Ze kwamen bijna weer bij elkaar totdat Charlie Nick afluisterde met zijn advocaat en toen hoorde ze dat hij alleen het kind wil.Het kwam tussen een confrontatie en op het moment dat het voor altijd over zou zijn,ging het vuurwerk af.Charlie vertrok en Nick smeet zijn wandelstok op de grond..quote:Op zondag 2 januari 2005 20:06 schreef heaven7 het volgende:
Iemand die me kan vertellen hoe het met Nick en Charlie staat dan? Dat vind ik het leukste.
Volgens mij ging het gerucht dat Geert Hoes (Morris #2) in het ziekenhuis ligt, maar dat was voor de opnames van een film... Hoorde ik Albert afgelopen week vertellen.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:12 schreef Orginial het volgende:
Mensen,van de geruchten dat Inge Schrama kanker heeft,is hopelijk niet waar.
Zelf verwacht ik dat het niet waar is maar mensen zeggen dat het al bevestigd is door HMG en Shownieuws,maar blijf hoop houden en geloof erin dat het NIET waar is.![]()
Das dan best kut voor een jong meisje als Inge omdat te hebben.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:12 schreef Orginial het volgende:
Mensen,van de geruchten dat Inge Schrama kanker heeft,is hopelijk niet waar.
Zelf verwacht ik dat het niet waar is maar mensen zeggen dat het al bevestigd is door HMG en Shownieuws,maar blijf hoop houden en geloof erin dat het NIET waar is.![]()
Zullen we hem volposten voor jouw topic?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het gerucht dat Geert Hoes (Morris #2) in het ziekenhuis ligt, maar dat was voor de opnames van een film... Hoorde ik Albert afgelopen week vertellen.
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het gerucht dat Geert Hoes (Morris #2) in het ziekenhuis ligt, maar dat was voor de opnames van een film... Hoorde ik Albert afgelopen week vertellen.
Ik hoop ook dat het niet waar is.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:24 schreef Orginial het volgende:Inge Schrama
Het is niet waar,denk ik.
Dat Arnie nog leeft en dat weten hun.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Morgen is de eerste aflevering met Bing 'Bernhard' Mauricius... Wat zou zijn grote geheim zijn?
Volgens mij krijgt Eddie concurrentie.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgens mij is dat eigelijk Julian ofzo.
Mee eens... maar een goed compromis zou zijn dat Arnie eerst nog een aflevering door Reinout gespeeld wordt en dat daarna de rol wordt overgenomen.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hmmn dat zou kunnen maar Arnie is Reinout die moet je niet veranderen.
En de leader werd toch ook veranderd? Weet jij daar meer van, Iwan?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mee eens... maar een goed compromis zou zijn dat Arnie eerst nog een aflevering door Reinout gespeeld wordt en dat daarna de rol wordt overgenomen.
Dat gaat hij nooit doenquote:Op zondag 2 januari 2005 23:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mee eens... maar een goed compromis zou zijn dat Arnie eerst nog een aflevering door Reinout gespeeld wordt en dat daarna de rol wordt overgenomen.
RTL Boulevard berichtte een tijdje geleden dat er in de wandelgangen werd gefluisterd dat er een compleet nieuwe leader gemaakt zou worden door Massive Music... Die hebben ook de leader van 'Het Glazen Huis' en de vernieuwde leader van ONM gemaakt.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:01 schreef Orginial het volgende:
En de leader werd toch ook veranderd? Weet jij daar meer van, Iwan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |