abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24301391
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:00 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Pfff, clubgevoel zegt jou ook niks.
jij wilt dus liever 4de eindigen wat te laag is voor ''topclub'' Feyenoord ipv meedoen in Europa? Je hebt nu al een vreemdelingenlegioen dus wat maakt het verder dan uit?
  donderdag 30 december 2004 @ 17:26:05 #77
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24301426
Olfers gaat waarschijnlijk doorverkocht worden aan RKC.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_24301764
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:16 schreef Luni het volgende:

[..]

Mij wel, kijk eerst bij de eigen jeugdopleiding, daarna de Nederlandse velden en ga dan eens over de grens kijken. Waarom? Voor het Feyenoordgevoel, de spelers die Feyenoord vertegenwoordigen moeten daar trots op zijn en dat ook uitstralen, kijk b.v. naar Dirk Kuijt. Die buitenlanders komen alleen maar om hun zakken te vullen en hebben geen idee wat Feyenoord - ajax betekend voor de supporters.
Tuurlijk zie ik het liefst 11 Nederlanders spelen. Maar als die er niet zijn, haal dan maar wat goede buitenlandse spelers. Ik zie liever wat bikkelharde Argentijnen als een Paauwe b.v.
pi_24301857
Hahah en das ons probleem, wij halen van die staatsmongolen ipv talenten. Ophoeren met die gasten joh!
Alle successen zijn tot nu toe behaald door teams die een Nederlands kern hadden..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_24302424
Een Nederlandse kern + goede buitenlandse spelers eromheen.
That's all folks!
pi_24303637
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:10 schreef Staanplaats het volgende:
Hahah en das ons probleem, wij halen van die staatsmongolen ipv talenten. Ophoeren met die gasten joh!
Alle successen zijn tot nu toe behaald door teams die een Nederlands kern hadden..
Dat is wel zo ja. Het beste HCE-team momenteel bestaat voor bijna 90 % uit Nederlanders (AZ dus). Geels laat zien hoe het wel moet, jammer dat ze dat in Rotterdam niet door hebben. Opzouten met al die tering-Aziaten in de Kuip idd
quote:
30/12/2004 - VI: Gullit vangt bot bij Inter
(Van onze verslaggever K)

VI.nl meldt dat Ruud Gullit geen succes heeft gehad bij Inter bij zijn verzoek om overbodige verdedigers over te kunnen nemen. Voormalig ploeggenoot Mancini zou hebben laten weten dat Feyenoord daarvoor te weinig bood.
Go Jorien
  donderdag 30 december 2004 @ 20:22:04 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24304226
Wat een fantastisch beleid zeg, een spits van 7 miljoen kopen, na anderhalf jaar verhuren aan het fantastische ADO Den Haag, en een middelmatige "dikkige" subtopper ervoor terughalen
pi_24304276
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:22 schreef twi het volgende:
Wat een fantastisch beleid zeg, een spits van 7 miljoen kopen, na anderhalf jaar verhuren aan het fantastische ADO Den Haag, en een middelmatige "dikkige" subtopper ervoor terughalen
Hier ben ik het helaas wel mee eens. Maar Ali B. lijkt me beter dan Lazovic. Maar Lazovic kwam nog uit het tijdperk Baan, dus je kunt het de huidige mensen (op Jorien na) niet echt kwalijk nemen dat ze opgescheept zitten met een miskoop van 7 miljoen die nog geen deuk in een pakje boter schopt.
pi_24316535
quote:
Het aantal clubs dat belangstelling heeft in Thomas Buffel stapelt zich op, want vandaag op oudjaarsdag werd bekend dat ook Benfica zich heeft gemeld. De Belgisch international die bij Feyenoord op het tweede plan is beland, wordt ook al gevolgd door Glasgow Rangers, VfB Stuttgart, Anderlecht en Arsenal.

De Portugezen willen volgens AD Sportwereld de transfer snel afronden. De grootste club uit het land dat afgelopen zomer het EK organiseerde, heeft namelijk meer conrete interesse dan de eerder genoemde clubs. Het liefst wil Benfica de aanvaller per 1 januari van het nieuwe jaar aan de club binden.

Uit het Rotterdams Dagblad komt een ander bericht. Volgens hen is Glasgow Rangers nog altijd kandidaat nummer één.
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:44:42 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24317948
Lazovic heeft veel meer potentie dan Ali B. Ik denk dat hij beter is dan menigeen denkt, alleen is 'ie niet geschikt voor het spel wat F'noord nu speelt.
quote:
De grootste club uit het land dat afgelopen zomer het EK organiseerde, heeft namelijk meer conrete interesse dan de eerder genoemde clubs
Dus zowel Benfica als Porto hebben interesse?
pi_24319461
quote:
FEYENOORD EN RANGERS AKKOORD OVER DIRECTE OVERSTAP BUFFEL
Feyenoord en Glasgow Rangers hebben een akkoord bereikt over de directe overname van Thomas Buffel door de Schotse club. De Belgische aanvaller moet zelf nog wel overeenstemming bereiken met de Schotse grootmacht. Indien Buffel tot een akkoord komt, dan zal hij al per 1 januari 2005 deel uitmaken van de selectie van de Rangers.
Mooi Eindelijk wat geld binnen.

Bedankt voor alles en veel succes in Schotland, Thomas
pi_24319858
Zo, gelijk maar ff contact opnemen met Groningen om die Kruiswijk te halen dan.
pi_24322639
Jerry, de TD van AZ heet geen Geels, maar Van Geel. Wezenlijk verschil.

De één kon aanmerkelijk beter koppen dan de ander, de ander kan weer beten kopen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24322716
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:

De één kon aanmerkelijk beter koppen dan de ander, de ander kan weer beten kopen.
Jij weet ook alles he?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24322728
Dan moet Thomas zich via de Rangers maar in de kijker spelen bij een goede Engelse Premier League club.
That's all folks!
pi_24322860
Of hopen dat Rangers ooit nog eens mag aansluiten bij de PL.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24325989
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
De Zwerver Kinderdijk?

Niet dezelfde bond als ASWH 1 hoor... Die spelen zaterdag hoofdklasse.
Maar ik speel ook niet in het 1e.
pi_24326366
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
je hebt gelijk.
pi_24326470
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
Ik ben eigenlijk bang dat Gullit straks op advies van Wim Jansen Johan Sturrus & Richard Lodder bij ASWH weghaalt en dat ASWH de titel wel kan vergeten dan...
Is dat Richard Lodder die vroeger in Spijkenisse heeft gewoond en bij Hekelingen heeft gevoetbald?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zaterdag 1 januari 2005 @ 12:09:02 #95
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24334736
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:22 schreef twi het volgende:
dat is zeker bespottelijk. Lazovic zal verkocht moeten worden en daarom moet hij zich nu in de kijker spelen. Echter zal dit niet mogelijk zijn bij ADO den haag. Alleen met veel goals kan hij hopelijk nog verkocht worden alleen zal je bij een verdedigend en zeer zwak team als Ado geen 10 goals maken. Ik zou het heel dom vinden als dit gaat gebeuren.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 12:09:29 #96
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24334742
ik heb trouwens ook gelezen dat feyenoord interesse heeft in Alje Schut van Utrecht.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_24335897
Schut zou een typische Feyenoordverdediger kunnen worden. Alleen weet ik niet of hij haalbaar is.
That's all folks!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:12:43 #98
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24337506
Schut komt dan ook uit de Feyenoord jeugd.
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:13:50 #99
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24337519
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:24 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

jij wilt dus liever 4de eindigen wat te laag is voor ''topclub'' Feyenoord ipv meedoen in Europa? Je hebt nu al een vreemdelingenlegioen dus wat maakt het verder dan uit?
Ik wil een herkenbaar Feijenoord zien, bestaande uit voornamelijk Nederlandse spelers, niet allemaal tropische verassingen die elkaar niet verstaan. En 4de eindigen is niet zo erg, zolang er maar wordt gevochten in elk duel en ze er alles aan gedaan hebben om te winnen. Spelers moeten voor elkaar door het vuur gaan, dat is iets wat nu ontbreekt, mede door al die tropische verassingen.
A.M.A.B
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:27:10 #100
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24337710
3 of 4 buitenlanders is genoeg.

Namelijk Saidi, Kalou en een nieuwe linksback. De belgen reken ik even niet op buitenlanders omdat die gewoon Nederlands spreek.

Ja, ik verwacht dat Simons gewoon komt, nu er geld beschikbaar is. En Saidi - Simons lijkt me een supergoed duo, laten we ze alvast S2 noemen. .
The Most Incredible, Baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')