abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24753229
quote:
op woensdag 26 januari 2005 01:22 schreef koekepan het volgende:

[..]

(het was een retorische vraag. geeft verder niet.)
mijn reactie was dan ook de enige juiste door de vraag terug te spelen. but hey, it's no big deal...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_24753265
quote:
op woensdag 26 januari 2005 01:26 schreef koekepan het volgende:

het is toch wel stom dat-ie er steeds weer intrapt, vind je niet?
noem het voor het gemak het geert mak syndroom.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24753316
quote:
op woensdag 26 januari 2005 01:28 schreef lucida het volgende:

[..]

mijn reactie was dan ook de enige juiste door de vraag terug te spelen. but hey, it's no big deal...
ik zie geen terugspelen hoor. het zal wel aan mij liggen dat ik denk dat je je er gewoon op een lullige wijze uit probeert te lullen.
Wittgenstein
pi_24753320
quote:
op woensdag 26 januari 2005 01:27 schreef nosigar het volgende:
( das kleine fehler)
kann mann hier reden von einem fehlangriff?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24753354
quote:
op woensdag 26 januari 2005 01:35 schreef koekepan het volgende:

[..]

ik zie geen terugspelen hoor. het zal wel aan mij liggen dat ik denk dat je je er gewoon op een lullige wijze uit probeert te lullen.
ik vind het wel een beetje lullig dat jij dit nu zegt. ik was toch echt serieus bezig het gesprek mee vorm te geven. nou ja laat ik het maar een minder briljante opmerking noemen van de doorgaans zo geniale koekepan.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24753366
quote:
op woensdag 26 januari 2005 01:39 schreef lucida het volgende:

[..]

ik vind het wel een beetje lullig dat jij dit nu zegt. ik was toch echt serieus bezig het gesprek mee vorm te geven. nou ja laat ik het maar een minder briljante opmerking noemen van de doorgaans zo geniale koekepan.
nou ja, iedereen laat wel eens een steekje vallen toch? volgende keer beter, zeg ik altijd maar. .
Wittgenstein
pi_24753397
quote:
op woensdag 26 januari 2005 01:40 schreef koekepan het volgende:

[..]

nou ja, iedereen laat wel eens een steekje vallen toch? volgende keer beter, zeg ik altijd maar. .
inderdaad ja, de boog kan niet altijd gespannen zijn, al blijf ik er bij dat sommigen wel een heel kleine spanningsboog ter zelfrelativering hanteren - en dan bedoel ik natuurlijk niet alleen het strak gespannen veertje van geert mak.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24753411
quote:
op woensdag 26 januari 2005 01:45 schreef lucida het volgende:

[..]

inderdaad ja, de boog kan niet altijd gespannen zijn, al blijf ik er bij dat sommigen wel een heel kleine spanningsboog ter zelfrelativering hanteren
nou ja, het was dan ook één van de eerste keren dat jij een gesprek mee aan het vormgeven was. vergeef me dat ik dat niet direct zag. .
Wittgenstein
pi_24753429
quote:
op woensdag 26 januari 2005 01:46 schreef koekepan het volgende:

[..]

nou ja, het was dan ook één van de eerste keren dat jij een gesprek mee aan het vormgeven was. vergeef me dat ik dat niet direct zag. .
dat was anders zeker niet de eerste keer. mind you.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24753443
quote:
op woensdag 26 januari 2005 01:49 schreef lucida het volgende:

[..]

dat was anders zeker niet de eerste keer. mind you.
he, laten we anders het pad van de vriendelijkheid verder bewandelen, dat beviel me een stuk beter. .
Wittgenstein
pi_24753456
quote:
op woensdag 26 januari 2005 01:50 schreef koekepan het volgende:

[..]

he, laten we anders het pad van de vriendelijkheid verder bewandelen, dat beviel me een stuk beter. .
prima voorstel maar dan bewandel ik wel mijn eigen pad want dat is de vriendelijkheid zelve.
het is zoals het is
non-conforming link
  woensdag 26 januari 2005 @ 05:44:42 #162
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_24753985
quote:
op woensdag 26 januari 2005 01:52 schreef lucida het volgende:

[..]

prima voorstel maar dan bewandel ik wel mijn eigen pad want dat is de vriendelijkheid zelve.
is dit wellicht jouw pad? ik vond hem vanmorgen in mijn tuin in kennelijke staat van dronkenschap. .

.

laat het even snel weten. anders bewandel ik je pad even met mijn poolse legerkisten, maat 47. .

*spghlut.*
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_24755110
quote:
op woensdag 26 januari 2005 05:44 schreef jam het volgende:

[..]

is dit wellicht jouw pad? ik vond hem vanmorgen in mijn tuin in kennelijke staat van dronkenschap. .

[afbeelding].

laat het even snel weten. anders bewandel ik je pad even met mijn poolse legerkisten, maat 47. .

*spghlut.*

ik denk dat je koekepan in de hand hebt, en van hem is bekend dat hij niet over zich heen laat lopen.
het is zoals het is
non-conforming link
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')