Ben je toch een nerdquote:
kan je het gewoon niet melden we weten het allemaal wel als jou bericht iendelijkt evoorschijn komt...quote:
Nu snap ik hoe je aan die 4759 posts komtquote:
Does he ...quote:Op maandag 27 december 2004 13:14 schreef Renesite het volgende:
Do he have a life? NO!
Als ik het meld dan krijg ik er weer een post bijquote:Op maandag 27 december 2004 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je het gewoon niet melden we weten het allemaal wel als jou bericht iendelijkt evoorschijn komt...
Kan jij ook niet zien wat je typt, het is beetje niet goed te lezenquote:Op maandag 27 december 2004 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je het gewoon niet melden we weten het allemaal wel als jou bericht iendelijkt evoorschijn komt...
De database is corruptquote:Op maandag 27 december 2004 13:13 schreef mschol het volgende:
jou bericht iendelijkt evoorschijn komt...
Maak dan ff!quote:Op maandag 27 december 2004 13:15 schreef Jump het volgende:
TXT voor volgend topic up to date, en volgend deel staat nog niet klaar
Dat valt me van je tegenquote:Op maandag 27 december 2004 13:15 schreef Jump het volgende:
Volgende deel nog niet eens klaar?quote:Op maandag 27 december 2004 13:15 schreef Jump het volgende:
dat heet de typ tyfusquote:Op maandag 27 december 2004 13:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan jij ook niet zien wat je typt, het is beetje niet goed te lezen
Uitspraak van de dagquote:
Vanaf 27 januariquote:Op maandag 27 december 2004 13:15 schreef Godlike02 het volgende:
Tyfus! nerds neem aan baan!
Ik heb er al 2quote:Op maandag 27 december 2004 13:15 schreef Godlike02 het volgende:
Tyfus! nerds neem aan baan!
deel 51 staat klaarquote:Op maandag 27 december 2004 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik offer mezelf weel op om de volgende te maken...
In de vakantie hoef je van mij niet op je spelling te lettenquote:
wat is dat spellingquote:Op maandag 27 december 2004 13:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
In de vakantie hoef je van mij niet op je spelling te letten![]()
Dat doe ik ook nooit namelijk
Goed zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |