Ik denk dat Carel het loodje legt op het moment dat Martine haar laatste troef uitspeelt... en dat Ludo voorlopig niets te weten komt over de ware toedracht van Nina's ontvoering.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:48 schreef Frey het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe het allemaal gaat uitkomen.
Een hartaanval ofzo?quote:Op maandag 3 januari 2005 00:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat Carel het loodje legt op het moment dat Martine haar laatste troef uitspeelt... en dat Ludo voorlopig niets te weten komt over de ware toedracht van Nina's ontvoering.
Misschien denkt Martine dat ze het aan Carel vertelt, maar is het Ludo.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:00 schreef Frey het volgende:
Een hartaanval ofzo?
Maar speelt het bal ook een rol? Als iedereen een masker op heeft, dan herkent niemand elkaar.
Heb jij niet toevallig al vooruitzichtenquote:Op maandag 3 januari 2005 01:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Een van de symptomen van Carels ziekte is dat hij niet meer kan praten... Hij kan het in ieder geval niet na vertéllen.
De naam van de ziekte is geloof ik nooit genoemd, maar ik vermoed dat het een spierziekte is.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat is zijn ziekte nou dan ?
Toch jammer, want hij speelt erg goed.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De naam van de ziekte is geloof ik nooit genoemd, maar ik vermoed dat het een spierziekte is.
Cees Heyne speelt de rol van Carel Kortenaer voortreffelijk... eerlijk gezegd vind ik hem beter dan Fred Butter.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:46 schreef Frey het volgende:
Toch jammer, want hij speelt erg goed.
Ik vond Fred Butter dan juist weer goed. Hij had z'n coole cartoon stemquote:Op maandag 3 januari 2005 01:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Cees Heyne speelt de rol van Carel Kortenaer voortreffelijk... eerlijk gezegd vind ik hem beter dan Fred Butter.
Ja en het heeft ook voor andere leuke dingen gezorgd, zoals Horst Beckenbauer en de Kerstmanquote:Op maandag 3 januari 2005 02:09 schreef Iwan1976 het volgende:
De Dennis-Ray verhaallijn gecombineerd met Robin afgelopen vrijdag was eigenlijk best leuk.
Jaaaa.quote:Op maandag 3 januari 2005 02:11 schreef Frey het volgende:
Ja en het heeft ook voor andere leuke dingen gezorgd, zoals Horst Beckenbauer en de Kerstman![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |