abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25343394
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:49 schreef pkwarts het volgende:

[..]

je bedoelt deze?
((gameplay*6)+(fun*3)+(levensduur*1)+(graphics*1.4)+(geluid*1)+(originaliteit*0.4)+(reviewerscore*5)/17.8)
staat overigens in de FAQ van de site
Nee. Ik bedoel de puntentelling van de tagjes die naast je username staan.
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:19:11 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25344336
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:11 schreef Baris het volgende:

[..]

Nee. Ik bedoel de puntentelling van de tagjes die naast je username staan.
Tja, om heel eerlijk te zijn, die weten wij ook niet De enige die dat weet is Danny, en die is op dit moment door omstandigheden niet beschikbaar...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_25344640
Zijn alle prijzen van de kerstprijsvraag al verzonden of ...
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_25344737
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:37 schreef RayMania het volgende:
Zijn alle prijzen van de kerstprijsvraag al verzonden of ...
als dit overzicht up to date is, dan nog niet..

http://fok.nl/games/kerstprijsvraag
pi_25346212
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tja, om heel eerlijk te zijn, die weten wij ook niet De enige die dat weet is Danny, en die is op dit moment door omstandigheden niet beschikbaar...
Oke, dan weet ik dat ook weer. Ik ben wel benieuwd naar de puntentelling.
pi_25346455
MrSubtle zei dat ie alle kerstprijsvragen prijzen in het weekend doet, en 3 weken terug was ie ziek, de week daarna in de ardennen, daarna weer wat ziek dacht ik, en nu is ie weer bezig.
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:08:45 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_25347422
Wat een mietje die Subtle!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_25402264
Waarom zijn er nog steeds geen uitslagen van de vorige prijsvragen?
Settlers bijvoorbeeld?! Is toch alweer een heel tijdje geleden?
  maandag 7 maart 2005 @ 13:11:20 #84
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25411215
De prijsvragen hadden wat vertraging opgelopen vanwege een herstructurering van de leiding

Hier zijn alvast de eerste twee die nog open stonden:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3328
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_25503360
Ik wil iedereen even wijzen op onze prijsvragenpolicy. Het bekendmaken van uitslagen van prijsvragen dan wel het verzenden van prijzen kan langer duren dan verwacht. We zullen altijd proberen dit zo snel mogelijk te doen maar soms zit dat niet erin.

PRIJSVRAGEN

Ingestuurde antwoorden op prijsvragen (in iedere mogelijke vorm) blijven eigendom van FOK!. Door deelname aan de prijsvraag stem je in dat het antwoord mogelijk deels of in zijn geheel op de website wordt geplaatst, ook wanneer je niet tot de winnaars behoort van een prijsvraag. Winnaars worden bepaald door een jury van crewleden van FOK!. De uitspraak van de jury is bindend en over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Crewleden en familieleden van crewleden zijn uitgesloten van deelname.

Prijsvragen en aangeboden prijzen zijn altijd onder voorbehoud. Gedurende een prijsvraag maar ook na de prijsvraag kan zowel de opzet van de prijsvraag als het aangeboden prijzenpakket worden gewijzigd zonder aankondiging of opgaaf van reden. FOK! zal in veel gevallen proberen de prijs af te stemmen op de winnaar, maar dit is helaas niet altijd mogelijk, soms zelfs niet wanneer dit wel vooraf is aangekondigd. De werkelijke prijs kan bovendien afwijken van die van het plaatje dat wordt getoond bij de prijsvraag of uitslag. Helaas raken pakketjes een enkele keer zoek in de post. FOK! is hiervoor uiteraard niet verantwoordelijk.

In het geval van prijsvragen waarna je naderhand je adres dient door te geven aan FOK! vervalt het recht op je prijs wanneer je dit niet binnen 6 weken na plaatsing van de uitslag doet. Dezelfde termijn geldt wanneer je niet reageert op e-mail waarin we je vragen je adres op te geven. Wanneer adresgegevens onjuist of onvolledig zijn ingevuld vervalt automatisch het recht op gewonnen prijzen.
pi_25571134
2 maanden al onderhand?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 19:17:20 #87
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_25571338
Wat betreft de kerstprijsvraag kan ik heel simpel zijn: die heb ik vreselijk onderschat qua hoeveelheid werk. Er zijn echt letterlijk al tientallen uren in gaan zitten in het inpakken en verzenden en die gaan er nog eens inzitten voor de resterende prijzen. Alles komt er echt aan maar het duurt veel langer dan verwacht of gehoopt. Excuses hiervoor, maar het is niet uit luiheid dat het lang duurt helaas
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2005 @ 12:54:59 #88
47213 ArmaniMania
pi_25584822

Dus hier zitten de mensen met grote piemels o.a. en uiteraard op games.fok.nl
pi_25584872
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 12:54 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2005 @ 13:16:24 #90
47213 ArmaniMania
pi_25585153
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 12:58 schreef Tain het volgende:

[..]

heej niet bij mij komen uithuilen als ze games.fok.nl opdoeken.
pi_25585162
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 12:54 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]

In dit topic hangen idd wel relatief meer grote zeikerds rond ja.

geintje, we houden van jullie allemaal
pi_25585196
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 13:16 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

dat zal denk ik ook niet zo snel gaan gebeuren
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 13:21:30 #93
65516 gieling
Live from NYC
pi_25585254
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 13:16 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

pi_25609554
Waarom van die moeilijke woorden in dit nieuwsbericht? :

http://games.fok.nl/news.php?newsid=3523
pi_25610102
De thermometer is nog niet gefixed, kan het er anders niet op een andere manier bijgezet worden, ik heb niet echt zin om voor elke previewscore die ik wil weten IE te openen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_25612581
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:18 schreef Cerbie het volgende:
De thermometer is nog niet gefixed, kan het er anders niet op een andere manier bijgezet worden, ik heb niet echt zin om voor elke previewscore die ik wil weten IE te openen
Thermometer doet het hier prima in Firefox.. wat gebruik jij?
Who knew?
  maandag 21 maart 2005 @ 00:20:08 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25625054
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:56 schreef Logitik het volgende:

Ik vind het persoonlijk niet echt moeilijke woorden, niet alledaagse woorden in de gameindustrie misschien, maar het is wat anders dan woorden als vet en kick-ass.
pi_25626275
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:56 schreef Logitik het volgende:

Ik ga erop letten. Ik wil je er wel op wijzen dat onze doelgroep breder is dan je denkt en dat het versimpelen van veel woorden vaak tot een veel onduidelijkere tekst leidt voor mensen die er wel verstand van hebben. In het rijtje van woorden dat je noemt (Consolidatie, uitbaten, pan-Europese publisher, compententie, evenredige invloed..) vind ik overigens alleen van consolidatie dat dit uitgelegd had kunnen worden met haakjes achter de term. En Pan-Europees had wellicht beter als 'Europabreed' vertaald kunnen worden. Wat betreft de rest vind ik dat iedereen die woorden zou moeten snappen. Daarbij kan natuurlijk niet van ons verwacht worden dat we dit soort teksten voor elk soort lezer begrijpelijk maken, aangezien je dan langer bezig bent met het uitleggen van alle termen ipv met het feitelijke bericht zelf. Enige moeite van de lezers om wat achtergrondinfo te zoeken indien ze niet bekend zijn met termen die als algemeen bekend mogen worden verondersteld, mag immers wel verwacht worden. www.vandale.nl is een goed startpunt bijvoorbeeld.
pi_25663167
Ff een miereneuk iets, zal wel een fok-algemeen iets zijn: deze smiley http://images.fok.nl/s/spinsmile.gif heeft geen transparante achtergrond maar een witte achtergrond. Zie allessandro's post in http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3549&page=6 , die gebruikt m (op een niet-witte achtergrond)
pi_25667473
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:33 schreef am2 het volgende:
Ff een miereneuk iets, zal wel een fok-algemeen iets zijn: deze smiley http://images.fok.nl/s/spinsmile.gif heeft geen transparante achtergrond maar een witte achtergrond. Zie allessandro's post in http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3549&page=6 , die gebruikt m (op een niet-witte achtergrond)
Dat is volgens mij iets FOK!games-specifieks. Ik meld het ff achterin. Tnx.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')