Dit is idd wel triest..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:05 schreef Spindizzy het volgende:
R&B star Lil' Mo and husband Al Stone welcomed baby girl God'iss Love Stone on February 24th. They also have a two year old daughter named Heaven.
En het kindeke Jezus huilde...![]()
Wat is er mis met die mensen?
Dan noem je hem Olov...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:27 schreef daniman het volgende:
Olaf, dan moet ik toch steeds aan een olifant denken... ik denk niet dat ik een zoon ooit olaf zou noemen![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:05 schreef Spindizzy het volgende:
R&B star Lil' Mo and husband Al Stone welcomed baby girl God'iss Love Stone on February 24th. They also have a two year old daughter named Heaven.
Daina of Deyna, qua uitspraak?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:38 schreef weirdmiss het volgende:
mijn kleine meid.....die hopelijk snel komt........gaat Daynah-Aaliyah heten........ooit kwam ik de eerste naam ergens tegen op internet en heb hem nergens nog gehoord..........en aangezien ze een tintje krijgt past het zeker bij haar.............
de uitspraak is Deyna...........en de eerste naam als roepnaam.......quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daina of Deyna, qua uitspraak?
En als roepnaam allebei de namen of een van de twee?
Was Anitra weer zwanger?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:52 schreef MevrouwKoRn het volgende:
afgelopen paar jaren ook nog geboortekaartjes gehad met deze namen: Alysha, Stijn,Djurre,Diede,Sil
waarom R&B fan?? moet dat zo zijn dan? ben niet zo een jonkie wat de kids namen geeft van artiesten.....ken er ook geen een die Daynah heet.........gewoon een naam die ik tegen kwam op internet en gewoon heel mooi vind......de tweede naam is van mijn beste vriendin.......waar ik ontzettend veel steun van heb gehad......en inderdaad de A en de H komt er vaak in voor...maar niet egt bewust ofzo....vind het gewoon heel mooi klinken...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:09 schreef Spindizzy het volgende:
Arrenbie fan zeker... Dat zijn wel een heleboel A's en H's in één naam.
[..]
Was Anitra weer zwanger?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:17 schreef weirdmiss het volgende:
[..]
waarom R&B fan?? moet dat zo zijn dan? ben niet zo een jonkie wat de kids namen geeft van artiesten.....ken er ook geen een die Daynah heet.........
zucht.....hahahaha ik weet wie het is hoor....maar nee ...ik vernoem mijn kids niet naar artiesten......aaliyah is van mijn vriendin......en ook niet haar roepnaamquote:
Je had d'r ook ouderwets Alie kunnen noemenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:50 schreef weirdmiss het volgende:
zucht.....hahahaha ik weet wie het is hoor....maar nee ...ik vernoem mijn kids niet naar artiesten......aaliyah is van mijn vriendin......en ook niet haar roepnaam
Zeker fan van Normaalquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Je had d'r ook ouderwets Alie kunnen noemen
quote:
Yep, Quirinequote:Van de week bij het cb: 'Quirine' (tenminste denk dat je het zo schrijft) uitspraak was Kwierine![]()
Ik vond het een nogal 'grote' naam voor een heel klein meisje.
http://www.allthelyrics.com/lyrics/normaal/oerend_hard/alie-36400-lyric/ denk niet dat je het wil wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]![]()
[..]
Yep, QuirineIk ken overigens een jongen die zo heet
Wedden dat het arme ding over een paar jaar op hockeyles of vioolles zit :[ Waarschijnlijk wel allebei.quote:
Ik associeer Quirine juist met aso'squote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:05 schreef Spindizzy het volgende:
Wedden dat het arme ding over een paar jaar op hockeyles of vioolles zit :[ Waarschijnlijk wel allebei.
Het is de bedoeling dat hij/zij gewoon zijn/haar eigen naam gaat houden en dat wij er nog een naam aan toevoegen. Roepnaam blijft hetzelfde of het moet echt iets heel vreselijks zijn (Frodo of Kabouter PrikPrak ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:12 schreef Luchtbel het volgende:
Maar krijgt jullie kindje straks een naam die jullie geven of houdt het kindje zijn/ haar eigen naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |