zo en nu ff schijtenquote:[13:09:10] *Inu* | En nu is het witsays:
post eens in het nieuwe topic
[13:09:13] *Inu* | En nu is het witsays:
het staat er zo zielig
te veel gedronken gisteren?quote:
zuiperdquote:
quote:Op maandag 27 december 2004 14:05 schreef NiPpY83 het volgende:
ghehge ik was compleet nuchter, ikke bob
iddquote:Op maandag 27 december 2004 14:25 schreef NiPpY83 het volgende:
Dropshot bah
Gewoon gewoonquote:
Daar ben ik de absolute master inquote:
Waar zou die kunst vandaan komen?quote:Op maandag 27 december 2004 15:03 schreef febster het volgende:
[..]
Daar ben ik de absolute master in
quote:Op maandag 27 december 2004 15:05 schreef NiPpY83 het volgende:
Vraagje febster, I came, I saw, I conquered!
Hoort toch te zijn, I came,I came, SHE DIDN"T
Bij jouw misschien, maar bij mij iig niet hoorquote:Op maandag 27 december 2004 15:05 schreef NiPpY83 het volgende:
Vraagje febster, I came, I saw, I conquered!
Hoort toch te zijn, I came,I came, SHE DIDN"T
waarom denk je dan dat het:quote:Op maandag 27 december 2004 15:12 schreef NiPpY83 het volgende:
Uhm tot dusver heb ik nog nooit klachten gehad blieblie
is?quote:Hoort toch te zijn, I came,I came, SHE DIDN"T
quote:Op maandag 27 december 2004 15:11 schreef Merisse het volgende:
Ik hou persoonlijk ook niet van namen met fantasiespelling.
Cheiz![]()
Heb horen zeggen bij andere jongens dat dat vaak het geval is. Vind het spijtig voor de dames maar van de verhalen die ik van hun hoor klopt het. Het zijn niet mijn damesquote:Op maandag 27 december 2004 15:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
waarom denk je dan dat het:
[..]
is?
Dan moek de afstandsbediening gaan pakken, das kei ver weg helemaal op de tafel...quote:Op maandag 27 december 2004 16:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Same here
Thank God for NGC and the Discovery Channel
Vertel...quote:Op maandag 27 december 2004 16:19 schreef Inu het volgende:
En discovery vindt toch dat Brabant maar stiekem Belgie is
Nee hij was mietje ....quote:Op maandag 27 december 2004 16:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Staat in het vorige topic
Was jij niet uit gister?
Ik heb 2e kerstdag bij Danny en Debby gevierd samen met Joost en nog wat familie van hen, was erg gezellie. Maar voordat iedereen weg was was het al bekant 2 uur en toen had ik geen zin meer om nog naar de stad te gaan. Was ook behoorlijk lam al op dat moment.quote:Op maandag 27 december 2004 16:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Staat in het vorige topic
Was jij niet uit gister?
Lau en ik komen welquote:Op maandag 27 december 2004 16:39 schreef kib het volgende:
Wie heeft er zin vanavond bij mij een biertje te komen zuipen en een domme film te kijken ofzo ?
Ik verveel me ....
is goed. zal straks ff bier halen.. als je geen Bav lust hedde een probleemquote:
Uhhhh... geen idee.quote:Op maandag 27 december 2004 17:05 schreef kib het volgende:
[..]
is goed. zal straks ff bier halen.. als je geen Bav lust hedde een probleem
nog leuke films die ik ff kan downen ?
niet op mijn PC, wel op DVDquote:Op maandag 27 december 2004 17:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Uhhhh... geen idee. Kun je het beste ff met Lau overleggen want die heeft ook vanalles op z'n PC staan.
maar wel 2 keer kijkenquote:Op maandag 27 december 2004 17:50 schreef FlowDesign het volgende:
Wat hij zegt
Doe maar iets wat je leuk lijktquote:Op maandag 27 december 2004 18:05 schreef kib het volgende:
enne ik heb dus geen dvdspeler dus wat download ik nou
Kom wel .. weet alleen nog niet hoe en wat en wanneer en waarom enzoquote:Op maandag 27 december 2004 18:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doe maar iets wat je leuk lijkt
Ow Lau komt waarschijnlijk niet, alleen ik.
Doe ik toch al nietquote:Op maandag 27 december 2004 18:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zou geen huur meer betalen!
kom maar met BB gezellie hier bier en cola drinken. Terwijl we bijvoorbeeld naar de laatste Friends kijken.quote:Op maandag 27 december 2004 18:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Doe ik toch al nietIk zit in Helmond
Maaruhm, kmoet ook nog iets te doen vinden voor vanavond...
Kheb geen autoquote:Op maandag 27 december 2004 18:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
kom maar met BB gezellie hier bier en cola drinken. Terwijl we bijvoorbeeld naar de laatste Friends kijken.
mooi he, kon ik eerder naar huisquote:
Werk je in Stiphout dan?quote:Op maandag 27 december 2004 18:32 schreef Helmunt het volgende:
[..]
mooi he, kon ik eerder naar huis
heel stiphout zat zonder stroom, alleen Slegers vooraan de dorpstraat had licht.
Wie kijkt er nou naar RTL Boulevard?quote:Op maandag 27 december 2004 18:42 schreef blieblie het volgende:
Wat doet dat mens bij RTL Boulevard???![]()
Pas maar op, want ik kom hoorquote:Op maandag 27 december 2004 18:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
kom maar met BB gezellie hier bier en cola drinken. Terwijl we bijvoorbeeld naar de laatste Friends kijken.
Woont die nie in de buurt van Ekkersrijt??quote:Op maandag 27 december 2004 18:30 schreef amaranta het volgende:
En dan gaan we net zo lang buiten staan roepen totdat Juup komt. Die schijnt hier in de buurt te wonen. HEEL DICHTBIJ HEB IK ME LATEN VERTELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom mij dan ff halenquote:Op maandag 27 december 2004 18:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Pas maar op, want ik kom hoor....
Ik??quote:Op maandag 27 december 2004 18:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou naar RTL Boulevard?
Ligt eraan wat je in de buurt van Ekkersrijt vindquote:Op maandag 27 december 2004 18:51 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Woont die nie in de buurt van Ekkersrijt??
thirteen is een leuke filmquote:Op maandag 27 december 2004 17:05 schreef kib het volgende:
[..]
is goed. zal straks ff bier halen.. als je geen Bav lust hedde een probleem
nog leuke films die ik ff kan downen ?
Is het daar wel drempelvrij?quote:Op maandag 27 december 2004 18:58 schreef amaranta het volgende:
Wij wonen op 4 minuten van de Ikea ofzo.
Wij zitten in Noord.
Dan was het w.s. een WRC.... dus?quote:Op maandag 27 december 2004 18:57 schreef blieblie het volgende:
Ik zag net overigens een Subaru Impreza '99 (denk ik, iig met de platte lang werpige koplampen) volledig in WRC bestickering.
Plaatje doet neequote:Op maandag 27 december 2004 19:00 schreef omegaproject het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier komt je nick dus vandaan?
Resident Evil 2?quote:Op maandag 27 december 2004 19:03 schreef kib het volgende:
ik had moeten zeggen
nog leuke nieuwe films die ik kan downloaden ?
I got 10 mbit.. nothing left to wish for bitch
Al had je 100mbit...zonde van je bandbreedtequote:Op maandag 27 december 2004 19:06 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Skycaptain an the world of tomorrow?
Blijkbaar.... Nooit geweten dat die ook bestickerd verkocht werden aan particulieren voor dagelijks gebruik.quote:
.......quote:Op maandag 27 december 2004 16:25 schreef FlowDesign het volgende:
Dit is bestwel een heftig filmpje...
Klopt, Inu is het elfde teken van de chinese sterrenbeelden, oftewel 'hond'quote:Op maandag 27 december 2004 19:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Plaatje doet nee
[afbeelding]
Inu Yasha is die kerel (jah, ik weet t) met die witte haren en het is een half-demon, en Inu Yasha betekent als het goed is ook half-demon
Maar Inu apart betekent hond
Maar dan wel een liev puppy-tje
Vanwaar die . onderaan?quote:Op maandag 27 december 2004 19:13 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Klopt, Inu is het elfde teken van de chinese sterrenbeelden, oftewel 'hond'
En Yasha is trouwens een vrouwlijke demoon ... ook wel appart
.
En daar zat een verteller in? Of heette een van die poppetjes Narrator?quote:Op maandag 27 december 2004 19:21 schreef NaRRaToR het volgende:
OP
mijn nick komt voort uit deze serie die ik altijd keek:
http://www.arquisoft.brtdata.com.br/papel/gundam-1-arquisoft.jpg
juh daar zat idd een verteller in. eentje die naast de personages soms zei over het verhaal. maar toen wist ik dat nog niet en dacht ik dat het een van die vette robots wasquote:Op maandag 27 december 2004 19:22 schreef Inu het volgende:
[..]
En daar zat een verteller in? Of heette een van die poppetjes Narrator?
Het klinkt heel alwetend Narratorquote:Op maandag 27 december 2004 19:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
juh daar zat idd een verteller in. eentje die naast de personages soms zei over het verhaal. maar toen wist ik dat nog niet en dacht ik dat het een van die vette robots was
Ik heb Gundam SEED ook helemaal op DVDquote:Op maandag 27 december 2004 19:21 schreef NaRRaToR het volgende:
OP
mijn nick komt voort uit deze serie die ik altijd keek:
http://www.arquisoft.brtdata.com.br/papel/gundam-1-arquisoft.jpg
Een liev schattig hondje/katje/demoontjequote:Op maandag 27 december 2004 19:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik heb Gundam SEED ook helemaal op DVD
@ Inu, hij is eigenlijk meer een 'het' maar altijd nog meer 'hij' dan 'zij'
ff snel Net5 opgezet .. ik dacht het al .. Mathilda van Roald Dahl ! Dat vond ik vroeger een geweldige film (en nog steeds...)quote:Op maandag 27 december 2004 19:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Een liev schattig hondje/katje/demoontje
Bah, jongetje op net5 moet grote chocoladecake opeten
quote:Op maandag 27 december 2004 19:47 schreef kib het volgende:
[..]
ff snel Net5 opgezet .. ik dacht het al .. Mathilda van Roald Dahl ! Dat vond ik vroeger een geweldige film (en nog steeds...)
ik weet hetquote:Op maandag 27 december 2004 19:50 schreef blieblie het volgende:
[..].
Maar om 20.30 begint de laatste aflevering van Friends.
Wat hebben de Tokkies hier nou mee te maken?quote:Op maandag 27 december 2004 20:38 schreef kib het volgende:
Het laatste nummer was toch gewoon een sample uit The Lion Sleeps Tonight (origineel van de Tokkies) ?
Topkerst! lekker 2 dagen lekker eten en niks doen.quote:Op maandag 27 december 2004 20:41 schreef gazylady2 het volgende:
hellow!
iedereen kerst ook weer overleefd?![]()
ja idd lekker is dat....maar nog altijd beter wat mij was overkomenquote:Op maandag 27 december 2004 20:42 schreef Daklem het volgende:
[..]
Topkerst! lekker 2 dagen lekker eten en niks doen.
Hoe was jouw kerst dan?
Ps. Ik kwam vandaag bij mijjn werk aan, zag ik dat we al open waren, ik dacht . WTF. bleek dat we om 11 uur al open waren, dat ze dat niet even zeggen ofzo!
quote:Op maandag 27 december 2004 21:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja idd lekker is dat....maar nog altijd beter wat mij was overkomen
lolquote:Op maandag 27 december 2004 21:52 schreef daNpy het volgende:
Gelukkig maakt onze topfotograaf FlowDesign foto's die je gewoon op internet kunt zetten.
Je staat er gegarandeerd onherkenbaar op
Je lijkt n btje op dat poppetje van A Nightmare before Christmasquote:Op maandag 27 december 2004 21:52 schreef daNpy het volgende:
Gelukkig maakt onze topfotograaf FlowDesign foto's die je gewoon op internet kunt zetten.
LOL! Je ziet wel weer wie de betere fotograaf hier in dit topic isquote:Op maandag 27 december 2004 21:52 schreef daNpy het volgende:
mijn dikke kop past niet op zo'n kleine afbeeldingquote:Op maandag 27 december 2004 23:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
had hem dan iig in spiegelbeeld gedaan
je herkent jezelf in die smiley wil je zeggen?quote:Op maandag 27 december 2004 23:19 schreef Daklem het volgende:
[..]
mijn dikke kop past niet op zo'n kleine afbeelding![]()
As you wish schatquote:Op maandag 27 december 2004 23:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
had hem dan iig in spiegelbeeld gedaan
Je hebt niet eens een lesbische ervaringquote:Op maandag 27 december 2004 23:26 schreef Inu het volgende:
Ik voel me achtergesteldIk wil 2 meisjes
Sorry, ik maak geen lesbo koppeltjes, alhoewel ernaar kijken is altijd leukquote:Op maandag 27 december 2004 23:26 schreef Inu het volgende:
Ik voel me achtergesteldIk wil 2 meisjes
maak jij mij nou ff uit voor homo ofzo. sterf echt ff heel snel.....quote:Op maandag 27 december 2004 23:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een lesbische ervaring.
Jij hebt geen recht op 2 meisjes.
ik maak wel een lesbo koppeltje voor je lotte. als ik morgen niet in weert zat was ik komen schaatsenquote:Op maandag 27 december 2004 23:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
Sorry, ik maak geen lesbo koppeltjes, alhoewel ernaar kijken is altijd leuk![]()
Ik ga slapen! morgen weer "lekker" werken...
doegg mensen! Tot morgen avond.
Mensen die met mij willen schaatsen moeten rond een uurtje of 7 morgen avond naar de schaatsbaan komen op de markt![]()
Bwad zou voor mij een meisje zoekenquote:Op maandag 27 december 2004 23:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een lesbische ervaring.
Jij hebt geen recht op 2 meisjes.
Ik ken geen m33 lampjesquote:Op maandag 27 december 2004 23:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
maak jij mij nou ff uit voor homo ofzo. sterf echt ff heel snel.....![]()
btw hebbejn jullie m33 lampjes en zo ja wat kosten ze
en jij voor Bwad een jongen?quote:
Tssss.... Bwad heeft mooi praatjes.... Lag ik gisteren met glijmiddel klaar te wachten op em, issie niet op komen dagenquote:Op maandag 27 december 2004 23:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Bwad zou voor mij een meisje zoeken[afbeelding]
Zie mijn postquote:Op maandag 27 december 2004 23:34 schreef Daklem het volgende:
[..]
en jij voor Bwad een jongen?
Hoe is het eigenlijk met Bwad?
m33 lampjes voor in een scanner(je weet wel discoverlichting)quote:Op maandag 27 december 2004 23:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ken geen m33 lampjes.
Maar m33 boutjes kan je halen bij de bouwmarkt.
Hmmm, ik ken de typering niet, maar ik ist Halogeen? En hoeveel volt/watt?quote:Op maandag 27 december 2004 23:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
m33 lampjes voor in een scanner(je weet wel discoverlichting)
M33 boutjes? Die verkopen ze niet bij een bouwmarkt, ze gaan daar niet verder dan hooguit M12.quote:Op maandag 27 december 2004 23:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ken geen m33 lampjes.
Maar m33 boutjes kan je halen bij de bouwmarkt.
Ik ook niet, maar daarom heb ik ook vakantiequote:Op dinsdag 28 december 2004 00:05 schreef omegaproject het volgende:
gvd... ik heb helemaal geen zin om te werken morgen
niet te helder vandaag hequote:Op dinsdag 28 december 2004 00:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
M33 boutjes? Die verkopen ze niet bij een bouwmarkt, ze gaan daar niet verder dan hooguit M12.
En waarom geloof je me niet?quote:
Ik ben nuchterquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
niet te helder vandaag he.
En dat weet ik... bouten van 3,3cm doorsnee is ook wel erg behoorlijk.
Ik weet nog dat we in het tijdperk van we bouwen van 4 fietswielen, pallets, houten balken en een paar kisten een leipe kar om er mee van de geluidswal af te rausen, 5 gulden betaalden bij de smid (jaja) voor een m15 bout om het geheel sturende te krijgen.
Dat zijn echt kutstrekenquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:25 schreef Daklem het volgende:
aaaaaaaaaaaaargh iemand heeft echt een smerige grap met mij uitgehaald.
Iemand heeft op 1 of andere smerige homo/gay dating website mijn naam, adres, en telefoonnummer gepost. met hele vulgaire tekst erbij.
Dat is nog niet het ergste, maar ik word nu steeds gebeld door smerige kerels waarvan ik niks wil weten. Ik wordt hier echt gek van. Die kerel die dat gedaan heeft, en ik kom erachter, die mep ik wel finaal het ziekenhuis in. smerig geintje. bah!
Je hele zin klopt gewoon voor geen kanten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
En waarom geloof je me niet?
Geluidswal ligt in Acht langs het spoor.
Smid is er ook 1 in Acht, genaamd Caris.
En jaah de rest... lijkt me niet echt raar.
Kan ik het helpen dat niet iedereen al vanaf zijn 4de verschroeid is aan de computer of console.
Kheb ook al meteen zon homo teruggebeld omdat ik niet wist waar het op stond, meteen ff gevraagd hoe ik erop kon komen en ff de admin gemailed van dat smerige board met de vraag of hij het kan verwijderen en het IP nummer van degene die het gepost heeft wilt geven, zodat ik kan zorgen dat hij de komende 10 weken niet op internet kan komen, en ik kan hem tot de deur nauwkeurig volgen zodat ik weet wie het is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat zijn echt kutstreken![]()
Meteen d'r af laten halen .... !!
Jupz...quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:29 schreef Juup© het volgende:
Zeg okke, als je bij DSE die ¤5.- betaald voor het feestje ter ere van het 10 jarig bestaan, tappen ze dan ook bier enzo?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Kheb ook al meteen zon homo teruggebeld omdat ik niet wist waar het op stond, meteen ff gevraagd hoe ik erop kon komen en ff de admin gemailed van dat smerige board met de vraag of hij het kan verwijderen en het IP nummer van degene die het gepost heeft wilt geven, zodat ik kan zorgen dat hij de komende 10 weken niet op internet kan komen, en ik kan hem tot de deur nauwkeurig volgen zodat ik weet wie het is.
Als ik zijn IP in handen krijg, is diegene echt de zak!![]()
Hmmm echt zuipen zit er niet in dusquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jupz...
Je betaald 5 euro entree, en krijgt daar weer 5 consumptiebonnen voor waar 5 biertjes gehaald kunnen worden. Ofzoiets.
Snap je wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je hele zin klopt gewoon voor geen kanten.
Kick af, of ga naar bed
WELTRUSTENNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Snap je wat ik bedoel?
Zo ja... Wat zever je dan.
Zo nee... Leer eens begrijpend lezen. In de hederdaagse maatschappij zal je ook minder correct Nederlands moeten snappen.
Welterusten...![]()
Bier is niet gratis nee...quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmm echt zuipen zit er niet in dus
Ga nou maar naar bed menneke, probeer het morgen nog esquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Snap je wat ik bedoel?
Zo ja... Wat zever je dan.
Zo nee... Leer eens begrijpend lezen. In de hederdaagse maatschappij zal je ook minder correct Nederlands moeten snappen.
Welterusten...![]()
En wat was die tekst dan??quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:25 schreef Daklem het volgende:
aaaaaaaaaaaaargh iemand heeft echt een smerige grap met mij uitgehaald.
Iemand heeft op 1 of andere smerige homo/gay dating website mijn naam, adres, en telefoonnummer gepost. met hele vulgaire tekst erbij.
Dat is nog niet het ergste, maar ik word nu steeds gebeld door smerige kerels waarvan ik niks wil weten. Ik wordt hier echt gek van. Die kerel die dat gedaan heeft, en ik kom erachter, die mep ik wel finaal het ziekenhuis in. smerig geintje. bah!
Zolang ik nog boven je uit toren ben jij menneke en ik meneerquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ga nou maar naar bed menneke, probeer het morgen nog es
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zolang ik nog boven je uit toren ben jij menneke en ik meneer
zelfs voor volwassenen is die tekst nog te vullgair om hier te posten. Als een modje dat leest heb ik direct een ban aan mijn broek hangenquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | Order Items Part No. Est. Ship Qty IPOD U2 SPECIAL EDITION-FDN M9787ZR/A On or before 29/12/2004 1 Image Cancelled |
Hallo, ik was aan het uitproberenquote:Op maandag 27 december 2004 21:52 schreef daNpy het volgende:
Je moederquote:Op maandag 27 december 2004 23:06 schreef Daklem het volgende:
[..]
LOL! Je ziet wel weer wie de betere fotograaf hier in dit topic is
Kheb ook nog een foto van FlowDesign gevonden op het net...
ff zoeken hoor!
[afbeelding]
Als een M33 bout al zou bestaan, dan is die volgens mij ook geen 3,3 cm doorsnee.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
niet te helder vandaag he.
En dat weet ik... bouten van 3,3cm doorsnee is ook wel erg behoorlijk.
Ik weet nog dat we in het tijdperk van we bouwen van 4 fietswielen, pallets, houten balken en een paar kisten een leipe kar om er mee van de geluidswal af te rausen, 5 gulden betaalden bij de smid (jaja) voor een m15 bout om het geheel sturende te krijgen.
Dat klopt... en ze zijn echt allemaal wazigquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hallo, ik was aan het uitproberen
Ik heb nog minstens 10 andere van dat soort foto's van jou gemaakt
waarom moet jij altijd overal commentaar opgeven....quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als een M33 bout al zou bestaan, dan is die volgens mij ook geen 3,3 cm doorsnee.
sorry?quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
waarom moet jij altijd overal commentaar opgeven....be happy for once
![]()
![]()
Jaja, de beterwetende newbe's nemen het topic overquote:
Mail Apple en leg ze je probleem voorquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:30 schreef NaRRaToR het volgende:
oftewel ze hebben mijn order gecancelled, en mij niet ff op de hoogte gestelt daarvan. laat staan een reden ervoor gegeven. geen mailtje niks.....lijers
Als jij geen newbe was had je geweten dat Narra geen newbe isquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jaja, de beterwetende newbe's nemen het topic over
Ik weet wel dat Narra geen newbe isquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:54 schreef febster het volgende:
[..]
Als jij geen newbe was had je geweten dat Narra geen newbe is
Je bedoelt de niet zo ontwikkelde en tevens verbaal niet zo sterke newbies die denken mij wijs te moeten maken wat ik wel en niet zeg?quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jaja, de beterwetende newbe's nemen het topic over
Als hij zo gaat beginnen mag hij wel weer weg gaan hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Narra geen newbe is
Alleen issie wel verrekte lang weggeweest of niet?
Wel veel moeilijke woorden in 1 zin voor ze hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bedoelt de niet zo ontwikkelde en tevens verbaal niet zo sterke newbies die denken mij wijs te moeten maken wat ik wel en niet zeg?
Tut. Tut. Tut. Gaan we een beetje arrogant uit de hoogte lopen wezen? Siert je niet moet ik zeggen,quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bedoelt de niet zo ontwikkelde en tevens verbaal niet zo sterke newbies die denken mij wijs te moeten maken wat ik wel en niet zeg?
ja zo'n 200 topics ofzo (of meer.......ik kom uit de tijd van M4L enzo ofnie blieb)quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Narra geen newbe is
Alleen issie wel verrekte lang weggeweest of niet?
sorry dat ik geen WO doe hoor. ik ben ook maar een simpel dom betwetend newbie MBO-ertje is het nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Trek het je niet aan...quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
sorry dat ik geen WO doe hoor. ik ben ook maar een simpel dom betwetend newbie MBO-ertje is het niet![]()
Neem het vooral serieus...quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:58 schreef febster het volgende:
[..]
Tut. Tut. Tut. Gaan we een beetje arrogant uit de hoogte lopen wezen? Siert je niet moet ik zeggen,.
de jouwe wel danquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:09 schreef FlowDesign het volgende:
Narra, jouw opmerking sloeg gewoon nergens op.
.
Ik heb niemand anders die ik serieus kan nemen,quote:
feb heb jij een customer support mail adres van apple. dan stuur ik ze even een mailtje...quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:13 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb niemand anders die ik serieus kan nemen,.
Like duh... een M33 bout is geen 33 mm in doorsnede net als dat een M15 bout niet 15 mm in doorsnede is. Sim-pel.quote:
ik had het niet eens over die bout......mjah whatever wat jij wilt....:Wquote:Op dinsdag 28 december 2004 03:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Like duh... een M33 bout is geen 33 mm in doorsnede net als dat een M15 bout niet 15 mm in doorsnede is. Sim-pel.
Dat jij er een probleem over maakt dat ik dat even verduidelijk is mij een raadsel so get over it Sheila.
goed ideequote:Op dinsdag 28 december 2004 03:25 schreef FlowDesign het volgende:
En nu ga ik slapen
m4L?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja zo'n 200 topics ofzo (of meer.......ik kom uit de tijd van M4L enzo ofnie blieb)
Heb je een vraag, stel hem aan FlowDesign en u krijgt antwoord terwijl u wacht!quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:02 schreef blieblie het volgende:
En Flow wil me vast dan wel vertellen waar de M** voor staat bij een bout aanduiding. Ik heb namelijk altijd gedacht dat het stond voor de dikte. van het ding.
arme jijquote:Op dinsdag 28 december 2004 07:54 schreef Partygurl het volgende:
[..]
m4L?
Iemand uit mn msn heet zo mjah toeval he![]()
Dalijk werken, arme ikZelfs als ik naar school moet kan ik nog langer slapen
![]()
Heej Narra ... je bent eigenlijk ook maar een ukkie hèquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
arme jij![]()
en de M4L dieik bedoel was voorheen erg actief lid van deze topic reeks
ja groot ben ik niet neequote:Op dinsdag 28 december 2004 11:10 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heej Narra ... je bent eigenlijk ook maar een ukkie hè
hier is het super mooi wit ja..... waar ergens in het zuiden zit je dan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:29 schreef omegaproject het volgende:
Is het bij jullie in eindhoven en geldrop ook zo mooi wit als hier, verder in het zuiden?
Zit nu op mijn werk, in Roermond ...quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hier is het super mooi wit ja..... waar ergens in het zuiden zit je dan?
* NaRRaToR gaat dalijk ook richting het zuiden.
Nope...quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ey blieb heb jij maybe customer support mail van apple. ?
klein typefoutjequote:
verder welquote:Of Maastricht - Grongingen, als je Parijs te ver vind
Thxquote:
Werken - Eten - Filmpje kijken - Slapenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:37 schreef Partygurl het volgende:
wat zijn jullie plannen voor vandaag?
weet nog nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Werken - Eten - Filmpje kijken - Slapen
Jouwe?
Ga langs de deuren van de mensen in de buurt en zeg dat je voor 5 euro hun oprit sneeuwvrij maakt.quote:
Het was maar een idee hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:58 schreef Partygurl het volgende:
Jij bent gek, en de helft heeft niet eens een oprit hier
Werken - eten - naar zusjes' show kijken - slapenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:37 schreef Partygurl het volgende:
wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Hey, dat ken ik.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:33 schreef omegaproject het volgende:
Denk dati k morgen maar thuis blijf, toch geen kont te doen hier
Worden veel Helmonders gespot in dit topicquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:44 schreef hellmondunited het volgende:
Helmond tegen RL? waar staat RL voor?
aightquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Worden veel Helmonders gespot in dit topic
RL = Robert Long
Wat anders!![]()
't is en blijft een Medionquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hey, dat ken ik.
Zit nu een offerte maken voor iemand die moet concurreren tegen de aanbieding van de Kruidvat.
Beetje kansloos als je al moet gaan zoeken om onder die prijs te blijven..
Precies en degene voor wie die offerte is weet er geen klap van.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:54 schreef omegaproject het volgende:
't is en blijft een Medion
alleen zijn die wel zo vol met features voor een enorm lage prijs, gaat nergens meer over
Onmogelijkquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Precies en degene voor wie die offerte is weet er geen klap van.
Leg dat maar eens uit dan!![]()
Daar heb ik nog een broek van, slaapt fijnquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:18 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Australian .... [afbeelding]
Ik heb nog een broek + jasje in de kast hangenquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:23 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een broek van, slaapt fijn![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:34 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik heb nog een broek + jasje in de kast hangen![]()
Ik ben al 2 jaar dubbel verzekerd, schijnt dat ik daar ook nog iets van terug kan vragenquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:28 schreef blieblie het volgende:
Relext!!
Volgend jaar mag je geld terugclaimen van je ziekenfonds verzekering als je er weinig of geen gebruik van hebt gemaakt.
Ik heb afgelopen 10 jaar verzekering alleen gebruikt om naar de tandarts te mogen en mijn hooikoortspillen vergoed te krijgen....
Pas er niet meer inquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:44 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Haha lachuh toch, kun je aandoen naar masters of hardcore
![]()
![]()
Ik ben ook erg lang dubbelverzekerd geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik ben al 2 jaar dubbel verzekerd, schijnt dat ik daar ook nog iets van terug kan vragen![]()
Maar dat dit altijd kan als je het niet gebruikt vind ik indd ook wel een mooie ontwikkeling
Waar haal je dat vandaan, en welke gebieden dan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:53 schreef blieblie het volgende:ze hebben in Eindhoven complete gebieden waar alcohol verboden gelden
.
Ja ik ook, maar die flikkers van het VGZ hebben hun terugvraag policy vorig jaar gewijzigd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik ben al 2 jaar dubbel verzekerd, schijnt dat ik daar ook nog iets van terug kan vragen![]()
Maar dat dit altijd kan als je het niet gebruikt vind ik indd ook wel een mooie ontwikkeling
Binnenkort lekker XBOXen !quote:12/28/2004
Shipped
Bedankt voor de bestelling en betaling!
Wij sturen de Xenium Ice vandaag nog naar u op.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:38 schreef omegaproject het volgende:
Ik wil trouwens nog wel ff melden, voor het topic dicht is, dat ik bezwaar aanteken tegen de huidige TT
ED.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan, en welke gebieden dan?
Openbaar dronkenschap is toch bijna overal verboden?quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
ED.
maar in Woensel Zuid en Tongelre zijn nu gebieden waar je niet met bier over straat mag.
Openbare dronkenschap is niet hetzelfde als alcoholische dranken nuttigen op straatquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Openbaar dronkenschap is toch bijna overal verboden?
He wah vervelend!quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
ED.
maar in Woensel Zuid en Tongelre zijn nu gebieden waar je niet met bier over straat mag.
Jah, maar mensen die op straat alcohol drinken zijn vaak niet meer nuchter...quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Openbare dronkenschap is niet hetzelfde als alcoholische dranken nuttigen op straat
Yo Conflictquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:01 schreef Conflict het volgende:
EINDHOVUH DE GEKSTUH!!!!
Das waarquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, maar mensen die op straat alcohol drinken zijn vaak niet meer nuchter...
NEE!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:01 schreef Conflict het volgende:
EINDHOVUH DE GEKSTUH!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |