Nog niet aan gedacht maar hij is idd ook goed!quote:
Eensch. Met zo´n stem heb je geen dansjes, verkleedpartijen en andere ongein nodig.quote:Op maandag 27 december 2004 15:47 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Dat is imo cker Bryan Adams. Zingt altijd loepzuiver.
Gelukkig verschillen smaken, want *ik vindt* dat zij echt een irritante zeikstem heeftquote:Op maandag 27 december 2004 16:25 schreef TechnoHead het volgende:
Dido, serieus. Volgens mij gehoord bij de MTV-awards van dit jaar..
Ik ook niet, maar je hebt groot gelijk!!!quote:Op maandag 27 december 2004 16:35 schreef Logitik het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken, want *ik vindt* dat zij echt een irritante zeikstem heeft
Ik wil nu dus geen discussie uitlokken voor alle duidelijkheid.![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 15:56 schreef NRK het volgende:
Zingt live niet altijd zuiver, maar ik vind z'n stem geweldig, Dexter Holland. The Offspring.
But ofcuz. Jammer dat ie dood is mja. Zeker een goede!quote:Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef ijspegel het volgende:
Freddy Mercury.
Op de tribute to Freddie Mercury dvd zingt hij who wants to live forever. dat doet hij echt geweldig. De rillingen liepen de eerste keer over me rug heenquote:Op maandag 27 december 2004 16:19 schreef Logitik het volgende:
Norah Jones, Sting en Seal hebben een mooie stem imo
Ik heb Seal trouwens nooit live gehoord, dus ik weet niet of hij in het echt ook zo mooi kan zingen/een mooie stem heeft.
Didoquote:Op maandag 27 december 2004 16:25 schreef TechnoHead het volgende:
Dido, serieus. Volgens mij gehoord bij de MTV-awards van dit jaar..
Nee, maar haar concert klonk wel prachtig..quote:Op maandag 27 december 2004 17:07 schreef R-Mon het volgende:
[..]
DidoMaar volgens mij trad ze niet op voor de awards dit jaar.
HAHAHA, die zingt niet, die praat.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:37 schreef rockonbro het volgende:
Paskal Jakobsen (Bløf).
zijn stem is idd goed en voegt ook echt wat toe aan de muziekquote:Op maandag 27 december 2004 15:56 schreef NRK het volgende:
Zingt live niet altijd zuiver, maar ik vind z'n stem geweldig, Dexter Holland. The Offspring.
[onzin] En de Tokkies dan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:04 schreef search64 het volgende:
Nee dat is Mike Patton.
Het topic bereikt een bedenkelijk niveau. Maar goed, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Thomas Berge
Frans Bauer eergister in het Gelredomehij zong uitstekend live
quote:Op maandag 27 december 2004 16:35 schreef Logitik het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken, want *ik vindt* dat zij echt een irritante zeikstem heeft
quote:Op maandag 27 december 2004 16:41 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
De stem van Bono vind ik ook zeker mooi en karakteristiek
duurde verdomme veel te lang voordat jeff buckley werd genoemdquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:07 schreef Jorikjet het volgende:
Jeff Buckley.
haha grapjasquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:04 schreef search64 het volgende:
Nee dat is Mike Patton.
quote:Op maandag 27 december 2004 16:38 schreef Phraze het volgende:
Do - Dominique van Hulst
en natuurlijk tim viciousquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:54 schreef punkgirl het volgende:
die van; ein e-mail to berlin! schitterend..
Op haar manier idd erg goed.quote:Op woensdag 29 december 2004 10:47 schreef almatje het volgende:
Beth Hart
Jammer alleen dattie die hoge noten niet meer haalt, maar een goede stem heeft hij wel.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:51 schreef dVTB het volgende:
Met het risico dat ik hier publiekelijk word gestenigd, noem ik de naam van A-ha zanger Morten Harket. Klinkt op plaat prima, maar blijft ook live op indrukwekkende wijze overeind.
Ik vind juist dat hij een afschuwelijke stem heeft..quote:Op woensdag 29 december 2004 11:54 schreef twentemeisje het volgende:
Brian Molko
Toch niet Double Date - E-Mail To Berlin?quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:54 schreef punkgirl het volgende:
die van; ein e-mail to berlin! schitterend..
quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:25 schreef cultheld het volgende:
Marianne Weber heeft trouwens ook een hele mooie stem.
Misschien ken ik haar dan niet zo goed, maar wat ik van haar ken vind ik niet echt mooi qua stem, het is heel goed gedaan, dat zeker, maar dat ze een mooie stem heeft...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:39 schreef T-o-m-a-a-t het volgende:
Janis Joplin
Serieus?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:05 schreef m021 het volgende:
[..]
Toch niet Double Date - E-Mail To Berlin?
Die is zoooo vals.
Hij is inderdaad een hele goede zanger, zowel live als in de studio.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
Serj Tankian; zanger van System of a Down.
Luister maar eens goed naar de kracht en zuiverheid.
Toxicity is een mooi voorbeeld van het bereik van Tankians stem.
[afbeelding]
Een zeer goede zanger. Die live niet altijd even super is.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
Serj Tankian; zanger van System of a Down.
Luister maar eens goed naar de kracht en zuiverheid.
Toxicity is een mooi voorbeeld van het bereik van Tankians stem.
[afbeelding]
echt raar dat niet iemand anders deze fantastische zanger noemt...quote:Op woensdag 29 december 2004 00:11 schreef cleany het volgende:
echt zonder enkele twijfel is dat natuurlijk Maynard James Keenan...
daar kan toch niemand tegen op ?
Hij kan wel goed zingen ja, maar het is toch echt niet mijn ding, zijn stem. Ik ben ook nogsteeds de enige met meneer Veljanovquote:Op maandag 3 januari 2005 14:12 schreef Cleanyworking het volgende:
[..]
echt raar dat niet iemand anders deze fantastische zanger noemt...![]()
Ik wou t posten, maar iemand was me voor... Ghahaa.. Enne, al vier keer live gehoord....hele grote aanrader!! Ga eens naar www.fabchannel.nl om hem live te horen!quote:Op maandag 27 december 2004 17:16 schreef louisonrust het volgende:
[..]
En nog neit live gehoord maar wel op cd: de zanger van keane.. Heel erg mooi![]()
Zeker mee eens! Twee keer live gehoord, en ik moet erbij zeggen dat ik van de 'nieuwe' generatie ben. Dus geen pubertje in de tijd van Take on me...quote:Op woensdag 29 december 2004 11:51 schreef dVTB het volgende:
Met het risico dat ik hier publiekelijk word gestenigd, noem ik de naam van A-ha zanger Morten Harket. Klinkt op plaat prima, maar blijft ook live op indrukwekkende wijze overeind.
Ja, koude rillingenquote:Op zondag 2 januari 2005 20:29 schreef Maxster4th het volgende:
Sharon den Adel (within temptation) /live wauw, dan krijg je pas rillingen op je rug....
Ik zou het topic nog eens doorlezen, aangezien ik en ik meen nog twee anderen Maynard ook al genoemd hebben....quote:Op maandag 3 januari 2005 14:12 schreef Cleanyworking het volgende:
[..]
echt raar dat niet iemand anders deze fantastische zanger noemt...![]()
idd, wat een power...quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:08 schreef cemeteryslut het volgende:
Floor Janssen. natuurlijk.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Alison Goldfrapp
Michael Stipe is live idd erg zuiver, je hoort geen verschil met de studio opnames. Boudewijn de Groot zou ik nog aan je lijst toe willen voegen. Ik ben er zelf geen fan van, maar z'n zangkwaliteiten staan hier natuurlijk niet ter discussiequote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:09 schreef Thornado het volgende:
Ik heb een paar favorite stemmen:
Michael stipe (R.E.M.)
Piet Goddaer (Ozark Henry)
Gordon Downie (The Tragically Hip)
David Bowie
U heeft verstand van zakenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef rooierooie het volgende:
Eenzaam aan de top bij de mannen: Mike Scott van de Waterboys. Zijn stem gaat linea recta naar mijn hart.
Eenzaam aan de top bij de vrouwen: Ilse DeLange. Onvoorstelbaar zoals zij heel Vredenburg kan vullen met haar stem terwijl ze op twee meter afstand van de microfoon staat.
Ach hij is in het gezelschap van Mike Patton (waarbij hij nog niet eens mag hopen in de schaduw te mogen staan) dus dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef rooierooie het volgende:
Eenzaam aan de top bij de mannen: Mike Scott van de Waterboys. Zijn stem gaat linea recta naar mijn hart.
Curtis Mayfield is ook een van mijn favoriete zangers. Misschien technisch geen geweldige zanger, maar ik vind hem altijd erg sympathiek klinken op zijn platen.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:57 schreef le_knightclub_soda het volgende:
mijn 2 favorieten zijn Curtis Mayfield en Marvin Gaye (beetje voordehandliggend misschien, maarja)
Ik vond haar live juist erg tegenvallenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:06 schreef hydraulix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zeker weten! Heb de dvd Wonderful Electric Live en haar stem is gewoon geweldig! Ze zingt echt superhoog, zuiver, dromerig; echt geweldig![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 07:15 schreef Kworb het volgende:
Tarja Turunen
Aan je gebrek aan respect te zien ben je niet bekend (genoeg) met de wonderlijke stem die meneer Patton bezit. Daarom hier een spoedcursus van vijf nummers die nooit het hele spectrum van dit schitterende instrument kan weergeven, maar toch een aardig idee geeft.quote:
Jazeker, kijk de dvd Rattle & Hum maar eens, als je dat nog niet had gedaan. Het is echt een goede zanger.quote:
Ok. Kwestie van smaak dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:38 schreef rooierooie het volgende:
Ik ken Rattle & Hum op mijn duimpje maar vind de stem van The Edge in Van Diemen's Land echt niet geweldig. Als tweede stem achter Bono prima, maar absoluut niet als solostem, veel te kil.
Yep, ik zal er dus niet over gaan twisten.quote:
ik vind van diemens land errug mooi en op de nieuwe cd zingt die ook verscheidene malen mee.. en tijdens zootv tour augustus 93 the edge die sunday bloody sunday zingquote:
Bono is dan ook the men!!! daar valt simpelweg niet aan te tippen.. zoveel charisma en krahct en gevoelquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:16 schreef rooierooie het volgende:
Dan zal het wel aan mij liggen.Geef mij Bono maar, hoor.
Moet trouwens eerlijk zeggen dat ik bij het gros van de namen die in dit topic genoemd worden denk 'huh??'. Ik bedoel, Bryan Adams, neem me niet kwalijk....
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:50 schreef Arcee het volgende:
- Oorstrelendste: Aaliyah
- Veelzijdigste: Prince
- Krachtigste: Freddie Mercury
Het hoogtepunt vind ik nog wel: Doquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:16 schreef rooierooie het volgende:
Dan zal het wel aan mij liggen.Geef mij Bono maar, hoor.
Moet trouwens eerlijk zeggen dat ik bij het gros van de namen die in dit topic genoemd worden denk 'huh??'. Ik bedoel, Bryan Adams, neem me niet kwalijk....
Oh ja, en Amy Winehousequote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Verder vind ik Jill Scott echt een perfecte, zuivere stem hebben, ze kan er alle kanten mee op. Net als Maxwell trouwens.
dan ga ik toch eerder voor the Beach Boysquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:20 schreef Kolkus het volgende:
Op het gebied van zangharmonieen/samenzang blijven The Beatles onovertroffen.
En dan op het bombastische vlak lust ik ook wel een stukje Queen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dan ga ik toch eerder voor the Beach Boys
Dan ga ik voor Queen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:20 schreef Kolkus het volgende:
Op het gebied van zangharmonieen/samenzang blijven The Beatles onovertroffen.
haha, ik weet niet of je haar weleens live hebt mogen meemaken, maar die zingt niet echt zuiver hoorquote:Amy Winehouse
Ja, omdat ze een beetje eng zingt de laatste tijd...quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:40 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Zij zou zelfs reclame jingles tot een kippenvel-opwekkende ervaring kunnen verheffen.
Over de laatste tijd kun je nog discussierenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, omdat ze een beetje eng zingt de laatste tijd...
Ah! Ook een heel begrijpelijk lijstje dit!quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:07 schreef Haunter het volgende:
James Hetfield
Brian Molko
John Frusciante (zijn laatste solo-projecten en live!)
Chris Cornell
quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:37 schreef rockonbro het volgende:
Paskal Jakobsen (Bløf).
Apart, over het algemeen wordt Fish meer gewaardeerd als zanger van Marilion. Welke nummers vind je specifiek goed van Hogarth?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:31 schreef JB100-plus het volgende:
Bij zangers zou ik zo geen aboluut mooiste stem weten, maar Steve Hogarth (Marillion) heeft in ieder geval een hele fraaie stem.
In feite het hele album Seasons End. The Great Escape, Made Again....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:34 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
Apart, over het algemeen wordt Fish meer gewaardeerd als zanger van Marilion. Welke nummers vind je specifiek goed van Hogarth?
Fish heeft ook natuurlijk zeer zeker een goede stem! Maar de Marillion met Fish en die met Hogarth zijn eigenlijk ook niet te vergelijken. Fish was natuurlijk ook gewoon "de" frontman. De stem van Fish pastte gewoon perfect bij de oude Marillion, "Script for a Jesters Tear" bijvoorbeeld met de stem van Howarth? Moet ik eigenlijk niet aan denken! En toegegeven, ik heb wel alle CD's van de oude en maar 4 van de nieuwe Marillion. En "Vigil in a Wilderness of Mirrors" van Fish.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:34 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
Apart, over het algemeen wordt Fish meer gewaardeerd als zanger van Marilion. Welke nummers vind je specifiek goed van Hogarth?
Hij kan idd ook errrug vals zingen, maar desalniettemin mijn 2 favoriete muzikantenquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:00 schreef GSbrder het volgende:
niet altijd zuiver op concerten, maar ach... Hij samen met Frusciante![]()
Wow dat is best bizar. Vooral als je vergelijkt met het overgrote deel van idols.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:53 schreef Elusive het volgende:
over mooie stemmen gesproken
http://www.youtube.com/watch?v=jcOOOebe7fs
en dat ding is maar 11![]()
Toen hij nog leefde wel hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:31 schreef DrDentz het volgende:
Frank Sinatra, die vent kan niet zingen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:47 schreef JedaiNait het volgende:
Stef Bos
Wauw...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:53 schreef Elusive het volgende:
over mooie stemmen gesproken
http://www.youtube.com/watch?v=jcOOOebe7fs
en dat ding is maar 11![]()
Die playbackt!quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:28 schreef Bot13 het volgende:
Nu gaan ze allemaal lachen
Michael Jackson. Gezicht moet je er ff niet bijdenken, maar die stem!! Ow boy!
Duidelijk de allerbeste zanger die op de wereldbol rondloopt.
Zou een keurige 2e plaats kunnen zijn, maar Jeff Buckley blijft onovertroffen. Geniaal.quote:Op maandag 27 december 2004 16:53 schreef LSS het volgende:
Ed Vedder..
Grace Slick, die heeft echt een enorm goede stem, en een heel herkenbaar stemgeluid naar mijn meningquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:57 schreef search64 het volgende:
Dan maar meteen Grace Slick en Stevie Nicks noemen.
Prachtig! Die Lisa kan sowieso mooi zingen, maar zit hier ook niet een vervormer op?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:20 schreef Modus het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BoXsxYf2UMA
Luister dan toch!,
.
Nee het is echt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:03 schreef Tup het volgende:
Prachtig! Die Lisa kan sowieso mooi zingen, maar zit hier ook niet een vervormer op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |