Foto?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:11 schreef RedGuy het volgende:
En Mtiliga is kaal.
Er is al een vervanger voor Song: Bandalovski, Zuiverloon en Gyan.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:09 schreef F1Bas het volgende:
Komt er ook geen vervanger van Song?
wow dat zijn wel heel veel clubs voor iemand die 22 is. Hij heeft al 4 clubs in Europa gehad, niet echt een goed voortekenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:44 schreef RedGuy het volgende:
'Feyenoord contracteert Fabricio Coloccini' - Thursday, January 06, 2005 at 17:19
In de mailbox van FeyenoordSelectie.tk kwam vandaag het gerucht binnen dat Feyenoord Fabricio Coloccini van AC Milan voor 2,5 jaar zou hebben gecontracteerd. Hoewel wij het zeer onwaarschijnlijk vinden lijkt het ons toch het vermelden waard.
Feyenoord zou de Argentijnse verdediger per direct overnemen voor 4 miljoen euro. Coloccini is geboren op 22 januari 1982 en speelde al voor Boca Juniors, AC Milan, San Lorenzo, Alaves, Atletico Madrid en Villarreal.
Bron: FeyenoordSelectie.tk
Christian Vieri had op zijn 22e al 7 Europese club versleten.....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow dat zijn wel heel veel clubs voor iemand die 22 is. Hij heeft al 4 clubs in Europa gehad, niet echt een goed voorteken
Blijft komend halfjaar nog bij LFC. Back-up voor het achterlijk aantal geblesseerden. Maar van mij zou-ie weg mogen hoor. Hij was trouwens ook gelinked aan So'ton.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:52 schreef Cart_man het volgende:
Co, moet opkankeren. Niet naar Feijenoord.
Namen die ik her en der lees:
Biscan(?)
robert huth is maar een duitse bankzitter, en biscan kwijlt al jaren weg op de bank in Liverpool als ik mij niet vergis. Op zich zouden die namen best kunnen kloppen aangezien feyenoord interesse heeft in een verdediger uit de premier league.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:52 schreef Cart_man het volgende:
Co, moet opkankeren. Niet naar Feijenoord.
Namen die ik her en der lees: Biscan(?), Robert Huth (?) en Philippe Senderos (?)
Hier een lachwekkend bericht:
[..]
Je hebt geen gelijk. Wotten en van der Herik hebben nog een speler beloofd die in de winterstop komt en die er direct zal staan. Echter gaan de onderhandelingen niet zo goed omdat ze weinig geld bieden voor goede spelers.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er is al een vervanger voor Song: Bandalovski, Zuiverloon en Gyan.
Drie spelers op rechtsbackpositie, waarvan 1 niet goed genoeg.
Linker centrale verdediger: Paauwe, Bahia. Misschien dat er hier nog een komt, verwacht het iig niet.
Song en Buffel mogen dan verkocht zijn, denk nog steeds dat het geld verdwijnt in de boekhouding van Feijenoord en niet wordt besteed om versterkingen te halen. Maar dat kan ook mijn pessimistische kijk op de werkelijkheid zijn...
Dus komt er niemand, dat zeg ik toch.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:29 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Je hebt geen gelijk. Wotten en van der Herik hebben nog een speler beloofd die in de winterstop komt en die er direct zal staan. Echter gaan de onderhandelingen niet zo goed omdat ze weinig geld bieden voor goede spelers.
ik zeg niet dat er een goed iemand komt maar er komt zeker een speler. JE weet toch dat feyenoord koopt om het kopen en dat als ze geen goede speler kunnen krijgen dat ze maar een slechte flapdrol aantrekken.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dus komt er niemand, dat zeg ik toch.
Je hebt ook veels te veel vertrouwen in die Kale en zijn marionet.
quote:Fenerbahçe ontkent vertrek Van Hooijdonk
"Niets van waar", was de eerste reactie van Fenerbahçe-woordvoerder Volkan Balli op berichten dat Pierre van Hooijdonk de club per direct zou verlaten. "Turkse media hebben het gerucht de wereld in geholpen omdat Van Hooijdonk vanochtend op het vliegtuig is gestapt naar Amsterdam voor een blessurebehandeling", aldus Balli.
De 35-jarige spits heeft last van zijn achillespees en wordt daar in Nederland aan behandeld. "Pierre van Hooijdonk is een van onze beste spelers. Hij heeft zoveel voor onze club gedaan. We zijn absoluut niet blij met de onjuiste berichten dat hij weg zou gaan. Van Hooijdonk heeft nog een contract tot het einde van dit seizoen en we hopen dat hij na zijn behandeling over een maand weer fit is", legde de clubwoordvoerder uit
Biscan is geen vaste waarde in het eerste team van LFC, maar hij komt wel toe aan een aantal wedstrijden. Daarnaast Biscan geen verdediger maar middenvelder. Houllier zette 'm nog wel eens in de verdediging, en dat was vaak met rampzalige gevolgen ...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:26 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
biscan kwijlt al jaren weg op de bank in Liverpool als ik mij niet vergis. Op zich zouden die namen best kunnen kloppen aangezien feyenoord interesse heeft in een verdediger uit de premier league.
Vond het ook al een vreemde stap ik bedoel waarom zou iemand van Manchester City naar Feyenord gaan . Paultje heeft laten zien dat andersom immers beter is.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:33 schreef rotskibo het volgende:
Distin speelt alles bij City, klopt dus geen reet van![]()
Sinds wanneer zijn kapsels belangrijk?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:50 schreef Erasmusch het volgende:
Zijn wel hardleers die Magpies. Nee betekent nee!
Op zich wel zonde dat Mtiliga kaal is. Zwiepen zn haren niet meer zo, als ie weer met een flying kick de bal en de man probeert weg te koppen. Ono moet wel weer kaal.
quote:
Ono is kut sinds ie haar heeft. Misschien worden zn blessures wel veroorzaakt door gespleten haarpuntjes.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn kapsels belangrijk?![]()
Was niets bijzonders tot nu toe voorzover ik weet...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:32 schreef rotskibo het volgende:
Vanmiddag heeft Radio Rijnmond wat reportages vanaf Gran Canaria in de uitzending, eens luisteren wat ze te melden hebben![]()
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/11295quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:58 schreef TC03 het volgende:
Gullit is een waardeloze trainer
Op welke uithaal van Buffel wordt daar gedoeld bij de reacties. Linkje, iemand? Ik heb er niks van mee gekregen.
http://voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?id=36962quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:58 schreef TC03 het volgende:
Gullit is een waardeloze trainer
Op welke uithaal van Buffel wordt daar gedoeld bij de reacties. Linkje, iemand? Ik heb er niks van mee gekregen.
Wat ik wel interessant vond is dat op de training de basis steeds tegen de reserves speelt en dat Paauwe nog geen enkele keer met de basis mee speelde maar bij de reserves op het middenveld stond. Zou Gullit nu hij Bahia heeft plannen hebben met Paauwe op het middenveld ? Ik zie daar zelf wel wat in. En tegen Leverkusen speelt Zuiverloon rechtsback, centrum met Bahia-Gibbs en op links houdt hij voorlopig vast aan Mtiliga. Rechtshalf speelt de Graaf als vervanger van de geblesseerde (of nog niet herstelde) Castelen en verder Ghali, Bosschaart, Goor, Kuyt en Kalou.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Was niets bijzonders tot nu toe voorzover ik weet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |