Kom op, die documentaires zijn allemaal op TV uitgezonden! Erg bekend!quote:Op maandag 27 december 2004 14:17 schreef Bastard het volgende:
Die vage dvd's ook altijd van jou
Ook nooit van gehoord dus!
www.play.comquote:Op maandag 27 december 2004 14:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Waar kan je die kopen?
Die reis door Tibet
Mist + zondagrijdersquote:Op maandag 27 december 2004 14:27 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=460626&c=10
Prima keukenquote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef Bastard het volgende:
Quinny, ik weet niet hoe uitgebreid je wil gaan eten, maar Annie's heeft zelf ook een keuken he
Ohja das waarquote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef Bastard het volgende:
Quinny, ik weet niet hoe uitgebreid je wil gaan eten, maar Annie's heeft zelf ook een keuken he
Waarom gaat Randa wel met ouders meeten en niet met ons?quote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef Magneet het volgende:
Nadientje, ook deze keer staat het aanbod weer dat jullie vanaf Maarheeze mee kunnen rijdenscheelt jullie wat kosten en ik heb gezelschap
Ze heeft een zwak voor ons mannelijke geile Gijsjesquote:Op maandag 27 december 2004 14:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarom gaat Randa wel met ouders meeten en niet met ons?![]()
Welke?quote:Op maandag 27 december 2004 14:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze heeft een zwak voor ons mannelijke geile GijsjesZe is bang dat ze zich niet kan beheersen
![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
Zuipen:Iedereen
Eten:Quinny en Chocobo Nadine en Sven Strolie75 en Toadette choas Surfer en Fiona ? Neger?
ze zou sowieso niet naar de Gijsjes gaan en daarna kwam die ouders meet naar voren en gaat ze daar maar naar toequote:Op maandag 27 december 2004 14:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarom gaat Randa wel met ouders meeten en niet met ons?![]()
als het goed is blijven we logeren bij de mama van sven in Hoogerheidequote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef Magneet het volgende:
Nadientje, ook deze keer staat het aanbod weer dat jullie vanaf Maarheeze mee kunnen rijdenscheelt jullie wat kosten en ik heb gezelschap
quote:Op maandag 27 december 2004 15:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze zou sowieso niet naar de Gijsjes gaa
Waar de fuck is datquote:Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
als het goed is blijven we logeren bij de mama van sven in Hoogerheide
Goed geregeldquote:Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
bergen op zoom in de buurt..quote:Op maandag 27 december 2004 15:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Waar de fuck is dat
Oh.. hoi chick!
dat is op zich nog een klere eind rijden hoor vanuit Leidenquote:Op maandag 27 december 2004 15:10 schreef Nadientje het volgende:
[..]
bergen op zoom in de buurt..
haai![]()
Je mag ook wel zeggen dat ze ons niet leuk vind hoorquote:Op maandag 27 december 2004 15:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze zou sowieso niet naar de Gijsjes gaan en daarna kwam die ouders meet naar voren en gaat ze daar maar naar toe
ze houd gewoon niet van de drukke meetsquote:Op maandag 27 december 2004 15:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je mag ook wel zeggen dat ze ons niet leuk vind hoor
Haaaaaaaallllllllllllllllooooooooooooooooo, zeg toch dat we een slaapplek hebben voor julliequote:Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar Gijsje?quote:Op maandag 27 december 2004 16:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Haaaaaaaallllllllllllllllooooooooooooooooo, zeg toch dat we een slaapplek hebben voor jullie![]()
op 10 minuten afstand van Leiden![]()
Die Ariel was leuker.quote:Op maandag 27 december 2004 16:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Die top gear van gisteren![]()
![]()
Mercedes AMG G55
Taksiquote:
Ja dan hobbel ik net zo lief naar huis met de taxi denk ik.. die gay farm vertrouw ik niet zoquote:
Hangt er vanaf, je weet nooit wat je tegen het lijf looptquote:Op maandag 27 december 2004 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dan hobbel ik net zo lief naar huis met de taxi denk ik.. die gay farm vertrouw ik niet zo
Jij neemt trein den haag zeker?
Tuurlijk, zit wel bijna vol inmiddels maar jij past er wel bij hoorquote:Op maandag 27 december 2004 16:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja misschien, tis een optie.. ken je daar wel slapen dan?
Misschien kan je met mij heen en terug rijden als ik gaquote:Op maandag 27 december 2004 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dan hobbel ik net zo lief naar huis met de taxi denk ik.. die gay farm vertrouw ik niet zo
Jij neemt trein den haag zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |