Hier ook niet, want ik word vaak benauwd van honden omdat ik astma hebquote:Op maandag 27 december 2004 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil een Ierse wolfshond (of een Teckel), maar een hond is hier geen goed plan...
quote:
Doorbakken, toch?quote:Op maandag 27 december 2004 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]nog steeds in de rauw bui hierzo...?..
quote:Op maandag 27 december 2004 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat ik binnen 2 jaar alweer 8 beestjes heb moeten begraven.
Lieverdddddd!!!!!!quote:
hansters, zijn net zo erg als muizen, ratten en slangen ik mag die ongedierte niet. op schiphol airport nog iemand die een slang als huisdier mee wou nemenquote:Op maandag 27 december 2004 21:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Welke vieze beesten?
Nee, ik had geen handschoenen aan, dat werkt voor geen meter, en bovendien ben ik een bikkel.
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 27 december 2004 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe vindel jullie eigelijk van mijn icoon??
Ratten zijn lief... tamme ratten welteverstaan, 'k heb er 8quote:Op maandag 27 december 2004 22:13 schreef JPM01 het volgende:
[..]
hansters, zijn net zo erg als muizen, ratten en slangen ik mag die ongedierte niet. op schiphol airport nog iemand die een slang als huisdier mee wou nemengelukkig is die in beslag genomen
![]()
enne het was vandaag wel erg koud![]()
ik vrees dat ik ziek wordt![]()
quote:
Moppiequote:
Hai Stuquote:
Thnxquote:
mooi hoorquote:Op maandag 27 december 2004 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe vindel jullie eigelijk van mijn icoon??
Beter dan die anderequote:
Wilde zijn vaak verassend groot.quote:Op maandag 27 december 2004 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ratten zijn lief... tamme ratten welteverstaan, 'k heb er 8. Ik kom liever ook geen wilde tegen...
Ik nu nog 2 daagjesquote:Op maandag 27 december 2004 22:31 schreef Stuart het volgende:
Ik was vandaag inderdaad lekker vrij Bengelmaar morgen moet ik wel werken en de rest van de week ook
Vrijdag stoppen we gelukkig om 15.00 uur![]()
Ik ben er gelukkig nog nooit een tegengekomen.... Maar die schatjes die ik hier heb hoeft niemand bang voor te zijn (bovendien gaat de kooi niet open als ik ook maar vaag het idee heb dat iemand ze eng of vies vind).quote:Op maandag 27 december 2004 22:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wilde zijn vaak verassend groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |