Kom op, die documentaires zijn allemaal op TV uitgezonden! Erg bekend!quote:Op maandag 27 december 2004 14:17 schreef Bastard het volgende:
Die vage dvd's ook altijd van jou
Ook nooit van gehoord dus!
www.play.comquote:Op maandag 27 december 2004 14:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Waar kan je die kopen?
Die reis door Tibet
Mist + zondagrijdersquote:Op maandag 27 december 2004 14:27 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=460626&c=10
Prima keukenquote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef Bastard het volgende:
Quinny, ik weet niet hoe uitgebreid je wil gaan eten, maar Annie's heeft zelf ook een keuken he
Ohja das waarquote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef Bastard het volgende:
Quinny, ik weet niet hoe uitgebreid je wil gaan eten, maar Annie's heeft zelf ook een keuken he
Waarom gaat Randa wel met ouders meeten en niet met ons?quote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef Magneet het volgende:
Nadientje, ook deze keer staat het aanbod weer dat jullie vanaf Maarheeze mee kunnen rijdenscheelt jullie wat kosten en ik heb gezelschap
Ze heeft een zwak voor ons mannelijke geile Gijsjesquote:Op maandag 27 december 2004 14:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarom gaat Randa wel met ouders meeten en niet met ons?![]()
Welke?quote:Op maandag 27 december 2004 14:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze heeft een zwak voor ons mannelijke geile GijsjesZe is bang dat ze zich niet kan beheersen
![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
Zuipen:Iedereen
Eten:Quinny en Chocobo Nadine en Sven Strolie75 en Toadette choas Surfer en Fiona ? Neger?
ze zou sowieso niet naar de Gijsjes gaan en daarna kwam die ouders meet naar voren en gaat ze daar maar naar toequote:Op maandag 27 december 2004 14:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarom gaat Randa wel met ouders meeten en niet met ons?![]()
als het goed is blijven we logeren bij de mama van sven in Hoogerheidequote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef Magneet het volgende:
Nadientje, ook deze keer staat het aanbod weer dat jullie vanaf Maarheeze mee kunnen rijdenscheelt jullie wat kosten en ik heb gezelschap
quote:Op maandag 27 december 2004 15:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze zou sowieso niet naar de Gijsjes gaa
Waar de fuck is datquote:Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
als het goed is blijven we logeren bij de mama van sven in Hoogerheide
Goed geregeldquote:Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
bergen op zoom in de buurt..quote:Op maandag 27 december 2004 15:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Waar de fuck is dat
Oh.. hoi chick!
dat is op zich nog een klere eind rijden hoor vanuit Leidenquote:Op maandag 27 december 2004 15:10 schreef Nadientje het volgende:
[..]
bergen op zoom in de buurt..
haai![]()
Je mag ook wel zeggen dat ze ons niet leuk vind hoorquote:Op maandag 27 december 2004 15:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze zou sowieso niet naar de Gijsjes gaan en daarna kwam die ouders meet naar voren en gaat ze daar maar naar toe
ze houd gewoon niet van de drukke meetsquote:Op maandag 27 december 2004 15:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je mag ook wel zeggen dat ze ons niet leuk vind hoor
Haaaaaaaallllllllllllllllooooooooooooooooo, zeg toch dat we een slaapplek hebben voor julliequote:Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar Gijsje?quote:Op maandag 27 december 2004 16:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Haaaaaaaallllllllllllllllooooooooooooooooo, zeg toch dat we een slaapplek hebben voor jullie![]()
op 10 minuten afstand van Leiden![]()
Die Ariel was leuker.quote:Op maandag 27 december 2004 16:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Die top gear van gisteren![]()
![]()
Mercedes AMG G55
Taksiquote:
Ja dan hobbel ik net zo lief naar huis met de taxi denk ik.. die gay farm vertrouw ik niet zoquote:
Hangt er vanaf, je weet nooit wat je tegen het lijf looptquote:Op maandag 27 december 2004 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dan hobbel ik net zo lief naar huis met de taxi denk ik.. die gay farm vertrouw ik niet zo
Jij neemt trein den haag zeker?
Tuurlijk, zit wel bijna vol inmiddels maar jij past er wel bij hoorquote:Op maandag 27 december 2004 16:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja misschien, tis een optie.. ken je daar wel slapen dan?
Misschien kan je met mij heen en terug rijden als ik gaquote:Op maandag 27 december 2004 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dan hobbel ik net zo lief naar huis met de taxi denk ik.. die gay farm vertrouw ik niet zo
Jij neemt trein den haag zeker?
haha wat een enthosiasme. Alles goed?quote:
Ja hoorquote:Op maandag 27 december 2004 17:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha wat een enthosiasme. Alles goed?
Ja ik weet niet wat jij gaat doen he.. is wel lekker als ik van te voren weet hoe ik weer thuis kom inderdaadquote:Op maandag 27 december 2004 17:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Misschien kan je met mij heen en terug rijden als ik ga
Kan je drinken
quote:Op maandag 27 december 2004 17:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja hoorGewoon, leuk dat je er bent
![]()
Gijijijisssssssssssss, net die Ariel gezienquote:Op maandag 27 december 2004 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die Ariel was leuker.
Die G55 is echt zo'n bling bling negerbak.
En negeer me voor de rest maar![]()
Vanuit Leiden is het maar 3 uurtjes lopen hoorquote:Op maandag 27 december 2004 17:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat jij gaat doen he.. is wel lekker als ik van te voren weet hoe ik weer thuis kom inderdaad
Maar zou cool wezen ja.. zie je mn huis ook es te wonen.
quote:Op maandag 27 december 2004 17:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Vanuit Leiden is het maar 3 uurtjes lopen hoor
zou niet weten waarom....quote:Op maandag 27 december 2004 19:29 schreef Randa_v het volgende:
Volgens mij werd er hier druk over mij geroddeld.![]()
![]()
Kruisjesquote:Op maandag 27 december 2004 19:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
But of course you doquote:Op maandag 27 december 2004 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik eet ook wel mee de 22e denk ik![]()
Heb je hem gemist? Ik heb hem opgenomen, moet ik de band voor je bewaren?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Iemand zin om te vertellen hoe de laatste aflevering van Friends ging?
Nee, typ maar hoe het gingquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je hem gemist? Ik heb hem opgenomen, moet ik de band voor je bewaren?
seizoen 10 is een van de beste vind ik zelfquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee, typ maar hoe het ging
Serie is seizoen 6 bergafwaarts gegaanWas er vroeger echt fan van maar kon vanaf seizoen 7 het gewoon niet meer aanzien
* Doorlopend krediet checked *quote:Op maandag 27 december 2004 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik eet ook wel mee de 22e denk ik![]()
Idd,..........quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:17 schreef silver-surfer het volgende:
Goeiemorgen
Friends...wat een cool einde.. dat antwoordapparaat van Ross
![]()
![]()
Ja he, moest 2x kijken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idd,..........En je hebt Ciske gezien
Hai !quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:33 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen Gijsjes! Het sneeuwt!! Komt hierflink naar beneden en alles is wit. Kijk hier vanuit de huiskamer over de weilanden en bossen, en wat een mooi plaatje zo! Alles lijkt zoveel rustiger. mooi mooi!
Groot hahaquote:
Heyquote:Op dinsdag 28 december 2004 08:42 schreef Quinny het volgende:
Hallllloooooo
Het was erg gezellig gisteren. En we hebben een vakantie geboekt
Noorwegenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:46 schreef Quinny het volgende:
/
[..]
Noorwegen
Met zijn 7-en. Erg cool!
Lekker ding is die Zeus he
quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja... schrok me dood toen ik hem zag haha..._O_ Maar toch wel belangrijker dat ie aardig is.
Gezellig zeg met zijn 7-en! Al ooit eerder geweest? Mijn vriendin is een Noorse, mooi land hoor!![]()
Groot was niet echt waar ik van schrok haha.. meer zijn uitstraling.quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja hij is groot
Nee nog nooit in Noorwegen geweest. Geen van allen ook.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
Groot was niet echt waar ik van schrok haha.. meer zijn uitstraling.
Wordt tof dan, daar in Noorwegen. Allemaal Gijsjes?
in hotel gegetenquote:Op dinsdag 28 december 2004 08:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waar zijn jullie wezen eten?
Ja allemaal Gijsjes en Gijsinnen en een mini-gijs
gedaanquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Kuikentje van meKan jij straks even die mailtjes forwarden naar mijn werk e-mail ?
Sow, ziet er lekker uit!!! Mijn bestemming wordt hopelijk weer:Capetown..quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:04 schreef Chocobo het volgende:![]()
_____________________O_____________________ Krågeland
[afbeelding]
wowquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
Sow, ziet er lekker uit!!! Mijn bestemming wordt hopelijk weer:Capetown..
[afbeelding]
Ja lekker vertoeven daar, heb er een tijd gewoont. Stukke goedkoper dan Noorwegen ookquote:
wel een beetje een leuk pak? Hier begint het echt al lekker te worden... dat wordt sleetje rijden met mijn vriendin's kinderen. Jammer dat ik de mijne nu niet heb...:(quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Hier is het opgehouden met sneeuwen.....
Zijn ze bij zijn vaderquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
Jammer dat ik de mijne nu niet heb...:(
Ja, ze zitten met hem en zijn nieuwe vriendin in mijn huis... dus ik moet deze week overal en nergens proberen te slapen, vanacht was dus bank bij vriendin..vandaag promoveer ik naar haar bedquote:
Zo dan... daar zou ik ook nog wel naar toe willenquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
Sow, ziet er lekker uit!!! Mijn bestemming wordt hopelijk weer:Capetown..
[afbeelding]
Jezus wat een situatie !quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja, ze zitten met hem en zijn nieuwe vriendin in mijn huis... dus ik moet deze week overal en nergens proberen te slapen, vanacht was dus bank bij vriendin..vandaag promoveer ik naar haar bedomdat haar vriend er vannacht niet is.
![]()
dat is idd zeker aan te raden!! helaas betekend dat wel flink rijden, want die safari's zijn het leukst in Gauteng (bovenaan bij johannesburg enzo) en the Western province (kaapstad) ishet fijnst verblijven, en ik hou nogal van de zee, duiken enzo.. en er zit toch zo'n 1800 km tussen die twee...quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo dan... daar zou ik ook nog wel naar toe willen![]()
Zuid Afrika lijkt me fantastisch!! ... een Jeep Safari daar
ja kon beter he...Wil gewoon proberen zoveel mogelijk lol te hebben deze week, om het bizarre van de situatie maar te vergeten.quote:
En terecht,...... wel knap dat jullie dat zo kunnenquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja kon beter he...Wil gewoon proberen zoveel mogelijk lol te hebben deze week, om het bizarre van de situatie maar te vergeten.![]()
Niet echt een kwestie van knap. Hij heeft geen woning voor zichzelf, dus ik moet wel als ik wil dat hij tijd met de kinderen doorbrengt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En terecht,...... wel knap dat jullie dat zo kunnen
Zo eng is het toch niet?quote:
Heerlijk proesten inderdaadquote:
Ik open dit topic, en zie gewoon 9 van de 10 keer die blaaskaak foto, en nu alweerquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:34 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
De kaak die een eigen leven ging leiden.
Een eigen leven,.......... *emo* WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:34 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
vreselijkquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn... Ik lees net de aantallen en de verwachte aantallen van doden door die zeebevingDe teller staat ondertussen op ruim 28000 en verwacht wordt dat er in totaal 75000 mensen gestorven zijn daardoor.
Dat is echt te bizar voor woorden...
quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:04 schreef Chocobo het volgende:![]()
_____________________O_____________________ Krågeland
[afbeelding]
Serieus.. ik heb gisteren met tranen in mijn ogen het nieuws zitten kijken.. talloze mensen vermist, dood, spullen kwijt.. zo veeeel ellende daar. Had zo te doen met die mensen.. die kinderen die opgestapeld worden, moeders zoekend.. kinderen zoekend..quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn... Ik lees net de aantallen en de verwachte aantallen van doden door die zeebevingDe teller staat ondertussen op ruim 28000 en verwacht wordt dat er in totaal 75000 mensen gestorven zijn daardoor.
Dat is echt te bizar voor woorden...
Ross en Rachel krijgen elkaar.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nee, typ maar hoe het ging
Serie is seizoen 6 bergafwaarts gegaanWas er vroeger echt fan van maar kon vanaf seizoen 7 het gewoon niet meer aanzien
Vind het verschrikkelijk idd,...........quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus.. ik heb gisteren met tranen in mijn ogen het nieuws zitten kijken.. talloze mensen vermist, dood, spullen kwijt.. zo veeeel ellende daar. Had zo te doen met die mensen.. die kinderen die opgestapeld worden, moeders zoekend.. kinderen zoekend..
Ja maar zoveel drinken we niet. Gewoon bier en wijn, maar we zien daar wel joh,.....quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Neem wel zelf wat drank mee, is stervensduur daar.![]()
WHAHAHAHAHAHHAA... die foto nekt me al jaren...quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:34 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Welke nekquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHHAA... die foto nekt me al jaren...
quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:29 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar zoveel drinken we niet. Gewoon bier en wijn, maar we zien daar wel joh,.....
NEEEEEEEEE!quote:
Het is verschrikkelijk om te zien... zag vanmorgen even op het nieuws dat er op Sumatra waarschijnlijk 25.000 doden zijn gevallen... ...............................quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus.. ik heb gisteren met tranen in mijn ogen het nieuws zitten kijken.. talloze mensen vermist, dood, spullen kwijt.. zo veeeel ellende daar. Had zo te doen met die mensen.. die kinderen die opgestapeld worden, moeders zoekend.. kinderen zoekend..
Welke nek Gijs, ik zie alleen kaak?quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHHAA... die foto nekt me al jaren...
Tis niet te bevatten voor ons westerlingen om helemaal niks meer te hebben. Ze hadden al niet zo veel, en als door het water ineens je hele huis weg is, je vader, zoon weet ik het wat.. gewoon verschrikkelijk. Die ontreddering ook op de gezichten van die mensen, zo uit het veld geslagen.. een miljoen daklozen...quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk om te zien... zag vanmorgen even op het nieuws dat er op Sumatra waarschijnlijk 25.000 doden zijn gevallen... ...............................
Schrok er ook echt van!! Wat die mensen daar meemaken is onbeschrijfelijk....
Hoe kan je hier nog klagen over iets vraag ik me dan af... het is zooo goed hier!!
Daar is iedereen wel iemand kwijt... je zal je kind kwijt zijn... ......... ongelofelijk!!
Hoe is het met dat stuisvogel ei op jou schouders punk?quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welke nek Gijs, ik zie alleen kaak?
Ik kan het me inderdaad niet voorstellen. Gewoon niet alleen je bezittingen maar ook je familie weg... Ik zou niet weten wat ik moest doen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis niet te bevatten voor ons westerlingen om helemaal niks meer te hebben. Ze hadden al niet zo veel, en als door het water ineens je hele huis weg is, je vader, zoon weet ik het wat.. gewoon verschrikkelijk. Die ontreddering ook op de gezichten van die mensen, zo uit het veld geslagen.. een miljoen daklozen...
Die humor? Ik snap m nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe is het met dat stuisvogel ei op jou schouders punk?
Nee dat doe ik Daan niet aanquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaan jullie een rondreis maken of blijven jullie op een plek?
Gegarandeerd funquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:39 schreef Chocobo het volgende:
Eye-toyen en Mario Partien s' avonds
Moest er wel even om gniffelen ja.quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:40 schreef silver-surfer het volgende:
Dat vind je wel mooi he!!
Maar hij heeft ook een apart hoofd hoor.. heb je daaar wel eens goed naar gekeken?quote:
Coolquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:39 schreef Chocobo het volgende:
Nee dat doe ik Daan niet aanGewoon in een prachtig natuur gebied chillen, wandelen, drinken, zwemmen, baden, zandbak spelen, en Eye-toyen en Mario Partien s' avonds
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook een apart hoofd hoor.. heb je daaar wel eens goed naar gekeken?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die humor? Ik snap m niet
[afbeelding]
Juniquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
en Voila
[afbeelding]
alleen voor de zandbak wilde O-ren naar dat huis toequote:Op dinsdag 28 december 2004 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat doe ik Daan niet aanGewoon in een prachtig natuur gebied chillen, wandelen, drinken, zwemmen, baden, zandbak spelen, en Eye-toyen en Mario Partien s' avonds
Vooral die bril fotoquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook een apart hoofd hoor.. heb je daaar wel eens goed naar gekeken?
Goedemorgenquote:Op dinsdag 28 december 2004 08:42 schreef Quinny het volgende:
Hallllloooooo
Het was erg gezellig gisteren. En we hebben een vakantie geboekt
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we gaan op vakantieeeeeequote:Op dinsdag 28 december 2004 10:55 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Goedemorgenwij gaan op vakantie, wij gaan op vakantie
Oohhh myyy Goddddquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
en Voila
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:55 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Goedemorgenwij gaan op vakantie, wij gaan op vakantie
Heeeeeerlijkquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we gaan op vakantieeeeee![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
en Voila
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heeft die neger lekker geslapen vannacht. of lag zijn kussen een beetje te hard
Goedemorgenquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis bijna middag mijn werkloze vriend.
dat leven van julliequote:Op dinsdag 28 december 2004 10:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we gaan op vakantieeeeee![]()
quote:
Zeusjequote:Op dinsdag 28 december 2004 11:05 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dat leven van jullie![]()
Maar ik gun het jullie wel hoor pjee
Ja dat lijkt me wel gezellie schatquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zeusje
kom je volgende week een keer langs met nero?
lijkt me ook leuk om die kleine rakker weer eens te zienquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zeusje
kom je volgende week een keer langs met nero?
En in het weekend?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel gezellie schat![]()
Ik was van plan om vandaag te bellen om wat af te spreken.
ben op dinsdag altijd vrij![]()
Even met de baas overleggen, maar het kan volgend weekendquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dat kan ook meisje.....zeg maar wanneer?
Ook zo gelachen........nou hebben we dat K.. ding nog!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:06 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
ik moest zo lachen om Sjo toen we naar huis gingen. Hij was de hele tijd ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk aan het zingen. Dus ik had al gelijk al zoiets van "Ok biecht op wat heb je nou weer uitgevreten"
Verzin een prijsvraag voor de Gijsjes en wie nieuwsgierig is wat dat ding is kan dan mee doen. En ik heb nog wel 10 troostprijsjesquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:17 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ook zo gelachen........nou hebben we dat K.. ding nog!!!![]()
![]()
Net naar palm gebeld. Moet `m opsturen naar TNT/Palmone. Dan gaat tie daarna naar Tjechoslowakijequote:Op dinsdag 28 december 2004 10:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis bijna middag mijn werkloze vriend.
Goed ideequote:Op dinsdag 28 december 2004 11:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Verzin een prijsvraag voor de Gijsjes en wie nieuwsgierig is wat dat ding is kan dan mee doen. En ik heb nog wel 10 troostprijsjesDe prijsuitreiking is dan de 22ste
Het moet wel een moeilijke vraag zijn. Want dat is de prijs wel waard vind ikquote:
Nou enquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Net naar palm gebeld. Moet `m opsturen naar TNT/Palmone. Dan gaat tie daarna naar Tjechoslowakije. Die zien we nooit meer terug
![]()
Ja dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het moet wel een moeilijke vraag zijn. Want dat is de prijs wel waard vind ik
Je kan bv doen : Zet de mannelijke Gijsjes van klein naar groot qua lengte van de piemelquote:
sta jij op de eerste plaats danquote:
Arme Nootquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je kan bv doen : Zet de mannelijke Gijsjes van klein naar groot qua lengte van de piemel
quote:
Tof spel man!quote:
Sta ik eindelijk een keertje eerstequote:
Ja, in Augustus. Maar we twijfelen nog waarheen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:46 schreef Chocobo het volgende:
JuniGa jij ook nog op vakantie Gijs ? !
quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, in Augustus. Maar we twijfelen nog waarheen.In elk geval is Canada afgevallen.
Snel ff verhuizen?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:54 schreef kepler het volgende:
de postcodeloterij 20 miljoen jetser is in rdam gevallen, op postcode 3068. De postcode van mijn moeder is 3052
Niet iedereen zal blij zijn met me maar ik poep van grote hoogtes op Halo 2 sinds ik Paper Mario 2 speel. Wat een gameplayquote:
Je hebt HALO2 online niet echt een kans gegeven vind ik..quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet iedereen zal blij zijn met me maar ik poep van grote hoogtes op Halo 2 sinds ik Paper Mario 2 speel. Wat een gameplay![]()
S...sorry Gijsjes,.... vind het echt te cool![]()
![]()
![]()
Waarom Gijsquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, in Augustus. Maar we twijfelen nog waarheen.In elk geval is Canada afgevallen.
tja, ieder zijn eigen dingquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet iedereen zal blij zijn met me maar ik poep van grote hoogtes op Halo 2 sinds ik Paper Mario 2 speel. Wat een gameplay![]()
![]()
![]()
__________O__________quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgend jaar drie weken kamperen door candaquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom GijsLijkt me een fantastisch land. Wij zouden met Djoser gaan
![]()
maar toen werd Quin's buik dik en gaf God onze ongeboren vrucht een zieltje
![]()
Canadaaaa![]()
![]()
Wil er wel nog eens heen in mijn leven.... ! Trek ik er met een camper doorheen met het hele gezin.
Australia iets ?
Dat is waar maar ik vond RS3 leuker zeg maar,....... maar het is ook wat Kepler zegt... ieder zijn dingquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt HALO2 online niet echt een kans gegeven vind ik..
En papier mario... ja sorry, die spellen hoef ik niet meer.. geef het wel aan mn kleine in de toekomst
Ben zwaar onder de indruk van dat spel. Als niet de, dan wel een van de beste Mario games ooit !! Je naam staat er helemaal op Noot !quote:
Dan is Ghost Recon 2 ook een leuke opvolger voor je, erg stoere shooter.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik vond RS3 leuker zeg maar,....... maar het is ook wat Kepler zegt... ieder zijn ding
Waarom Canada afvalt? Ik ben een paar jaar geleden naar de Oostkust gegaan en Canada is echt een geweldig land. Westkust lijkt me ook geweldig. 3 weken lang met zo'n camper door de natuur heen trekken. Maar toch, 3 weken lang dezelfde natuur...ik weet niet of ik dat trek. Ik heb tijdens een stage al eens 5 maanden in de Rocky Mountains gezeten, en het is prachtig. Maar na een tijdje raak je een beetje gewend aan al die natuur. Weer een berg, weer een waterval, weer een meer.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:02 schreef Chocobo het volgende:
Waarom GijsLijkt me een fantastisch land. Wij zouden met Djoser gaan
![]()
maar toen werd Quin's buik dik en gaf God onze ongeboren vrucht een zieltje
![]()
Canadaaaa![]()
![]()
Wil er wel nog eens heen in mijn leven.... ! Trek ik er met een camper doorheen met het hele gezin.
Australia iets ?
Mjah, er is een verschrikkelijke hiaat tussen de toptitels. Erg stom.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:06 schreef Chocobo het volgende:
Heb de Cube ook weer teruggevonden. Met games als ToS, MP2, PM2 en RE4 en Zelda en de nieuwe Mario in het voorruitzicht buig ik diepZe hadden alleen meer van deze games moeten uitbrengen !
quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
hij is wel leukquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:09 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
even gepikt bij ouders vandaan, maar moest er wel om lachen
Dat had ik in Amerika al op een gegeven momentquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:09 schreef Strolie75 het volgende:
Weer een berg, weer een waterval, weer een meer.
Nog niet Gijs. Ik ga het de 30e pas halen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:08 schreef D-Devil het volgende:
Hier nog mensen aan het vuurwerk geslagen hiero?
Nee, vind het echt geldverspilling eigenlijk, voor dat geld haal ik lekker een fles champagne.. of 2.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:08 schreef D-Devil het volgende:
Hier nog mensen aan het vuurwerk geslagen hiero?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga dit jaar maar een week vakantie, NY met Kepler
Godver die iconquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je hebt weer eens geen idee waar je het over hebt
Was eerst wel de bedoeling, maar er staat nu een familie BBQ gepland voor 13 aug voor mijn vaders 50e verjaardagquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij ging toch ook met Struikrover en Kepler naar Canada?
Maar in Canada hebben ze ook etenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was eerst wel de bedoeling, maar er staat nu een familie BBQ gepland voor 13 aug voor mijn vaders 50e verjaardag40 man familie vind ik belangrijker dan een vakantie naar Canada.
fijn dat je het laat weten zoquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat had ik in Amerika al op een gegeven moment![]()
Ik ga dit jaar maar een week vakantie, NY met Kepler
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was eerst wel de bedoeling, maar er staat nu een familie BBQ gepland voor 13 aug voor mijn vaders 50e verjaardag40 man familie vind ik belangrijker dan een vakantie naar Canada.
Dat wist je alquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
fijn dat je het laat weten zo
kheb zo heeeeeele grote fles heinekenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:13 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb niets gehaald dit jaar kin België en nu heb ik er spijt van eigenlijk.. Was te druk in de weer met de auto, kost ook allemaal geld. Dus nu maar aan het bier.
ach daarom ga ik ook een weekje naarquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom Canada afvalt? Ik ben een paar jaar geleden naar de Oostkust gegaan en Canada is echt een geweldig land. Westkust lijkt me ook geweldig. 3 weken lang met zo'n camper door de natuur heen trekken. Maar toch, 3 weken lang dezelfde natuur...ik weet niet of ik dat trek. Ik heb tijdens een stage al eens 5 maanden in de Rocky Mountains gezeten, en het is prachtig. Maar na een tijdje raak je een beetje gewend aan al die natuur. Weer een berg, weer een waterval, weer een meer.
Dat is persoonlijk, maar ik vind het tijdens mijn vakantie leuk om naast mooie natuur ook (historische) bezienswaardigheden te zien. En dat heb je aan de Westkust van Canada niet echt, je hebt Vancouver en 3 grote nationale parken, en dan houd het op. Wat bezienswaardigheden en natuur betreft was Schotland echt ideaal.
Ik had meer dan 600 euro aan vuurwerk vorig jaarquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:18 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb zo heeeeeele grote fles heineken![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:21 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik had meer dan 600 euro aan vuurwerk vorig jaar.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:21 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hoeveel dagen ben je bezig om dat af te steken?quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:21 schreef D-Devil het volgende:
Om half 3 stond ik nog buitenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:37 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hoeveel dagen ben je bezig om dat af te steken?![]()
ik stak de strijkers op het laatst gewoon per doos aan, en niet per stukquote:
Ik ben er ook niet zo kapot van. Vuurpijlen e.d. vind ik nog wel mooi, maar van knalvuurwerk zoals rotjes en strijkers zie ik het nut niet echt in.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:42 schreef Quinny het volgende:
Ik haat vuurwerk. Ben er als de dood voor.
Tis voor mij ook echt nieuws wat me raakt inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=460878&c=29
Net als de Challengerquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben alleen voor siervuurwerk. Ik vind het zo machtig mooi om iets hoog de lucht in te schieten wat vervolgens in vele kleuren uiteenspat.
Knalvuurwerk vind ik maar saai en nutteloos.
Gaat nog oplopen tot 75.000quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis voor mij ook echt nieuws wat me raakt inderdaad.
quote:
Hahahahahahaha.... als we Cho nou eens een plekje naast een moslim bezorgenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:09 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
even gepikt bij ouders vandaan, maar moest er wel om lachen
Keeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!quote:
Ik heb meer met de auto dusquote:
Dat is mooi om te horen zegquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:05 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
Hoorde net op het nieuws dat een baby de ramp in Thailand heeft overleeft![]()
ze dreef op een matras door de straten......
Ouders zijn ook terecht,... heerlijk om te horen !
Ah dat is wel mooi voor die mensen inderdaad ..quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:05 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
Hoorde net op het nieuws dat een baby de ramp in Thailand heeft overleeft![]()
ze dreef op een matras door de straten......
Ouders zijn ook terecht,... heerlijk om te horen !
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:27 schreef ChOas het volgende:
Huis is aan de kant voor eventueel bezoek
lekker he.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:14 schreef -Struikrover- het volgende:
2 uur ge-Halo-ed geen ruk opgeschotenSteady level 9
Sales:quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:13 schreef Chocobo het volgende:
Long queues didn't deter gamers like Hiroaki Sakuma. The 21- year-old university student stood in line from 9 p.m. the night before the PSP's debut because he couldn't reserve one online.
Sony PSP rij.... 2100 mensen![]()
![]()
Ja dat zal best maar op die PSP zien we tenminste weer wat nieuwsquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sales:
Nintendo DS afgelopen week: 181.231 vorige week: 441.485 verschil: - 260.254 totaal: 622.716
PSP afgelopen week: 166.074 vorige week: - verschil: + 166.074 totaal: 166.074
Ja enquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sales:
Nintendo DS afgelopen week: 181.231 vorige week: 441.485 verschil: - 260.254 totaal: 622.716
Volgens mij was B. die personenautoquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:12 schreef -Struikrover- het volgende:
B. ik zou langs de N11 naar huis rijden als ik jouw was![]()
http://www.nu.nl/news.jsp?n=461004&c=75
De PSP iets nieuws?quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat zal best maar op die PSP zien we tenminste weer wat nieuwsDie NDS haal ik echt niet.... PSP vind ik tevens ook mooier qua design en graphics
![]()
![]()
Gijs, als ik bij al jou oninteressante posts "Ja enquote:
Die DS is gewoon laten zien wat ze kunnen. Wat moet ik nu met die kaart onderin dat scherm.... zien waar ik benquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PSP iets nieuws?Serieus, dat is gewoon een portable PS2. De DS heeft echt vernieuwing met het touchscherm en de interactie tussen de 2 schermen
Overigens: De PSP wil ik in NY halen van de zomer. Ik wil die Square-Enix games
dat zou ik nu niet zo erg vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, als ik bij al jou oninteressante posts "Ja en" moet posten staat het topic zo vol.
Noot en ik discussiëren altijd heerlijk over games !!quote:
Serieusquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die DS is gewoon laten zien wat ze kunnen. Wat moet ik nu met die kaart onderin dat scherm.... zien waar ik benEn touchscreen minigames.... PLEAAAASE
Hij is net uitquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sales:
Echt zo'n functie van: kijk eens wat ik kanquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Hij is net uit![]()
Ik hoop dat Nintendo zo van zijn troon wordt afgestoten kwa handheld, heerlijk als Sony daar boven aanstaat. PSP is veel cooler dan dat ding met zo nutteloos 2de scherm
Geweldige discussies altijd inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot en ik discussiëren altijd heerlijk over games !!
Mario 64 ports en er zal wel een Zelda game aankomen voor multiplayeeeeerquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik stoor me er gewoon aan dat die domme mensen gewoon voor de zoveelste keer een gameboy halen met allemaal weer van die gezellige spelletjes die al 5641576874 keer zijn uitgebracht
En die gfx van PSP
Trek dat nintendo bord is van je hoofd weg...quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die onwetendheid van dat jochie
geen idee wat je dachtquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Toadetje![]()
Toadette
Nintendo
Ik nomineer de Gamecube trouwens als meest nutteloze console van 2004
En 2003
En 2002
Wat dacht ik in godsnaam
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mario 64 ports en er zal wel een Zelda game aankomen voor multiplayeeeeer![]()
dat is vast leuk met mariokartquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mario 64 ports en er zal wel een Zelda game aankomen voor multiplayeeeeer![]()
Het zit prima waar het nu zit hoor. Ik vermaak me prima met zowat alles van Nintendo.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Trek dat nintendo bord is van je hoofd weg...
jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik nomineer de Gamecube trouwens als meest nutteloze console van 2004
En 2003
En 2002
Wat dacht ik in godsnaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |