Ziet er mooi uit inderdaad. Zelfde sfeertje als Nightmare ook...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:47 schreef Tweek het volgende:
Trailer: http://www.apple.com/trailers/wb/corpse_bride/
Ziet er wat gelikter uit als A Nightmare Before Christmas. Hopen dat hij net zo goed is als voorgenoemde(of beter).
Dat ziet echt goed uit en ik hoop dat het weer een magistrale film wordt dit jaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:32 schreef Wepeel2 het volgende:
Ziet er geweldig mooi uit.
Ik kijk weer uit naar dit nieuwe Burton product.
Als dit stopmotion is dan hebben ze volgens mij wel computers gebruikt om het een en ander bij te schaven.
Die felgekleurde huisjes vind ik anders erg kleurrijk.quote:Op maandag 27 december 2004 22:02 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik wil Sleepy Hollow, Nightmare before Christmas, Ed Wood en Edward Scissorhands nou niet bepaald kleurrijk willen noemen.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vergelijking met Nightmare Before Christmas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had al hoge verwachtingen van deze film, maar na het lezen van de spoilers kan ik al helemaal niet meer wachten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Juichtoon op 15-05-2005 18:48:18 ]
Dan is die film toch ietwat subtieler, beter uitgewerkt en waarschijnlijk ook leuker...quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan is die film toch ietwat subtieler, beter uitgewerkt en waarschijnlijk ook leuker...
Dat dan weer net niet, Charlie heeft bij mij echt voorrangquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:58 schreef Venugopalan het volgende:
Ik zie eigenlijk veel meer naar deze film uit dan naar Charlie and the Chocolate Factory, de andere film die Burton nu aan het maken is.
Jammer genoeg komt het op Texel altijd later. Of soms helemaal niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:23 schreef HuubTuub het volgende:
3 november volgens IMDB
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |