Je moet gewoon fatsoenlijk Nederlands leren, het is immers een Nederlands forumquote:Op maandag 27 december 2004 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het doet me deugd om te zien dat we hetzelfde denken. Ook ik heb in het verleden gepropageerd voor een automatische spellingscontrole op Fok!
Ach, als je je inburgeringscursus goed gevolgd hebt heb je geen spellingscontrole nodig.quote:Op maandag 27 december 2004 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het doet me deugd om te zien dat we hetzelfde denken. Ook ik heb in het verleden gepropageerd voor een automatische spellingscontrole op Fok!
Ik heb al meerdere posts van Meki en BSB gelezen, en maar zelden heb ik een foutloze zin erbij gezienquote:Op maandag 27 december 2004 01:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waar is deze opmerking op gebaseerd? Toch niet op de punt die je achterwege liet aan het einde van je zin?
Je hebt inderdaad gelijk dat het een goed idee is van me. Er zijn altijd Fok!kers die wat minder sterk zijn in het spellen, vaak help ik ze daarbij, maar zoals je zelf al zegt is het inderdaad beter als dat geheel automatisch gebeurtquote:Op maandag 27 december 2004 01:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ach, als je je inburgeringscursus goed gevolgd hebt heb je geen spellingscontrole nodig.
Erg jammer, want dat is complete onzin. Van BSB weet ik iig zeker dat zijn niveau boven dat van ongeveer 98% van de Fok!kers ligt. Er jammer weer,quote:Op maandag 27 december 2004 01:32 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere posts van Meki en BSB gelezen, en maar zelden heb ik een foutloze zin erbij gezien
Als het zo erg is dan typ je het maar eerst even in Word en plak je het daarna in fok!. Hoewel ik toch gewoon vind dat je als inwoner van Nederland fatsoenlijk Nederlands dient te kunnen typenquote:Op maandag 27 december 2004 01:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk dat het een goed idee is van me. Er zijn altijd Fok!kers die wat minder sterk zijn in het spellen, vaak help ik ze daarbij, maar zoals je zelf al zegt is het inderdaad beter als dat geheel automatisch gebeurt
Omdat ik denk dat DaveHarris weer complete onzin zit te kopiëren van Engelse anti islam sites, helaas kan ik zijn beweringen niet verifiëren dus geldt in dit geval voor mij: Spreken is zilver, zwijgen is goud.quote:Op maandag 27 december 2004 01:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is onderstaand topic doodgebloeid ? Ik vind dat het topic behoorlijke potentie heeft:
Imam 10 jaar vast voor verkrachting
WHAHAHAHHAquote:Op maandag 27 december 2004 01:33 schreef Youssef het volgende:
Erg jammer, want dat is complete onzin. Van BSB weet ik iig zeker dat zijn niveau boven dat van ongeveer 98% van de Fok!kers ligt.
Ach elk begin is moeilijkquote:Op maandag 27 december 2004 01:33 schreef Youssef het volgende:
Erg jammer weer,Een inburgeringscursusje zou jou wel goed doen
Als FA's en A's dat niet hoeven waarom zouden mods het dan moeten?quote:Op maandag 27 december 2004 00:58 schreef _sinner_ het volgende:
Hoeft een moderator de Nederlandse taal niet machtig te zijn dan?
(dit om misverstanden te voorkomen en zo..)
Dus de spellingscontrole in Word wordt niet gebruikt door Nederlanders ? Vreemde edoch ziekelijke redenatie die kant noch wal raakt me dunktquote:Op maandag 27 december 2004 01:29 schreef knowall het volgende:
[..]
Je moet gewoon fatsoenlijk Nederlands leren, het is immers een Nederlands forum
ehhmmm... je helpt ze met de spelling?quote:Op maandag 27 december 2004 01:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk dat het een goed idee is van me. Er zijn altijd Fok!kers die wat minder sterk zijn in het spellen, vaak help ik ze daarbij, maar zoals je zelf al zegt is het inderdaad beter als dat geheel automatisch gebeurt
quote:Op maandag 27 december 2004 01:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus de spellingscontrole in Word wordt niet gebruikt door Nederlanders ? Vreemde edoch ziekelijke redenatie die kant noch wal raakt me dunkt
You're not alonequote:Op maandag 27 december 2004 01:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Oeps................ bijna een natte broek van het lachen...
Vergeet jezelf niet op te hangenquote:Op maandag 27 december 2004 01:42 schreef knowall het volgende:
[..]
You're not alone
En nu ga ik echt
quote:
Hij is de ochtendmod.quote:
HAHAHAHAAHAHAquote:Op maandag 27 december 2004 07:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zou ie zijn Meki Shop aan het inventariseren zijn?
Shit, zit ik ik nu op maroc.nl?quote:Op maandag 27 december 2004 08:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHAHA
Mogűh jongens
Salaam 3ala man taba3al houda
En anders de betreffende imam welquote:Op maandag 27 december 2004 01:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is onderstaand topic doodgebloeid ? Ik vind dat het topic behoorlijke potentie heeft:
Imam 10 jaar vast voor verkrachting
Salaam broeder Bansheeboy, wordt het niet tijd dat we een coup du soleil op het forum plegen? Kan makkelijk denk ikquote:Op maandag 27 december 2004 08:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHAHA
Mogűh jongens
Salaam 3ala man taba3al houda
quote:Op maandag 27 december 2004 11:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Salaam broeder Bansheeboy, wordt het niet tijd dat we een coup du soleil op het forum plegen? Kan makkelijk denk ik.
Ben jij niet die moslim-homo die in een dronken bui opbiechtte homo te zijn.quote:
quote:Op maandag 27 december 2004 15:43 schreef t-t het volgende:
[..]
Ben jij niet die moslim-homo die in een dronken bui opbiechtte homo te zijn.. Om vervolgens de volgende dag te blaten dat zijn account "gehackt" was.
.
Wat was mijn 'geheime vraag' ook alweer?quote:Op maandag 27 december 2004 15:43 schreef t-t het volgende:
[..]
Ben jij niet die moslim-homo die in een dronken bui opbiechtte homo te zijn.. Om vervolgens de volgende dag te blaten dat zijn account "gehackt" was.
.
Waar doel je op.quote:Op maandag 27 december 2004 16:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat was mijn 'geheime vraag' ook alweer?![]()
Tnx voor de tip!quote:Op maandag 27 december 2004 16:28 schreef t-t het volgende:
[..]
Waar doel je op.!
http://fotoboek.fok.nl/youssef
Relatie: Mohammed.
Het blijft erg lang stil. Je zou bijna denken dat hij het zelf heeft gedaan.quote:Op maandag 27 december 2004 18:32 schreef t-t het volgende:
*Wil diegene die zogenaamd Youssef zijn e-mail adres heeft gejat zich even melden*
..of afgeslacht volgens de Bijbel:quote:Op maandag 27 december 2004 19:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het blijft erg lang stil. Je zou bijna denken dat hij het zelf heeft gedaan.
Gelukkig voor Youssef woont hij in Nederland en kan gewoon uit komen voor zijn geaardheid zonder meteen gestenigd te worden volgens de sharia
Staat hier eigenlijk niet 'gewoon' dat mmv-trio'tjes verboden zijn? Dit gaat zo te zien toch niet letterlijk of per beschrijving over homoseksualiteit?quote:Op maandag 27 december 2004 20:07 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
..of afgeslacht volgens de Bijbel:
"Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!"
Leviticus 20:13
haha, welneequote:Op maandag 27 december 2004 21:00 schreef sigvard het volgende:
[..]
Staat hier eigenlijk niet 'gewoon' dat mmv-trio'tjes verboden zijn? Dit gaat zo te zien toch niet letterlijk of per beschrijving over homoseksualiteit?
Of lees ik nu verkeerd? Zo te zien gaat 't over 'een man die met een man ligt en er ligt ook een vrouw bij', zo ongeveer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |