen dat je in brugge bijv. wel leuke kroegjes heb waar ook een hoop lui van rond de 20 komen? (vergelijkbaar met uitgaan in bijv. breda?)
  donderdag 30 december 2004 @ 02:31:24 #11
pi_24291155
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:53 schreef [Efink] het volgende:
ja dus dat wil zeggen dat je in brugge bijv. wel leuke kroegjes heb waar ook een hoop lui van rond de 20 komen? (vergelijkbaar met uitgaan in bijv. breda?)
In Brugge heb je ondertussen toch ook al een hogeschool of 3 dus zijn daar tegenwoordig toch ook al wat jongerencafés hoor. (en Brugge is toch ook de grootste stad van de kustprovincie in Belgie)
Voor zover ik op de hoogte ben ligt het "uitgaanscentrum" in Brugge op de "Eiermarkt" aldaar.
In pakweg Gent of Leuven heb je natuurlijk veel meer een uitgaansmilieu, maar ik betwijfel of je daar in de buurt een vakantiehuisje kunt vinden, die steden zijn nu eenmaal niet echt toeristisch.
pi_24293266
www.metropolis.be ligt in de Ardennen. Lijkt me toch wel aan te sluiten bij de doorsnee 'vlaamse' discotheek. Trouwens, als je dan toch in de Ardennen bent kan je nog leuke dingen doen (grote natuurwandelingen bv)
pi_24303328
quote:
[b] Trouwens, als je dan toch in de Ardennen bent kan je nog leuke dingen doen (grote natuurwandelingen bv)
Natuurwandelingen vallen nou niet echt in de categorie "bier drinken en kut roepen" en dat is toch wel een beetje waar wij voor gaan
pi_24309371
Joh lekker met een roseetje en een goed boek in de ongerepte natuur....onbeperkt genieten
pi_24312676
Ik ben alleen in Knokke uitgeweest en een keer in Antwerpen maar stappen in Belgie is over het algemeen een stuk beschaafder dan in Nederland.

In Knokke kun je zeker in de zomer(en tijdens het laag seizoen in het weekend) wel redelijk stappen in Knokke, alleen lopen er een hoop patsers rond.

Maar de number one is wel de moeite waard alleen wel erg duur
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 januari 2005 @ 22:30:45 #16
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_24380116
ff brainstormen....
Trek gewoon naar duitstalig Belgie. De Hoge Venen , met hun typische natuur , en op bijna 700m hoogte
Al bij al , niet zoooooo ver van befaamde "uitgaans aka stap"-steden als Luik en Hasselt om er eens een stevige LAP op te geven. Hasselt heeft genoeg verscheidenheid in (dans)café's en hyperdisco's (versuz , vroeger dockside , grootste disco in BEL) , Luik is samen met Namen de voortrekker in franstalig Belgie. Genoeg mogelijkheden , zelfs als je "random" de straten doorzwalpt

[ Bericht 2% gewijzigd door misteriks op 03-01-2005 22:37:10 ]
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')