Jij bent toch die persoon die momenteel met Don Barone en consorten optrekt of niet? En waar heb je dit gerucht gelezen?quote:Op zondag 20 februari 2005 13:16 schreef merlin693 het volgende:
Kennen jullie het gerucht dat Umberto Ecco de nieuwe Grand Master van POS is
Ik denk dat ik 'm morgen uit lees.... ik vind het wel een beetje veel (heftig) voor in één week, maar het is zo spannennnnndquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je kunt het beter niet uitlezen.
Ik vond het einde nogal tegenvallen. Maar dat heb ik bij vrijwel alle thrillers, ook met bijvoorbeeld Mo Hayder...
Die heb ik aangeschaft, en heb de Da Vinci Code in pdf formaat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:11 schreef Cruoninga het volgende:
De theorie bestaat wel ja. Maar er bestaan veel theorien over. Je zou 'De Geheimen van de Da Vinci Code' van Simon Cox eens moeten lezen. Daarin worden de aspecten uit het boek duidelijk nader toegelicht.
Wát voor vermaak?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:08 schreef Mr-Coffee het volgende:
Maar om zo te lezen als leteraturieel vermaak is ,t ook zwaar intressant.
Klopt nog niet.quote:
Ja en Nee, hij haalt wat kleiene dingen door elkaar zoals een tyope revolver.quote:Op maandag 27 december 2004 16:15 schreef Sloggi het volgende:
Ik post het hier, aangezien het niet zozeer om het boek zelf gaat maar om de informatie die erin staat. In hoeverre klopt de informatie die erin staat? Is het echt zo dat de Heilige Graal uit teksten bestaat of is het gewoon een wilde theorie c.q. vergezochte interpretatie van bestaande informatie?
Op Waldnet.NL vind je meer hierover bij het nieuws van afgelopen maandag.quote:Op 19 januari 2006 zal Dr. Kranenborg zijn visie in De Arke in Drachten geven over het boek De Da Vinci Code van Dan Brown. Het boek heeft veel stof doen laten opwaaien en voor veel mensen zijn gebruikte feiten nieuw: dat Maria Magdalena de vrouw van Jezus was, dat er zoiets bestond als een zoektocht naar de Graal en dat in de oudheid religies hebben bestaan van het "heilige vrouwelijke."
Zijn dit heus allemaal feiten?quote:en voor veel mensen zijn gebruikte feiten nieuw: dat Maria Magdalena de vrouw van Jezus was, dat er zoiets bestond als een zoektocht naar de Graal en dat in de oudheid religies hebben bestaan van het "heilige vrouwelijke."
Dat van Maria Magdalena niet, dat kan absoluut niet bewezen worden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn dit heus allemaal feiten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |