en ben jij één van de gelukkigen die mocht komen ?quote:op zondag 2 januari 2005 16:44 schreef speknek het volgende:
dat was precies dezelfde vraag als houston 600 zich afvroeg, toen er al 416 mannen over haar heen hadden gespoten. het werden er 620, dus het goede antwoord is 204..
als die wet er komt, dan geef ik elke volgende nakomeling onderdak in mijn kelder.quote:op zaterdag 8 januari 2005 19:16 schreef mrkanarie het volgende:
als het aan mij ligt komt er een geboortebeperking; ieder persoon mag maar maximaal één nakomeling hebben.
hoezo?quote:op zaterdag 8 januari 2005 19:39 schreef thabit het volgende:
[..]
als die wet er komt, dan geef ik elke volgende nakomeling onderdak in mijn kelder.
ik vind het weinig respectvol tegenover die andere 4.998.000quote:op dinsdag 25 januari 2005 11:08 schreef lucida het volgende:
het voorlezen van de 102.000 namen door het auschwitz comité...![]()
kun je niet rekenen of zijn de dodentallen van de holocaust herzien?quote:op dinsdag 25 januari 2005 13:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vind het weinig respectvol tegenover die andere 4.998.000
het kan natuurlijk ook nog dat een aantal mensen extra het plezier wordt gegund.quote:op dinsdag 25 januari 2005 14:09 schreef koekepan het volgende:
[..]
kun je niet rekenen of zijn de dodentallen van de holocaust herzien?.
ik kan me herinneren dat mulisch in zijn "het stenen bruidsbed" een argument aanvoert waarom de holocaust een truuk kon zijn van de joden om de duitsers zwart te maken. het had te maken met de irreversibiliteit van de ruimte ( bovenop die van tijd ). beetje flauw.quote:op dinsdag 25 januari 2005 14:13 schreef thabit het volgende:
het lijkt me dat we hier met een genuanceerde vorm van holocaustontkenning te maken hebben.
voor hoeveel procent ontken jij de holocaust?
ik kan niet rekenenquote:op dinsdag 25 januari 2005 14:09 schreef koekepan het volgende:
[..]
kun je niet rekenen of zijn de dodentallen van de holocaust herzien?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |