Absoluut.quote:Op maandag 27 december 2004 23:37 schreef shmoopy het volgende:
Als je bijna alles mee kan zingen, ben je dan bejaard?
Oh, ik kijk nu af en toe wel hoor.quote:Op maandag 27 december 2004 23:49 schreef mitt het volgende:
zeg Jane, jij luisterde toch zonder de lijst te bekijken?
of ben je ervan afgestapt
Ik zie gelijk een kleine playbackende Shmoopy voor me!quote:Op maandag 27 december 2004 23:49 schreef shmoopy het volgende:
Okee, ik ben dus een trouwe muziekkenner.
Anita!
Dit heb ik met een borstel voor de spiegel staan playbacken.
en meteen daarna Jennifer Lopezquote:Op maandag 27 december 2004 23:54 schreef Jane het volgende:
Ik zie trouwens ook dat ik eigenlijk vannacht om 5 uur op moet om 3 Beatlesplaten in 1 uur te horen... Hello Goodbye, Can't Buy Me Love en Across The Universe.
Erg heel erg, al heeft I believe I can fly wel erg lang op 1 gestaanquote:Op maandag 27 december 2004 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Verbazingwekkend trouwens dat er 2 R. Kelly gedrochten in de lijst staan!
Yep!quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:10 schreef Modus het volgende:
Geweldige popmuziek, Flash & the Pan. Echt briljant..
Op een stoel, he, anders kon ik niet bij de spiegel.quote:Op maandag 27 december 2004 23:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zie gelijk een kleine playbackende Shmoopy voor me!
Aaaah... wat lief!
Was dit nou een extreem kort nummer? Volgens mij was het amper 2 min.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:18 schreef J.A.N.A. het volgende:
Sugar baby love! Geweldig!
Yep! Dit is de text.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was dit nou een extreem kort nummer? Volgens mij was het amper 2 min.
Meen je dat nou? Ik vind dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:33 schreef Modus het volgende:
Ik vind deze Bowie zoveel beter dan Fame, Heroes e.d.
volgens mij zijn ze aardig aan het knippen geslagen...quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was dit nou een extreem kort nummer? Volgens mij was het amper 2 min.
Van voor mijn tijd nl.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:40 schreef Jane het volgende:
Meen je dat nou? Ik vind dat helemaal niet.
Gelukkig maakten de Beatles in deze periode ook nog erg korte nummers.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:41 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze aardig aan het knippen geslagen...
Het is een smartlap, daar moet zoveel mogelijk ellende in zitten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:42 schreef ranja het volgende:
Wat een drama weer. Patsy moet ook weer zo nodig dood.
Ik zie het nu pas wat het is!quote:
En wel 2 van de grotere zeiknummers van Clouseau!quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:47 schreef Jane het volgende:
Een Belgische protestsong.
Hoeveel Belgische producties zouden er in de lijst staan? Iig 2 van Clouseau, zag ik.
-edit- Oh, en Brel natuurlijk. En Louis Neefs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |