Patience van Guns 'n Roses toch?quote:Op maandag 27 december 2004 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
@Es: wegflikkeren lijkt me zondewat moetie kosten als ik m in Maarssen kom ophalen?
@Dude: Was niet verdrietig, gewoon erg toepasselijk en beetje emotioneel godverdomme waarom leest iedereen die LAATSTE OOK NOG???!!
quote:Op maandag 27 december 2004 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Patience van Guns 'n Roses toch?
'T ding ligt hier stof te vergaren.... We hoeven er niks voor te hebben, als we jou er blij mee kunnen maken is dat genoeg(Maarssenbroek is het, om precies te zijn).
Okequote:Op maandag 27 december 2004 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik stel voor dat we dit voortzetten per MSN
Die zijn alleen wel een heeeeeeeeel stuk duurder dan een hamster.....quote:Op maandag 27 december 2004 20:33 schreef Sandertje21 het volgende:
Je kunt ook gewoon iets kopen dat langer meegaat dan een hamster.
Een papagaai?
Die van onze buren is bijna 50 geworden.
Maar ze gaan erg lang mee, en schelen misschien een hoop hartzeer....quote:Op maandag 27 december 2004 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Die zijn alleen wel een heeeeeeeeel stuk duurder dan een hamster.....
Dat vind ik geen argument... je moet er altijd rekening mee houden dat beesten doodgaan. Natuurlijk vind ik het niet leuk als een van mijn beestjes doodgaat, maar zo gaat dat nou eenmaal... De kinderen weten ook dat ze mijn rattenpopulatie gaan zien uitsterven, ze worden nou eenmaal niet oud.quote:Op maandag 27 december 2004 21:00 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar ze gaan erg lang mee, en schelen misschien een hoop hartzeer....
Ik heb nooit een hamster gehad.quote:Op maandag 27 december 2004 21:07 schreef Marietje_ het volgende:
Mijn hamster is nog sterk:
[afbeelding]
Ik ook niet want ik ben allergisch voor veel dierenquote:Op maandag 27 december 2004 21:18 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een hamster gehad.
Nou ja, iemand die hamsters neemt moet er mee kunnen leven dat je al van te voren weet dat ze geen jaren oud worden.quote:Op maandag 27 december 2004 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat vind ik geen argument... je moet er altijd rekening mee houden dat beesten doodgaan. Natuurlijk vind ik het niet leuk als een van mijn beestjes doodgaat, maar zo gaat dat nou eenmaal... De kinderen weten ook dat ze mijn rattenpopulatie gaan zien uitsterven, ze worden nou eenmaal niet oud.
Schildpadden schijnen ook erg oud te worden, zijn alleen niet zo knuffelbaar.
Ik heb lekker geen allergiën, of lichamelijke mankementen.quote:Op maandag 27 december 2004 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik ben allergisch voor veel dieren![]()
Ik wel, en dat is snot fairquote:Op maandag 27 december 2004 21:24 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb lekker geen allergiën, of lichamelijke mankementen.
Ik heb alleen een bierbuik
Ik heb geen hamsters maar ratten... Die worden ook ongeveer 2 jaar... Ik roep nu heel hard dat er niets nieuws komt als er iets doodgaat (konijnen, katten, ratten), maar ik weet ook niet of dat zo blijft als het hier een beetje leeg begint te worden...quote:Op maandag 27 december 2004 21:20 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nou ja, iemand die hamsters neemt moet er mee kunnen leven dat je al van te voren weet dat ze geen jaren oud worden.
Een vriendin van mij heeft ook een hamster, en als die dan doodgaat is ze echt in een diepe rouw.
Toch koopt ze iedere keer weer een nieuwe....
Nou ja...quote:Op maandag 27 december 2004 21:22 schreef gurlie het volgende:
Als mijn honden doodgaan wil ik ook dood.
Ik hecht me nooit zo extreem aan dieren....quote:
Dat zijn mijn beesten ook... Ik zou ook wel verdrietig zijn, maar het is gewoon niet realistisch om te denken dat ze net zo lang meegaan als jezelf..quote:
Volgens mij gaat dat vanzelf als je dieren in huis hebtquote:Op maandag 27 december 2004 21:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik hecht me nooit zo extreem aan dieren....
Maar weet niet of dat nou een gave of een vloek is....
Ja dat weet ik wel, maar ik zou er toch wel even van overhoop zijn denk ik, je groeit er toch mee op..quote:Op maandag 27 december 2004 21:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zijn mijn beesten ook... Ik zou ook wel verdrietig zijn, maar het is gewoon niet realistisch om te denken dat ze net zo lang meegaan als jezelf..
Tuurlijk wel, da's niet meer dan logisch...quote:Op maandag 27 december 2004 21:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar ik zou er toch wel even van overhoop zijn denk ik, je groeit er toch mee op..
Honden zijn liefquote:Op maandag 27 december 2004 21:50 schreef JPM01 het volgende:
geef mij maar een hond, ik hoef die vieze beesten niet
Welke vieze beesten?quote:Op maandag 27 december 2004 21:50 schreef JPM01 het volgende:
hier hebben we honden./poezen /konijn /schildpaddenquote:Op maandag 27 december 2004 21:50 schreef JPM01 het volgende:
Ik wil een Ierse wolfshond (of een Teckel), maar een hond is hier geen goed plan...quote:
Ik weet vrijwel zeker dat ik binnen 2 jaar alweer 8 beestjes heb moeten begravenquote:Op maandag 27 december 2004 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hier hebben we honden./poezen /konijn /schildpadden
neem aan dat ik binnen 2 jaar toch wel afscheid van een paar zal moeten nemen![]()
Hier ook niet, want ik word vaak benauwd van honden omdat ik astma hebquote:Op maandag 27 december 2004 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil een Ierse wolfshond (of een Teckel), maar een hond is hier geen goed plan...
quote:
Doorbakken, toch?quote:Op maandag 27 december 2004 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]nog steeds in de rauw bui hierzo...?..
quote:Op maandag 27 december 2004 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat ik binnen 2 jaar alweer 8 beestjes heb moeten begraven.
Lieverdddddd!!!!!!quote:
hansters, zijn net zo erg als muizen, ratten en slangen ik mag die ongedierte niet. op schiphol airport nog iemand die een slang als huisdier mee wou nemenquote:Op maandag 27 december 2004 21:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Welke vieze beesten?
Nee, ik had geen handschoenen aan, dat werkt voor geen meter, en bovendien ben ik een bikkel.
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 27 december 2004 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe vindel jullie eigelijk van mijn icoon??
Ratten zijn lief... tamme ratten welteverstaan, 'k heb er 8quote:Op maandag 27 december 2004 22:13 schreef JPM01 het volgende:
[..]
hansters, zijn net zo erg als muizen, ratten en slangen ik mag die ongedierte niet. op schiphol airport nog iemand die een slang als huisdier mee wou nemengelukkig is die in beslag genomen
![]()
enne het was vandaag wel erg koud![]()
ik vrees dat ik ziek wordt![]()
quote:
Moppiequote:
Hai Stuquote:
Thnxquote:
mooi hoorquote:Op maandag 27 december 2004 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe vindel jullie eigelijk van mijn icoon??
Beter dan die anderequote:
Wilde zijn vaak verassend groot.quote:Op maandag 27 december 2004 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ratten zijn lief... tamme ratten welteverstaan, 'k heb er 8. Ik kom liever ook geen wilde tegen...
Ik nu nog 2 daagjesquote:Op maandag 27 december 2004 22:31 schreef Stuart het volgende:
Ik was vandaag inderdaad lekker vrij Bengelmaar morgen moet ik wel werken en de rest van de week ook
Vrijdag stoppen we gelukkig om 15.00 uur![]()
Ik ben er gelukkig nog nooit een tegengekomen.... Maar die schatjes die ik hier heb hoeft niemand bang voor te zijn (bovendien gaat de kooi niet open als ik ook maar vaag het idee heb dat iemand ze eng of vies vind).quote:Op maandag 27 december 2004 22:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wilde zijn vaak verassend groot.
en dat geldt niet alleen voor rattenquote:Op maandag 27 december 2004 22:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wilde zijn vaak verassend groot.
Nee, zeker niet als je die dag daarop weer moet werken. Maar jij bent morgen dus ook nog lekker vrijquote:Op maandag 27 december 2004 22:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik nu nog 2 daagjes![]()
woensdag en donderdag![]()
oja en woensdag naar een verjaardagvind ik nooit zo prettig na een hele dag werken .
Gewoon dat schotje tussen je oren openzetten, en er zo min mogelijk van opslaanquote:Op maandag 27 december 2004 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:hoop gezeik weer
In de privesfeer uiteraardDus ik ga er hier niks over zeggen
Ik zou de kooi juist wel openzetten als mensen er bang van zijn.quote:Op maandag 27 december 2004 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig nog nooit een tegengekomen.... Maar die schatjes die ik hier heb hoeft niemand bang voor te zijn (bovendien gaat de kooi niet open als ik ook maar vaag het idee heb dat iemand ze eng of vies vind).
Ze benaderen trouwens het formaat en gewicht van een cavia...
Da's een hufterstreekquote:Op maandag 27 december 2004 22:38 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik zou de kooi juist wel openzetten als mensen er bang van zijn.
EEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 27 december 2004 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:hoop gezeik weer
In de privesfeer uiteraardDus ik ga er hier niks over zeggen
ligt het aan mij of is jou tekst een beetje onduidelijk?quote:Op maandag 27 december 2004 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 9-) 9-) 9-) 9-) 9-) 9-) 9-) 9-) 9-)
SpeedyyyyyyyyyyyyyyyyyGGGGGGGGJJJJJJJJJJJJJJJJ'ssssssssssss taalquote:Op maandag 27 december 2004 22:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ligt het aan mij of is jou tekst een beetje onduidelijk?
Zolang ze me niet bijten of schoppen, mogen ze van mij zo groot zijn als ze zelf willen.quote:Op maandag 27 december 2004 22:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
en dat geldt niet alleen voor ratten
quote:Op maandag 27 december 2004 22:43 schreef buzzer het volgende:
Ik Haaaaaat films die worden onderbroken door Hart van Nederland
het ligt niet aan mijquote:Op maandag 27 december 2004 22:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
SpeedyyyyyyyyyyyyyyyyyGGGGGGGGJJJJJJJJJJJJJJJJ'ssssssssssss taal
quote:Op maandag 27 december 2004 22:43 schreef buzzer het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2004 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het ligt niet aan mij
heb nl. zo'n 15 bier op
quote:
de mijne is ook mooiquote:
Van die kant had ik het nog niet bekekenquote:
quote:
nee hoorquote:Op maandag 27 december 2004 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat doe je ook alleen als je gedronken hebt he![]()
![]()
Doei esquote:
quote:Op maandag 27 december 2004 22:50 schreef JPM01 het volgende:
[..]
de mijne is ook mooi
Sydney the place to be![]()
nee, sorry, all minequote:Op maandag 27 december 2004 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Mijnes
Toch? Ergens? IN een klein hoekje?
Jij hoeft niet te werken morgen?quote:Op maandag 27 december 2004 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het ligt niet aan mij
heb nl. zo'n 15 bier op
En je vlinderkes dan ?quote:Op maandag 27 december 2004 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Mijnes
Toch? Ergens? IN een klein hoekje?
Same herequote:Op maandag 27 december 2004 22:43 schreef buzzer het volgende:
Hoezo??quote:
jawelquote:Op maandag 27 december 2004 22:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te werken morgen?
komt door de alcoholquote:Op maandag 27 december 2004 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt dat je zo'n vrolijk bent![]()
Je mag altijd wel zo zijn
quote:Op maandag 27 december 2004 22:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
komt door de alcohol
maakt me wat 'losser'
betekent niet dat nu iedere dag ga drinken om leuk gevonden te worden hoorquote:Op maandag 27 december 2004 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]dus toch .
Niet erg hoor, vind je wel leuk zo
Ik heb ze allemaal gezienquote:Op maandag 27 december 2004 22:59 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik moet alle Harry Potter films nog zien.
Ik val er van in slaap.quote:Op maandag 27 december 2004 22:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
komt door de alcohol
maakt me wat 'losser'
Ik niet, vind er niets aanquote:Op maandag 27 december 2004 22:59 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb er ook nog geen één van gezien.quote:Op maandag 27 december 2004 22:59 schreef Sandertje21 het volgende:
Gelukkig zeg, anders was je een alcoholistquote:Op maandag 27 december 2004 23:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
betekent niet dat nu iedere dag ga drinken om leuk gevonden te worden hoor
ik heb ooit een kater, wel poesjesquote:Op maandag 27 december 2004 23:01 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Een kater op je werk zuigt.....
Gettin' pussy at work klinkt best als leuk werk.quote:Op maandag 27 december 2004 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb ooit een kater, wel poesjes
ik ben een gelegenheidsdrinkerquote:Op maandag 27 december 2004 23:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig zeg, anders was je een alcoholist![]()
ik bedoelde in het algemeen, niet op het werkquote:Op maandag 27 december 2004 23:05 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Gettin' pussy at work klinkt best als leuk werk.
T gebeurt pas als ik erg veel opheb.quote:Op maandag 27 december 2004 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan zou ik niet meer drinken
moe wordt ik zowiezo wel
Word ik al zonder drankquote:Op maandag 27 december 2004 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan zou ik niet meer drinken
moe wordt ik zowiezo wel
Je krijgt het overal aangeboden?quote:Op maandag 27 december 2004 23:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik bedoelde in het algemeen, niet op het werk
Doet me aan een foto denkenquote:Op maandag 27 december 2004 23:08 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
T gebeurt pas als ik erg veel opheb.
Dus ik kan nog drinken.
Mooi zo houden zo danquote:Op maandag 27 december 2004 22:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hoezo niet?
ik voel me primaaaaaaaahhhhhhhhh
succesquote:Op maandag 27 december 2004 23:08 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
T gebeurt pas als ik erg veel opheb.
Dus ik kan nog drinken.
quote:Op maandag 27 december 2004 23:09 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je krijgt het overal aangeboden?
Gelukkig , ik hoop dat 2005 voor mij een leuker jaar wordquote:Op maandag 27 december 2004 23:11 schreef Stuart het volgende:
Nog maar een paar dagen, en dan is het jaar alweer voorbij![]()
Ik mag niet echt klagen over 2004 eigenlijkquote:Op maandag 27 december 2004 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig , ik hoop dat 2005 voor mij een leuker jaar word
Ja baasquote:Op maandag 27 december 2004 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
post dan ook tussen mijn posts door
quote:Op maandag 27 december 2004 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mag niet echt klagen over 2004 eigenlijk
Maar het kan altijd beter
Ik hoop het ook voor je Bengeltje![]()
Thanks, dat is lief en voor jou ook natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2004 23:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]gun je in 2005 ook veel geluk
trouwens , jij kon vandaag uitslapen dus niet klagen dat ik dat morgen mag he![]()
For everquote:
Shit ook niet in natura ?quote:Op maandag 27 december 2004 23:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
baas?
je krijgt door mij niet betaald hoor
quote:Op maandag 27 december 2004 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks, dat is lief en voor jou ook natuurlijk
Dat is waar, slaap maar lekker uit hoor![]()
Zo vroeg al de Kerstboom opruimenquote:Op maandag 27 december 2004 23:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]zal toch wel weer rond 9 uit mijn bed zijn
kerstboom opruimen , ramen lappen en zo
Dat is goed om te horen, hopenlijk wordt 2005 voor jou dan net zo goedquote:Op maandag 27 december 2004 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had me 2004 niet beter kunnen wensen... Ik mag graag klagen en zo, maar dit was nou eens een jaar met een paar grote klappers
als 2005 nou ook nog zo wordt, dan kan het zowaar nog weleens ooit goedkomen met mij
quote:
uhh nou nee, dat nu ook weer nietquote:Op maandag 27 december 2004 23:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, als jij het ziet als werk....
ik heb m nog niet gezetquote:Op maandag 27 december 2004 23:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]zal toch wel weer rond 9 uit mijn bed zijn
kerstboom opruimen , ramen lappen en zo
Okay, nou, als jij daar vrolijker van wordt, dan moet je dat maar doenquote:Op maandag 27 december 2004 23:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]ja, ik heb er genoeg van
komt er ook weer meer licht in huis, daar word ik altijd vrolijker van![]()
ik nietquote:Op maandag 27 december 2004 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
... Ik mag graag klagen en zo,.....
hobby'en?quote:Op maandag 27 december 2004 23:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh nou nee, dat nu ook weer niet![]()
![]()
aw wat sneuquote:Op maandag 27 december 2004 20:19 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
Na 2 en een half jaar is het dan zover. Binnen 2 dagen van een sterk mannetje naar een overleden zieltje.![]()
Het ga je goed!
![]()
![]()
Ik word altijd "vrolijk" van zon en harde (leuke ) muziekquote:Op maandag 27 december 2004 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, nou, als jij daar vrolijker van wordt, dan moet je dat maar doen![]()
Ik drink nietquote:Op maandag 27 december 2004 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, teveel alcohol is niet goed voor je
ja, waar haal ik het lef vandaanquote:Op maandag 27 december 2004 23:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]En dan wat zeggen van mijn stemming
![]()
Hey heyquote:
Van muziek word ik ook vaak erg vrolijkquote:Op maandag 27 december 2004 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik word altijd "vrolijk" van zon en harde (leuke ) muziek![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 23:39 schreef Chen het volgende:
Ik dacht dat het om de user Pjotr ging...
Niet te min..... Gecondoleerd en Sterkte!![]()
Ik ook!quote:Op maandag 27 december 2004 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van muziek word ik ook vaak erg vrolijk![]()
Ik heb al best vaak dat ik iets niet goed versta, maar dat komt denk ik meer omdat ik dan niet goed luisterquote:Op maandag 27 december 2004 23:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik ook!maar volgens mij word ik daardoor vroegtijdig slechthorend
Is er ook al een user die Pjotr heet ?quote:Op maandag 27 december 2004 23:39 schreef Chen het volgende:
Ik dacht dat het om de user Pjotr ging...
Niet te min..... Gecondoleerd en Sterkte!![]()
Idd een aparte naamquote:Op maandag 27 december 2004 23:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is er ook al een user die Pjotr heet ?
in de winkel naast degene waar ik werk heet er ook eentje Pjotr, aparte naam![]()
Aan mijn gehoor is niets misquote:Op maandag 27 december 2004 23:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
nee hoor, in Rusland heten ze allemaal zoquote:Op maandag 27 december 2004 23:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
in de winkel naast degene waar ik werk heet er ook eentje Pjotr, aparte naam![]()
Zoiets wel.quote:Op maandag 27 december 2004 23:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dat heb ik ook vaak!quote:Op maandag 27 december 2004 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb al best vaak dat ik iets niet goed versta, maar dat komt denk ik meer omdat ik dan niet goed luister![]()
en dan heb je ook nog harry Pjotrquote:Op maandag 27 december 2004 23:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, in Rusland heten ze allemaal zo
Zeg schat , we wonen echt in Nederland hoor, niet in Ruslandquote:Op maandag 27 december 2004 23:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, in Rusland heten ze allemaal zo
mijn buren komen altijd klagen, ik snap echt niet waarom...quote:Op maandag 27 december 2004 23:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aan mijn gehoor is niets mistot ergernis van de kinderen toe
nee hoor, ben alergisch voor veertjesquote:Op maandag 27 december 2004 23:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wist wel dat je een angsthaas was![]()
Ligt dus toch niet aan mijquote:
Ik heb alleen last van familie die gaat klagen.quote:Op maandag 27 december 2004 23:39 schreef Shreever het volgende:
[..]
Heb ook nooit iets anders beweerdquote:Op maandag 27 december 2004 23:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg schat , we wonen echt in Nederland hoor, niet in Rusland![]()
Je bent een moppie, maar dat is niet echt interessantquote:Op maandag 27 december 2004 23:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aantal posts: 8512 (gemiddeld 10 per dag)
Hmmz nog 488 te gaan dan heb ik er 9000
Zou mooi zijn als ik dat nog even voor dit jaar nog even binnen haal
Heb anders wel sneller meegemaakt hoorquote:
Jij ookquote:Op maandag 27 december 2004 23:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent een moppie, maar dat is niet echt interessant![]()
10000 is mooierquote:Op maandag 27 december 2004 23:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kan het ook met mijn handen doenquote:Op maandag 27 december 2004 23:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, ben alergisch voor veertjes
Dan moet ik er nog ruim 1400 halenquote:
quote:Op maandag 27 december 2004 23:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan het ook met mijn handen doen
lekker koude vingertjes![]()
* Chen heeft vandaag of gister 10k binnengehaald.quote:Op maandag 27 december 2004 23:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2004 23:46 schreef Shreever het volgende:
[..]
mijn buren komen altijd klagen, ik snap echt niet waarom...![]()
Weltrustenquote:Op maandag 27 december 2004 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oja, het was bedtijd he![]()
mensen, welterusten allen
B, sweet dreams
Truste D.Rosequote:Op maandag 27 december 2004 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
B, sweet dreams
Netjesquote:Op maandag 27 december 2004 23:51 schreef Chen het volgende:
[..]
* Chen heeft vandaag of gister 10k binnengehaald.
Weltrustenquote:Op maandag 27 december 2004 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
B, sweet dreams
Eens zul je toch onderhanden genomen wordenquote:Op maandag 27 december 2004 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
B, sweet dreams
Weltrusten meneertjequote:Op maandag 27 december 2004 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
B, sweet dreams
quote:Op maandag 27 december 2004 23:54 schreef Chen het volgende:
[..]
Als ik niet voor een half jaar was gebanned in ONZ zat ik nu al op 100.000
Welk dan?quote:Op maandag 27 december 2004 23:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
DAMN HEB EEN MOOI NUMMER OP STAAN![]()
![]()
![]()
Verdomd goed!!!!!!!!
Ben de set van DJ Tiesto life gelderdome aan het luisteren, ik weet zo niet welk nummer helaas.quote:
Inderdaad. En toen was ik 2 weken terug en toen kreeg ik 1 maand ban en toen ben ik heel lang neit op fok geweest en 1x in de week. En nu kom ik weer is terug en meteen 1 week ban te pakken.quote:
quote:Op maandag 27 december 2004 23:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben de set van DJ Tiesto life gelderdome aan het luisteren, ik weet zo niet welk nummer helaas.
Moet nog eens de tracklist opzoeken.
Omgquote:Op maandag 27 december 2004 23:55 schreef Chen het volgende:
[..]
Inderdaad. En toen was ik 2 weken terug en toen kreeg ik 1 maand ban en toen ben ik heel lang neit op fok geweest en 1x in de week. En nu kom ik weer is terug en meteen 1 week ban te pakken.
Zeker niet, yvonne moet mij altijd hebbenquote:Op maandag 27 december 2004 23:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omghet zit met jou ook niet mee he
Lekker slaapverwekkent hequote:
Rustig maarquote:Op maandag 27 december 2004 23:57 schreef Chen het volgende:
[..]
Zeker niet, yvonne moet mij altijd hebbenmaar de ban zal binnenkort wel over zijn.... weet niet precies wanneer.
Slaap lekker!!!!!!!!quote:Op maandag 27 december 2004 23:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen
Night Night y'all
Bengel![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 23:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Of ze moeten zo'n goed humeur hebben dat ze iedereen in 2005 unbannen
Slaap zequote:Op maandag 27 december 2004 23:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen
Night Night y'all
Bengel![]()
Welterustenquote:Op maandag 27 december 2004 23:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen
Night Night y'all
Bengel![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:01 schreef Chen het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn zou ik mijn 5 klonen ook weer terug hebben
* buzzer is paquote:
Ga je naar bedje toe.quote:
Slaapse Stuquote:Op maandag 27 december 2004 23:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen
Night Night y'all
Bengel![]()
Goednachtquote:
Don't fuck with Pjotrquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:04 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmmm.... Is die hamster van je al dood?
Srry, ik kan lullig zijn in de avond
Hoe is het nu met je??quote:
Helaas welquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:04 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmmm.... Is die hamster van je al dood?
Srry, ik kan lullig zijn in de avond
Ik zou het voor geen goud in de wereld willen missen.......quote:
Ook niet als je in de avond lekker in bed wil gaan liggen en die kinderen zeiken aan je kop?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik zou het voor geen goud in de wereld willen missen.......
Welterusten Stuquote:Op maandag 27 december 2004 23:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen
Night Night y'all
Bengel![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:06 schreef Chen het volgende:
[..]
Ook niet als je in de avond lekker in bed wil gaan liggen en die kinderen zeiken aan je kop?
Ok, ik kijk alleen wel morgen als je t niet erg vindt?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:08 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb trouwens een klein updatje gemaakt in mijn Fotoboek. Ter nagedachtenis van mijn enige vriend
Mooi zo. Je lijkt wel op mij!quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:08 schreef Chen het volgende:
Nog 20 posts en ik heb binnen een uur 100 postst neer geplurt dus heb ik 10.100 posts
Ik ga voorlopig nog niet hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:07 schreef Chen het volgende:
Gaat iedereen nou slapen?
Wil je centjes zul je moetenquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik moet straks ook werken, maar wil helemaal niet!![]()
![]()
Boeit mij niet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:09 schreef Chen het volgende:
[..]
Ok, ik kijk alleen wel morgen als je t niet erg vindt?
1211 (gemiddeld 378 per dag)......quote:
Heb je wat centjes voor mij?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je centjes zul je moeten![]()
niet aanstallen zo erg is het niet![]()
Das kut, en dan is Fok ook nog is sloom...quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:11 schreef Shreever het volgende:
*grommmmm @ fucking kolere-internet, werd er vrd gewoon afgetieft
ik zeg niet meer dat ik er niets van merk anders tieft mijn internet weer uitquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:12 schreef Chen het volgende:
[..]
Das kut, en dan is Fok ook nog is sloom...
Ik dan 775quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:11 schreef Chen het volgende:
[..]
1211 (gemiddeld 378 per dag)......
Das niks... als je zag wat ik op mijn eerste dag had 557 (gemiddeld 557 per dag)
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:11 schreef Shreever het volgende:
*grommmmm @ fucking kolere-internet, werd er vrd gewoon afgetieft
Bij mij is ie zo snel als ik weet niet wat.!quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:12 schreef Chen het volgende:
[..]
Das kut, en dan is Fok ook nog is sloom...
Bij mij ookquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Bij mij is ie zo snel als ik weet niet wat.!
Wat moet ik doen....quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik moet er ook voor werken , dus jij ook
Tja. Je hebt het of niet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:17 schreef Chen het volgende:
[..]
* Chen gromt ''die nebie's van tegenwoordig''
Bij mij ook, alleen mijn bed is snellerquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Bij mij is ie zo snel als ik weet niet wat.!
Slaapse,quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
Bij mij ook, alleen mijn bed is sneller
Tot morgen
Slaapze ''Pa''quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
Tot morgen
Slaap ze. En ik ga nu ook m'n bed maar eens opzoeken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
Tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |