dat is tenminste geen gekattejank, zelfs mijn hamster wordt er leip vanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zegt iemand die naar Bad Religion luister
was bij de laatste sout park aflevering, maar hij wil graag zelf de credits hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:29 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Hoe ben je eigenlijk bij deze nachtegaal terecht gekomen MikeyMo? Ik kom helaas nooit dit soort pareltjes tegen.
ik snap ook wel dat panda's zich niet meer voorplanten als je met dat in een land woontquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat is tenminste geen gekattejank, zelfs mijn hamster wordt er leip van
Daarom hebben ze haar maar naar Nieuw Zeeland gestuurdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik snap ook wel dat panda's zich niet meer voorplanten als je met dat in een land woont
hoe is het met de kiwi populatie aldaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daarom hebben ze haar maar naar Nieuw Zeeland gestuurd![]()
Kut, dat heb ik gemist. Anders had ik er wel een topic over geopend.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:59 schreef Seborik het volgende:
Het is heel goed dat aankomend talent als dit gesteund wordt in geniale televisieseries als South Park.
echt waar? ik kan bijna niet wachten...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:36 schreef nipeng het volgende:
Ik wacht met smart op haar nieuwe album waarop ze nummers van U2 covert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |