Kom op, die documentaires zijn allemaal op TV uitgezonden! Erg bekend!quote:Op maandag 27 december 2004 14:17 schreef Bastard het volgende:
Die vage dvd's ook altijd van jou
Ook nooit van gehoord dus!
www.play.comquote:Op maandag 27 december 2004 14:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Waar kan je die kopen?
Die reis door Tibet
Mist + zondagrijdersquote:Op maandag 27 december 2004 14:27 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=460626&c=10
Prima keukenquote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef Bastard het volgende:
Quinny, ik weet niet hoe uitgebreid je wil gaan eten, maar Annie's heeft zelf ook een keuken he
Ohja das waarquote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef Bastard het volgende:
Quinny, ik weet niet hoe uitgebreid je wil gaan eten, maar Annie's heeft zelf ook een keuken he
Waarom gaat Randa wel met ouders meeten en niet met ons?quote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef Magneet het volgende:
Nadientje, ook deze keer staat het aanbod weer dat jullie vanaf Maarheeze mee kunnen rijdenscheelt jullie wat kosten en ik heb gezelschap
Ze heeft een zwak voor ons mannelijke geile Gijsjesquote:Op maandag 27 december 2004 14:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarom gaat Randa wel met ouders meeten en niet met ons?![]()
Welke?quote:Op maandag 27 december 2004 14:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze heeft een zwak voor ons mannelijke geile GijsjesZe is bang dat ze zich niet kan beheersen
![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
Zuipen:Iedereen
Eten:Quinny en Chocobo Nadine en Sven Strolie75 en Toadette choas Surfer en Fiona ? Neger?
ze zou sowieso niet naar de Gijsjes gaan en daarna kwam die ouders meet naar voren en gaat ze daar maar naar toequote:Op maandag 27 december 2004 14:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarom gaat Randa wel met ouders meeten en niet met ons?![]()
als het goed is blijven we logeren bij de mama van sven in Hoogerheidequote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef Magneet het volgende:
Nadientje, ook deze keer staat het aanbod weer dat jullie vanaf Maarheeze mee kunnen rijdenscheelt jullie wat kosten en ik heb gezelschap
quote:Op maandag 27 december 2004 15:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze zou sowieso niet naar de Gijsjes gaa
Waar de fuck is datquote:Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
als het goed is blijven we logeren bij de mama van sven in Hoogerheide
Goed geregeldquote:Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
bergen op zoom in de buurt..quote:Op maandag 27 december 2004 15:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Waar de fuck is dat
Oh.. hoi chick!
dat is op zich nog een klere eind rijden hoor vanuit Leidenquote:Op maandag 27 december 2004 15:10 schreef Nadientje het volgende:
[..]
bergen op zoom in de buurt..
haai![]()
Je mag ook wel zeggen dat ze ons niet leuk vind hoorquote:Op maandag 27 december 2004 15:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze zou sowieso niet naar de Gijsjes gaan en daarna kwam die ouders meet naar voren en gaat ze daar maar naar toe
ze houd gewoon niet van de drukke meetsquote:Op maandag 27 december 2004 15:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je mag ook wel zeggen dat ze ons niet leuk vind hoor
Haaaaaaaallllllllllllllllooooooooooooooooo, zeg toch dat we een slaapplek hebben voor julliequote:Op maandag 27 december 2004 15:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar Gijsje?quote:Op maandag 27 december 2004 16:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Haaaaaaaallllllllllllllllooooooooooooooooo, zeg toch dat we een slaapplek hebben voor jullie![]()
op 10 minuten afstand van Leiden![]()
Die Ariel was leuker.quote:Op maandag 27 december 2004 16:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Die top gear van gisteren![]()
![]()
Mercedes AMG G55
Taksiquote:
Ja dan hobbel ik net zo lief naar huis met de taxi denk ik.. die gay farm vertrouw ik niet zoquote:
Hangt er vanaf, je weet nooit wat je tegen het lijf looptquote:Op maandag 27 december 2004 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dan hobbel ik net zo lief naar huis met de taxi denk ik.. die gay farm vertrouw ik niet zo
Jij neemt trein den haag zeker?
Tuurlijk, zit wel bijna vol inmiddels maar jij past er wel bij hoorquote:Op maandag 27 december 2004 16:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja misschien, tis een optie.. ken je daar wel slapen dan?
Misschien kan je met mij heen en terug rijden als ik gaquote:Op maandag 27 december 2004 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dan hobbel ik net zo lief naar huis met de taxi denk ik.. die gay farm vertrouw ik niet zo
Jij neemt trein den haag zeker?
haha wat een enthosiasme. Alles goed?quote:
Ja hoorquote:Op maandag 27 december 2004 17:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha wat een enthosiasme. Alles goed?
Ja ik weet niet wat jij gaat doen he.. is wel lekker als ik van te voren weet hoe ik weer thuis kom inderdaadquote:Op maandag 27 december 2004 17:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Misschien kan je met mij heen en terug rijden als ik ga
Kan je drinken
quote:Op maandag 27 december 2004 17:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja hoorGewoon, leuk dat je er bent
![]()
Gijijijisssssssssssss, net die Ariel gezienquote:Op maandag 27 december 2004 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die Ariel was leuker.
Die G55 is echt zo'n bling bling negerbak.
En negeer me voor de rest maar![]()
Vanuit Leiden is het maar 3 uurtjes lopen hoorquote:Op maandag 27 december 2004 17:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat jij gaat doen he.. is wel lekker als ik van te voren weet hoe ik weer thuis kom inderdaad
Maar zou cool wezen ja.. zie je mn huis ook es te wonen.
quote:Op maandag 27 december 2004 17:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Vanuit Leiden is het maar 3 uurtjes lopen hoor
zou niet weten waarom....quote:Op maandag 27 december 2004 19:29 schreef Randa_v het volgende:
Volgens mij werd er hier druk over mij geroddeld.![]()
![]()
Kruisjesquote:Op maandag 27 december 2004 19:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
But of course you doquote:Op maandag 27 december 2004 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik eet ook wel mee de 22e denk ik![]()
Heb je hem gemist? Ik heb hem opgenomen, moet ik de band voor je bewaren?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Iemand zin om te vertellen hoe de laatste aflevering van Friends ging?
Nee, typ maar hoe het gingquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je hem gemist? Ik heb hem opgenomen, moet ik de band voor je bewaren?
seizoen 10 is een van de beste vind ik zelfquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee, typ maar hoe het ging
Serie is seizoen 6 bergafwaarts gegaanWas er vroeger echt fan van maar kon vanaf seizoen 7 het gewoon niet meer aanzien
* Doorlopend krediet checked *quote:Op maandag 27 december 2004 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik eet ook wel mee de 22e denk ik![]()
Idd,..........quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:17 schreef silver-surfer het volgende:
Goeiemorgen
Friends...wat een cool einde.. dat antwoordapparaat van Ross
![]()
![]()
Ja he, moest 2x kijken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idd,..........En je hebt Ciske gezien
Hai !quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:33 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen Gijsjes! Het sneeuwt!! Komt hierflink naar beneden en alles is wit. Kijk hier vanuit de huiskamer over de weilanden en bossen, en wat een mooi plaatje zo! Alles lijkt zoveel rustiger. mooi mooi!
Groot hahaquote:
Heyquote:Op dinsdag 28 december 2004 08:42 schreef Quinny het volgende:
Hallllloooooo
Het was erg gezellig gisteren. En we hebben een vakantie geboekt
Noorwegenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:46 schreef Quinny het volgende:
/
[..]
Noorwegen
Met zijn 7-en. Erg cool!
Lekker ding is die Zeus he
quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja... schrok me dood toen ik hem zag haha..._O_ Maar toch wel belangrijker dat ie aardig is.
Gezellig zeg met zijn 7-en! Al ooit eerder geweest? Mijn vriendin is een Noorse, mooi land hoor!![]()
Groot was niet echt waar ik van schrok haha.. meer zijn uitstraling.quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja hij is groot
Nee nog nooit in Noorwegen geweest. Geen van allen ook.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
Groot was niet echt waar ik van schrok haha.. meer zijn uitstraling.
Wordt tof dan, daar in Noorwegen. Allemaal Gijsjes?
in hotel gegetenquote:Op dinsdag 28 december 2004 08:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waar zijn jullie wezen eten?
Ja allemaal Gijsjes en Gijsinnen en een mini-gijs
gedaanquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Kuikentje van meKan jij straks even die mailtjes forwarden naar mijn werk e-mail ?
Sow, ziet er lekker uit!!! Mijn bestemming wordt hopelijk weer:Capetown..quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:04 schreef Chocobo het volgende:![]()
_____________________O_____________________ Krågeland
[afbeelding]
wowquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
Sow, ziet er lekker uit!!! Mijn bestemming wordt hopelijk weer:Capetown..
[afbeelding]
Ja lekker vertoeven daar, heb er een tijd gewoont. Stukke goedkoper dan Noorwegen ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |