En dat zegt een Ajaciedquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:17 schreef tong80 het volgende:
Weer een buitenlander leren ze het nooit in Rotterdam ?
om 2 uur in de nachtquote:
Leuk, dat ze nog kunnen lachen, ze moeten zich diep schamen, en geld dat misschien niet voor K2.quote:
Nee ik wilde net zeggen, aan hun ligt het niet dat het slecht gaan. Ze staan 1 en 2 in de topscoorderslijst. En Kuyt voert ook nog eens de lijst met het aantal assists aan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Leuk, dat ze nog kunnen lachen, ze moeten zich diep schamen, en geld dat misschien niet voor K2.
Het ging over Kuyt en Kalou dat hun niks te verwijten is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:39 schreef Cart_man het volgende:
Daar heb je ook echt wat aan, als je aan het eind van de rit 4de of lager staat met belabberd voetbal...
Gelukkig gaan we Buffel verkopen voor 3,5 miljoen dus of Simons of Tudor of Simic komt. Het liefst zie ik Simons en Simic, maar dat zal wel niet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat er niks komt van de aangekondigde transfers. Zonder geld kom je niet ver.
Nee, want die Tudor is een prutser.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:26 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we Buffel verkopen voor 3,5 miljoen dus of Simons of Tudor of Simic komt. Het liefst zie ik Simons en Simic, maar dat zal wel niet gebeuren.
Ik beweer dan ook nog steeds dat we kampioen worden met 7 punten verschil.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:32 schreef Cart_man het volgende:
Haha, jij bent optimistisch zeg...
Durf er geld op te zetten dat zowel Tudor, Simic als Simons niet komen. In plaats daarvan wordt het geld besteed aan Ricksen en wellicht Niels Oude Kamphuis.
Maar het zou me niet verbazen wanneer er na de verkoop van Buffel wordt beweerd dat we geen geld hebben voor aankopen.
Ik denk ook nog steeds dat er niemand komt, even de supporters de Kerst in lullen en als de competitie weer begint, is er niemand bijgekomen of misschien een tropische verrassing voor in de spits.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:32 schreef Cart_man het volgende:
Haha, jij bent optimistisch zeg...
Durf er geld op te zetten dat zowel Tudor, Simic als Simons niet komen. In plaats daarvan wordt het geld besteed aan Ricksen en wellicht Niels Oude Kamphuis.
Maar het zou me niet verbazen wanneer er na de verkoop van Buffel wordt beweerd dat we geen geld hebben voor aankopen.
En die heeft een basisplaats bij Schalke dus komt niet naar Feyenoord. Misschien is Peter Uneken iets?quote:Op woensdag 29 december 2004 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Tudor en Simic zijn uitgerangeerd. Oude Kamphuis en Simons zijn versterkingen. Maar ik denk niet dat Simons wil komen. Dan hou je dus Oude Kamphuis over.
hou toch op zeg. Die jongen heeft jarenlang niks gepresteerd, hij is overal met ruzie weggegaan. En nu scoort hij een half jaar lang goed. Dat wil niet zeggen dat je dan gelijk een goede spits bent. Elke speler heeft 1 goed seizoen, zie ronald hamming. Die wilde ook iedereen hebben na een goed seizoen. Het is gewoon een slechte aankoop en zonde voor het geld.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n loser is het niet hoor, Ali is een goede subtopperspits. Je kunt hem goed gebruiken als een wedstrijd op slot zit.
Boussabon is sterk aan de bal, gebruikt zijn lichaam goed. Hij is snel en heeft techniek. feyenoord mag blij zijn dat ze hem hebben kunnen vastleggen, er waren nl. ook andere clubs op de loer. Ik ben er zeker van dat als hij de kans krijgt dat hij zal slagenquote:Op woensdag 29 december 2004 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Overal met ruzie weggegaan? Alleen bij FC Groningen is hij niet fijn vertrokken. Voor Feyenoord is hij echt geen slechte aankoop. Zie maar eens met het beschikbare geld aan een voetballer van het kaliber Boussaboun te komen. Bij NAC maken ze gewoon prima gebruik van hem als spits en komen zijn kwaliteiten naar voren. Hij heeft zich daar ook goed ontwikkeld. Tijd voor een stapje hoger dus.
quote:In 225 competitieduels trof Boussaboun, in Tanger geboren, 55 keer het doel.
Ik vind het ook een vervelend zuigertje wat meer op de grond ligt dan dat hij staat, heb me thuis tegen NAC dood lopen ergeren en hem en de verdediging van Feyenoord ook. Voetballend liet hij toen totaalniks zien en.............................................................................................we willen goede verdedigers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 december 2004 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n loser is het niet hoor, Ali is een goede subtopperspits. Je kunt hem goed gebruiken als een wedstrijd op slot zit.
Idd. Houd Buffel dan gewoon en laat die Boussabon lekker bij NAC zittenquote:Op woensdag 29 december 2004 14:04 schreef popolon het volgende:Boussabon
Terwijl je een spits als Buffel laat wegkwijnen.
quote:Amerikaan Corey Gibbs krijgt kans bij Feyenoord
Rotterdam - De Amerikaan Corey Gibbs krijgt van Feyenoord de kans om tijdens het trainingskamp op Gran Canaria (5 tot en met 12 januari) te bewijzen dat hij de lang gezochte linksbenige centrale verdediger is. De speler van Dallas Burn, die 14 januari 25 wordt, kreeg eerder een kans in Europa bij het Duitse St. Pauli. De donkere mandekker werd door ploeg uit Hamburg weggeplukt bij Miami Fusion toen de club nog uitkwam in de Bundesliga. Vervolgens zakte de ploeg verder weg op de Duitse voetballadder.
De in Miami geboren Gibbs speelde 65 officiële wedstrijden voor de Duitsers en verkaste dit jaar naar Dallas Burn om in beeld te blijven bij bondscoach Bruce Arena. De bondscoach gaf Gibbs al tijdens veertien interlands speeltijd. Op 18 februari maakte hij indruk op zijn trainer door tijdens de interland Nederland-Amerika succesvol de strijd aan te binden met spits Ruud van Nistelrooy.
In Duitsland maakte Gibbs vooral naam door als jongste Amerikaan ooit tegen FC Köln een doelpunt in de Bundesliga te maken. Toch belandde de 1.86 meter lange speler (82 kilogram) op een zijspoor. St. Pauli wilde hem uitlenen aan Eintracht Frankfurt of Jahn Regensburg uit de tweede Bundesliga. In beide gevallen prefereerde Gibbs een terugkeer naar zijn geboorteland.
Fijn, Nederlanders behoren over een jaar tot het verleden in de basis bij Feijenoord....quote:'Gullit heeft oog laten vallen op Legrottaglie'
[Bron: FR-Fans.nl]
De Italiaanse website Virgilio meldt dat Ruud Gullit in Italië zijn oog heeft laten vallen op de Italiaan Nicola Legrottaglie. Deze zomer maakte de verdediger de overstap van Chievo naar Juventus. Legrottaglie schopte het bij zijn vorige club Chievo tot Italiaans international. Hij is sinds zijn transfer niet gelukkig bij zijn huidige club en Juventus staat open voor een vertrek. Legrottaglie zelf geeft de voorkeur aan een club in Italië of een club in de Premiership.
Maar Oude Kamphuis speelt daar rechtsback en wil zijn contract niet verlengen, omdat hij ergens op het middenveld wil gaan spelen. Alleen zoekt Feyenoord geen middenvelders, heb ik het idee.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En die heeft een basisplaats bij Schalke dus komt niet naar Feyenoord. Misschien is Peter Uneken iets?
Een beetje het Pascal 'oh shit, t'is geen linksback maar een middenvelder' Bosschaart syndroom.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:29 schreef methodmich het volgende:
Maar Oude Kamphuis speelt daar rechtsback en wil zijn contract niet verlengen, omdat hij ergens op het middenveld wil gaan spelen. Alleen zoekt Feyenoord geen middenvelders, heb ik het idee..
quote:Feyenoord Rotterdam are to take Chinese defender Kupian on loan for the rest of the season from Gansu Tianma FC. Kupian, 23, is one of the rising stars in the Chinese league and Gansu Tianma FC manager Xi Yang Hoo said he believed "the challenge of going on loan to The Netherlands will bring him on that bit futher". Kupian enjoyed a brief run in the French Olympique Marseille first team earlier last season, starting three games at left-back in August. (Bron: Asian Trade Management, december 2004)
Voetbal je daar zelf ook?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
Ik ben eigenlijk bang dat Gullit straks op advies van Wim Jansen Johan Sturrus & Richard Lodder bij ASWH weghaalt en dat ASWH de titel wel kan vergeten dan...
Tsja, hij heeft er al wel 9 inliggen, en dat met een matig middenveld achter zich. In theorie zou die er bij Feyenoord dus nog meer in moeten kunnen knallen. En dit is een hele goede vervanger voor Buffel/Lazovic, want die zijn straks weg. Iedereen ziet over het hoofd dat we ook op de bank nog wat goede aanvallers moeten hebben. En die verdedigers komen wel, er gaat b.v. een Amerikaanse international mee op kamp. En het blijft hopen op de routinier waar iedereen op wacht.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Pfff, BoussabonNouja, misschien heb ik iets over het hoofd gezien en heeft hij zeer veel talent...
Alhoewel, hij kan overal in de aanval spelen, dus misschien wel aardig om op de bank te hebben. Maargoed, daar hadden we Buffel al.
Majstorovic van Twente is misschien geen verkeerde. Ik ken hem eigenlijk niet zo heel erg goed. Ik weet alleen dat hij kaal en lang is. Iemand meer info over z'n kwaliteiten (of het onbreken ervan)?
Ja, en bovendien: je weet vooralsnog helemaal nog niet aan welke club hij uitgeleend zal worden.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Sommigen van jullie moeten maar geen shirt met zijn naam bestellen. ( kan ik me al niet voorstellen, maar dit terzijde) Het is Boussaboun en niet Boussabon.
quote:Op donderdag 30 december 2004 00:35 schreef popolon het volgende:
hey heiden, jij vlerk:
FOK! in de media (deel 2)
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:33 schreef rotskibo het volgende:
Die Chinees bestaat geeneens![]()
Enige Chinees die bij Marseille speelt is Gai Yang ofzo, daarvoor was er geen chinees daar.
Misschien nog wel meerdere verdedigers ookquote:Op donderdag 30 december 2004 13:24 schreef mister_popcorn het volgende:
lazovic... heeft nog helemaal niets laten zien. Van dat geld hadden we echt EEN goede verdediger kunnen kopen.
Mij wel, kijk eerst bij de eigen jeugdopleiding, daarna de Nederlandse velden en ga dan eens over de grens kijken. Waarom? Voor het Feyenoordgevoel, de spelers die Feyenoord vertegenwoordigen moeten daar trots op zijn en dat ook uitstralen, kijk b.v. naar Dirk Kuijt. Die buitenlanders komen alleen maar om hun zakken te vullen en hebben geen idee wat Feyenoord - ajax betekend voor de supporters.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:26 schreef jerryx het volgende:
Al die buitenlanders kan me niet eens wat schelen. Als ze nou eens goed voetbalden....
Als ze winnen ben je toch tevreden? Wat maakt het uit waar ze vandaan komen (ok Nederlanders is wel beter ofzo) maar alles beter dan dit lijkt mequote:Op donderdag 30 december 2004 15:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Mij wel, kijk eerst bij de eigen jeugdopleiding, daarna de Nederlandse velden en ga dan eens over de grens kijken. Waarom? Voor het Feyenoordgevoel, de spelers die Feyenoord vertegenwoordigen moeten daar trots op zijn en dat ook uitstralen, kijk b.v. naar Dirk Kuijt. Die buitenlanders komen alleen maar om hun zakken te vullen en hebben geen idee wat Feyenoord - ajax betekend voor de supporters.
Niet meer, wel jaren gedaan. Ben nu supporter.quote:
Pfff, clubgevoel zegt jou ook niks.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ze winnen ben je toch tevreden? Wat maakt het uit waar ze vandaan komen (ok Nederlanders is wel beter ofzo) maar alles beter dan dit lijkt me![]()
O.K, ik voetbal zelf bij De Zwerver, dat speelt in dezelfde bond.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet meer, wel jaren gedaan. Ben nu supporter.
Overigens keert Olfers terug naar Feyenoord, in de deal die Artz naar Excelsior bracht.
jij wilt dus liever 4de eindigen wat te laag is voor ''topclub'' Feyenoord ipv meedoen in Europa? Je hebt nu al een vreemdelingenlegioen dus wat maakt het verder dan uit?quote:Op donderdag 30 december 2004 17:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pfff, clubgevoel zegt jou ook niks.
Tuurlijk zie ik het liefst 11 Nederlanders spelen. Maar als die er niet zijn, haal dan maar wat goede buitenlandse spelers. Ik zie liever wat bikkelharde Argentijnen als een Paauwe b.v.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Mij wel, kijk eerst bij de eigen jeugdopleiding, daarna de Nederlandse velden en ga dan eens over de grens kijken. Waarom? Voor het Feyenoordgevoel, de spelers die Feyenoord vertegenwoordigen moeten daar trots op zijn en dat ook uitstralen, kijk b.v. naar Dirk Kuijt. Die buitenlanders komen alleen maar om hun zakken te vullen en hebben geen idee wat Feyenoord - ajax betekend voor de supporters.
Dat is wel zo ja. Het beste HCE-team momenteel bestaat voor bijna 90 % uit Nederlanders (AZ dus). Geels laat zien hoe het wel moet, jammer dat ze dat in Rotterdam niet door hebben. Opzouten met al die tering-Aziaten in de Kuip iddquote:Op donderdag 30 december 2004 18:10 schreef Staanplaats het volgende:
Hahah en das ons probleem, wij halen van die staatsmongolen ipv talenten. Ophoeren met die gasten joh!
Alle successen zijn tot nu toe behaald door teams die een Nederlands kern hadden..
quote:30/12/2004 - VI: Gullit vangt bot bij Inter
(Van onze verslaggever K)
VI.nl meldt dat Ruud Gullit geen succes heeft gehad bij Inter bij zijn verzoek om overbodige verdedigers over te kunnen nemen. Voormalig ploeggenoot Mancini zou hebben laten weten dat Feyenoord daarvoor te weinig bood.
Hier ben ik het helaas wel mee eens. Maar Ali B. lijkt me beter dan Lazovic. Maar Lazovic kwam nog uit het tijdperk Baan, dus je kunt het de huidige mensen (op Jorien na) niet echt kwalijk nemen dat ze opgescheept zitten met een miskoop van 7 miljoen die nog geen deuk in een pakje boter schopt.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:22 schreef twi het volgende:
Wat een fantastisch beleid zeg, een spits van 7 miljoen kopen, na anderhalf jaar verhuren aan het fantastische ADO Den Haag, en een middelmatige "dikkige" subtopper ervoor terughalen
quote:Het aantal clubs dat belangstelling heeft in Thomas Buffel stapelt zich op, want vandaag op oudjaarsdag werd bekend dat ook Benfica zich heeft gemeld. De Belgisch international die bij Feyenoord op het tweede plan is beland, wordt ook al gevolgd door Glasgow Rangers, VfB Stuttgart, Anderlecht en Arsenal.
De Portugezen willen volgens AD Sportwereld de transfer snel afronden. De grootste club uit het land dat afgelopen zomer het EK organiseerde, heeft namelijk meer conrete interesse dan de eerder genoemde clubs. Het liefst wil Benfica de aanvaller per 1 januari van het nieuwe jaar aan de club binden.
Uit het Rotterdams Dagblad komt een ander bericht. Volgens hen is Glasgow Rangers nog altijd kandidaat nummer één.
Dus zowel Benfica als Porto hebben interesse?quote:De grootste club uit het land dat afgelopen zomer het EK organiseerde, heeft namelijk meer conrete interesse dan de eerder genoemde clubs
Mooiquote:FEYENOORD EN RANGERS AKKOORD OVER DIRECTE OVERSTAP BUFFEL
Feyenoord en Glasgow Rangers hebben een akkoord bereikt over de directe overname van Thomas Buffel door de Schotse club. De Belgische aanvaller moet zelf nog wel overeenstemming bereiken met de Schotse grootmacht. Indien Buffel tot een akkoord komt, dan zal hij al per 1 januari 2005 deel uitmaken van de selectie van de Rangers.
Jij weet ook alles he?quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
Jerry, de TD van AZ heet geen Geels, maar Van Geel. Wezenlijk verschil.
De één kon aanmerkelijk beter koppen dan de ander, de ander kan weer beten kopen.
Maar ik speel ook niet in het 1e.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
De Zwerver Kinderdijk?
Niet dezelfde bond als ASWH 1 hoor... Die spelen zaterdag hoofdklasse.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
Jerry, de TD van AZ heet geen Geels, maar Van Geel. Wezenlijk verschil.
Is dat Richard Lodder die vroeger in Spijkenisse heeft gewoond en bij Hekelingen heeft gevoetbald?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
Ik ben eigenlijk bang dat Gullit straks op advies van Wim Jansen Johan Sturrus & Richard Lodder bij ASWH weghaalt en dat ASWH de titel wel kan vergeten dan...
dat is zeker bespottelijk. Lazovic zal verkocht moeten worden en daarom moet hij zich nu in de kijker spelen. Echter zal dit niet mogelijk zijn bij ADO den haag. Alleen met veel goals kan hij hopelijk nog verkocht worden alleen zal je bij een verdedigend en zeer zwak team als Ado geen 10 goals maken. Ik zou het heel dom vinden als dit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:22 schreef twi het volgende:
Wat een fantastisch beleid zeg, een spits van 7 miljoen kopen, na anderhalf jaar verhuren aan het fantastische ADO Den Haag, en een middelmatige "dikkige" subtopper ervoor terughalen
Ik wil een herkenbaar Feijenoord zien, bestaande uit voornamelijk Nederlandse spelers, niet allemaal tropische verassingen die elkaar niet verstaan. En 4de eindigen is niet zo erg, zolang er maar wordt gevochten in elk duel en ze er alles aan gedaan hebben om te winnen. Spelers moeten voor elkaar door het vuur gaan, dat is iets wat nu ontbreekt, mede door al die tropische verassingen.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
jij wilt dus liever 4de eindigen wat te laag is voor ''topclub'' Feyenoord ipv meedoen in Europa? Je hebt nu al een vreemdelingenlegioen dus wat maakt het verder dan uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |