Ziet er mooi uit inderdaad. Zelfde sfeertje als Nightmare ook...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:47 schreef Tweek het volgende:
Trailer: http://www.apple.com/trailers/wb/corpse_bride/
Ziet er wat gelikter uit als A Nightmare Before Christmas. Hopen dat hij net zo goed is als voorgenoemde(of beter).
Dat ziet echt goed uit en ik hoop dat het weer een magistrale film wordt dit jaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:32 schreef Wepeel2 het volgende:
Ziet er geweldig mooi uit.
Ik kijk weer uit naar dit nieuwe Burton product.
Als dit stopmotion is dan hebben ze volgens mij wel computers gebruikt om het een en ander bij te schaven.
Die felgekleurde huisjes vind ik anders erg kleurrijk.quote:Op maandag 27 december 2004 22:02 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik wil Sleepy Hollow, Nightmare before Christmas, Ed Wood en Edward Scissorhands nou niet bepaald kleurrijk willen noemen.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vergelijking met Nightmare Before Christmas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had al hoge verwachtingen van deze film, maar na het lezen van de spoilers kan ik al helemaal niet meer wachten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Juichtoon op 15-05-2005 18:48:18 ]
Dan is die film toch ietwat subtieler, beter uitgewerkt en waarschijnlijk ook leuker...quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan is die film toch ietwat subtieler, beter uitgewerkt en waarschijnlijk ook leuker...
Dat dan weer net niet, Charlie heeft bij mij echt voorrangquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:58 schreef Venugopalan het volgende:
Ik zie eigenlijk veel meer naar deze film uit dan naar Charlie and the Chocolate Factory, de andere film die Burton nu aan het maken is.
Jammer genoeg komt het op Texel altijd later. Of soms helemaal niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:23 schreef HuubTuub het volgende:
3 november volgens IMDB
ieeeh!quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:08 schreef Juichtoon het volgende:
Trailer!
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1367919&sdm=web&qtw=480&qth=300
you can better count on it, de Nederlanders kennendequote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:23 schreef Juichtoon het volgende:
Als ze het maar niet in hun hoofd halen om er Nederlandse stemmen overheen te gooien....
Dat is idd heel vreemd.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:27 schreef Juichtoon het volgende:
19 oktober bij de Belgen in de bioscoop zie ik, dat wordt dus een reisje naar Antwerpen. Echt belachelijk dat er bijna 2 maanden tussen zit...
Ook in OV verkrijgbaar hoor!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat is idd heel vreemd.
Charlie & the chocolate factory is ook net uit hier, maar die is nederlands vertaald.
en terecht (denk ikquote:Op donderdag 8 september 2005 23:03 schreef Juichtoon het volgende:
Nieuw filmpje:
http://movies.aol.com/movie_exclusive_corpse_bride_clip
(durf zelf niet te kijken uit angst dat het teveel weg geeft)
Je leert snelquote:Op donderdag 15 september 2005 12:29 schreef Timo20 het volgende:
daarom kijk ik dit soort filmpjes ook niet. Wacht wel tot ze in de bios komen
Ja, staat ook op de Pathé site!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:47 schreef Spleed het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat hij vanaf 3 november in de bios draait...
Je eerste post... en waar gaat ie over? Johnny Deppquote:
Neeuh... das waar ook. Jij en JD is als ik ennn..... DVD's kopenquote:Op zondag 25 september 2005 19:49 schreef Estrellita het volgende:
whahaha natuuuurlijk Dizer! Je had toch niet anders verwacht![]()
hehehe U know me! En die dvd kast van jou puilt echt niet normaal uit!quote:Op zondag 25 september 2005 19:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh... das waar ook. Jij en JD is als ik ennn..... DVD's kopenVerslaafd verslaafder verslaving
quote:Op zondag 25 september 2005 19:57 schreef Estrellita het volgende:
[..]
hehehe U know me! En die dvd kast van jou puilt echt niet normaal uit!![]()
Tof. Dan heb ik de top 2 gezien.quote:Op zondag 25 september 2005 19:23 schreef Mike het volgende:
De film heeft dit weekend ruim 20 miljoen dollar opgehaald en stond daarmee op een tweede plaats, net achter de nieuwe film van Jodie Foster. Best netjes dus.
Volgens mij een film met Reese (quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:26 schreef California het volgende:
[..]
Tof. Dan heb ik de top 2 gezien.
Wat staat er op 3?.
Oh koel! Die wil ik ook wel ja!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:00 schreef der_Otto het volgende:
[afbeelding]
CD ga ik wel halen! Danny Elfman![]()
Nog slechts klein maandje wachten voor de film![]()
Wat is die OST mooi zeg!!! Film moet ik zeker gaan zien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:00 schreef der_Otto het volgende:
[afbeelding]
CD ga ik wel halen! Danny Elfman![]()
Nog slechts klein maandje wachten voor de film![]()
Jammer idd.quote:Op zondag 6 november 2005 15:41 schreef Venugopalan het volgende:
Mij ook, helaas draait hij alleen maar in enkele grote steden.![]()
Klopt, er zijn geloof ik maar 7 kopiën in heel Nederland.quote:Op zondag 6 november 2005 15:41 schreef Venugopalan het volgende:
Mij ook, helaas draait hij alleen maar in enkele grote steden.![]()
Minderquote:Op zondag 6 november 2005 21:57 schreef Slayage het volgende:
Duurt ie echt slecths 78 minuten?
15 volgens mij (en in 12 steden, dus ook niet alleen in "grote steden"quote:Op zondag 6 november 2005 18:18 schreef victorinox het volgende:
Klopt, er zijn geloof ik maar 7 kopiën in heel Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |