Bemoei je met je eigen zaken joh (k)neusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:42 schreef VoreG het volgende:
Paauwe op het middenveld? In de verdediging is hij al te traag.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:37 schreef heiden6 het volgende:
Van mij mag hij Bosschaart wel een keer op linksback proberen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:54 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken joh (k)neus
Ey Redguy kom weer eens vaker in show Orginial mist je al!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:29 schreef RedGuy het volgende:
[..].
Bosschaart is voor de balans en op de linksback is hij in de voorbereiding al mislukt. Wie wil je daar neer zetten anders, Ghaly?. Paauwe?
.
Haha, Dr. Geert Konijn was op wintersport. Binnenkort zal hij wel weer lekkere wijven neuken.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Redguy kom weer eens vaker in show Orginial mist je al!
Je mag dan wel een jodenzwijn zijn, je hebt wel gelijk.quote:
van mij ook. Pascal is een waardeloze niets toevoegende speler. Hij scoort nooit, geeft geen assist, hij heeft geen diepgang. Hij komt gewoon veel kwaliteit te kort, als linksback zou ik bereid zijn hem een kans te geven, op het middenveld niet meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:37 schreef heiden6 het volgende:
Van mij mag hij Bosschaart wel een keer op linksback proberen.
welke balans? Kijk eens naar zijn statistieken en naar de geweldige resultaten van feyenoord. Hij voeg gewoon helemaal niks toe aan het elftal.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:29 schreef RedGuy het volgende:
[..].
Bosschaart is voor de balans en op de linksback is hij in de voorbereiding al mislukt. Wie wil je daar neer zetten anders, Ghaly?. Paauwe?
.
Zo niet, wat heeft 'ie zo al gezegd?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:10 schreef Sloggi het volgende:
Is er ergens op internet het interview met Song vinden? Op uitzendinggemist.nl staat 'ie niet.
"Ja sorry"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zo niet, wat heeft 'ie zo al gezegd?
Hij vertelde dat het niet boterde tussen de Nederlandse en Buitenlandse spelers.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zo niet, wat heeft 'ie zo al gezegd?
Samenvatting bij JOSquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:41 schreef Erasmusch het volgende:
Wordt dat nou nog uitgezonden of niet?
Wat een onzin zeg. Dat hij rotterdammer is wil niet zeggen dat hij ongestraft elke wedstrijd slecht mg spelen. Hij werd totaal niet gemist en ik vind dat hij ook geen juiste instelling heeft. Hij doet zich voor als ras-feyenoorder maar ik zie hem niet de longen uit zijn lijf lopen, hij trekt zich terug in duels.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:45 schreef RedGuy het volgende:
Je zag gewoon dat je Bosschaart miste tijdens zijn schorsing, bovendien is hij een Rotterdammer met een geweldige instelling. Ik heb liever een Rotterdammer op die positie dan een buitenlander die bovendien nog wel eens foutjes maakt op het middenveld.
Hij hoeft geen diepgang te hebben, hoeft niet te scoren en hoeft geen assist te geven. Daar heb je andere spelers voor, Bosschaart ruimt gewoon de ballen op. Dat is de taak die Gullit hem meegeeft, en die voert hij prima uit.
Bosschaart..
Niks gemist dusquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij vertelde dat het niet boterde tussen de Nederlandse en Buitenlandse spelers.
Dat hij ongelukkig en kwaad op zichzelf was, omdat heeft laten zien wat er van hem verwacht werd...verder ging hij nog een beetje staan tokkelen op een gitaar en dat was het zo ongeveer.
Ik las dat het wachten was op het NL-paspoort van Kalou, en dat duurt nog 3 maanden. Hij zou dus het seizoen iig bij Feyenoord afmaken.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:04 schreef Peregrijn het volgende:
Chelsea have agreed a £10m fee with Dutch club Feyenoord for their 19-year-old striker Salomon Kalou. (Sunday Mirror)
Gerucht van de BBC-gossip-pagina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |