quote:Op donderdag 30 december 2004 19:37 schreef pberends het volgende:
Tijd voor een moslim in de soap. Wie?
» Imam van de Ven.
» Meki.
» Ali B.
» Prem Radhakishun.
» Andere moslim.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Sjors ie niet zo boeiendquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:27 schreef Orginial het volgende:
Editie #11: In the picture staat Sjors Langeveld
[afbeelding]
Andere in the picture`s![]()
Tom van Beek - Herman Hogendoorn
Tanja Jess - Bowien Galema
Paul Groot - Stan Nijholt
Ferry Somogy - Rik de Jong
Persfotos GTST - Seizoen 15
Carola Gijsbers van Wijk - Wil de Smet
Hilbert Dijkstra - Phillip van Alphen
Rik,Anita en Rikkie - Kerstspecial 2004
Govert Harmsen - 1991/2004
Familie Sanders - 1992/2004
jaaaquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:31 schreef JohnDDD het volgende:
Jezus, dat kutmodegedoe. Wat een saaie zeiksoap is het toch ook. Schiet toch een eind op. En dan dat eromheengedraai van Carel, Martine, Ludo. Dat duurt nu al een jaar ofzo, met Martine en Ludo. En er gebeurt echt niets boeiends.
Waar zijn toch de tijden van Ludo, Stefano, Bowien, Dian, John, Jef, allemaal samen in een spannende verhaallijn. John die John niet is, Ludo die Bowien in het ravijn laat vallen. Pistooltje erbij, Ludo die verlamd is, blind is, whatever, gewoon iets leuks zeg. Laat Arnie terugkomen ofzo. Ja, begin daar maar eens mee.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:08 schreef ProsperoIRC het volgende:
Dat mode gedoe is best leuk hoor, not
Tjah,, Carel gaat er toch uit,, Martine over een halfjaar ook..quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:49 schreef bloodymary het volgende:
Wat een gezeik ook met die relatie van Karel en Martine. Je zou niet eens zeggen dat die een relatie hebben, ik heb ze nog nooit zien zoenen of sexen of elkaar hartstochtelijk vasthouden, het enige wat ze doen is samen eten in de Rozenboom..............
maar dat zijn ze der uit en dan hoefen ze niet meer te spelen,,quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:52 schreef bloodymary het volgende:
Ja, en? Hoeven ze dan die relatie niet goed te spelen of zo. Ik ben toch nu aan het kijken, niet over een half jaar.
als Carel dood gaatquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:07 schreef ProsperoIRC het volgende:
Wanneer komt Amy weer in het verhaal, want dat lijkt me veel spannender dan eten in de rozenboom...
Ik ben lid,ik ga even voor je kijken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:20 schreef JohnDDD het volgende:
mensen wie heeft het nu adres van GTST? iksta echt te popelen die pipo's aan te schrijven. of moet ik dan naar bert van der veer schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |