Klopt! Er zijn er nog veel meer, merk ik nu. Alleen nog even de nummers eruit halen die alleen dezelfde titel hebben (zo staan er bijvoorbeeld 4 nummers in die The Power Of Love heten, maar het zijn natuurlijk wel 3 verschillende nummers).quote:Op maandag 27 december 2004 13:26 schreef Herrtee het volgende:
Nog eentje die 2 keer voorkomt:
Anyone who had a heart, op 1812 van Cilla Black, op 1745 van Dionne Warwick
Ben wel blij dat ik nu weet dat Patty's Ford het slechtste tv-programma van het afgelopen jaar was. Dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 27 december 2004 14:03 schreef Herrtee het volgende:
Hè altijd weer dat vervelende nieuws ertussendoor
En dat moment van Rafaël v/d Vaart...quote:Op maandag 27 december 2004 14:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik nu weet dat Patty's Ford het slechtste tv-programma van het afgelopen jaar was. Dat wist ik nog niet.
Tja, op zo'n moment vraag ik me ook af waarom dit nou wel "Radio 2"-muziek is, en bijv. de Chili Peppers of Radiohead weer niet..quote:
Ah gelukkig, nog een liefhebber!quote:
Met die heerlijke stadsgeluidjes erbijquote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef Jane het volgende:
Summer in the city, geef mij het origineel maar...
Het orgineel van The Lovin Spoonful staat op 804quote:Op maandag 27 december 2004 14:28 schreef Herrtee het volgende:
[..]
Met die heerlijke stadsgeluidjes erbij![]()
Hmm, wordt na 9u00 uitgezonden op woensdag, dan werk ik op een plek waar op dat moment de Duitse WDR4 aanstaatquote:Op maandag 27 december 2004 14:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het orgineel van The Lovin Spoonful staat op 804
waar haal je dat weg?quote:Op maandag 27 december 2004 14:48 schreef Herrtee het volgende:
[..]
Hmm, wordt na 9u00 uitgezonden op woensdag
Hier kun je op artiest zoeken en dan staat er wanneer het nummer uitgezonden wordt.quote:Op maandag 27 december 2004 14:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
waar haal je dat weg?
* Beathoven zet het volume iets luider voor Roxette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |