Ah, op die manier. Hmm, de bijbel lezen is dus ook een vak blijkt wel weer.quote:Op maandag 27 december 2004 21:06 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
haha, welnee
Het gaat over een man welke bij een andere man in bed ligt,
en dezelfde handelingen verricht als een vrouw zou doen..
Ok, mijn uitleg is ook beroerd. Het gaat over homo´s dus.
(persoonlijk heb ik niets tegen homo´s, maar dat terzijde)
Ga anders even bij de mod's huilen of zo..quote:Op maandag 27 december 2004 21:09 schreef zoalshetis het volgende:
geen zin dat dit een tweede maroc.nl wordt. dicht dus!
quote:Op maandag 27 december 2004 21:22 schreef sigvard het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Hmm, de bijbel lezen is dus ook een vak blijkt wel weer.
Hm. Als het zo was bedoeld als ik had gelezen had het vast ook een hoop doden gescheeld in de afgelopen 2000 jaar ofzo.
Paarse_paashaas?quote:Op maandag 27 december 2004 18:32 schreef t-t het volgende:
*Wil diegene die zogenaamd Youssef zijn e-mail adres heeft gejat zich even melden*
Hej, gaan je vrienden nu naar buiiten treden?quote:Op maandag 27 december 2004 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
alle naamtopics dienen gesloten te worden, dus ook deze, anders worden we straks beticht van racisme.
quote:Op maandag 27 december 2004 21:09 schreef zoalshetis het volgende:
geen zin dat dit een tweede maroc.nl wordt. dicht dus!
Waar staat dat?quote:Op maandag 27 december 2004 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
alle naamtopics dienen gesloten te worden, dus ook deze, anders worden we straks beticht van racisme.
Geloof jij werkelijk dat er een jongen in NL meki heet?quote:Op maandag 27 december 2004 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
alle naamtopics dienen gesloten te worden, dus ook deze
Ik kan me inderdaad nauwelijks voorstellen dat iemand in NL echt zo dom isquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Geloof jij werkelijk dat er een jongen in NL meki heet?![]()
Jij loopt toch ook vrij rond?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:08 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad nauwelijks voorstellen dat iemand in NL echt zo dom is
Waar slaat dit nou dan weer op?quote:Op maandag 27 december 2004 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |