muwhaa bijgekomen van kerst?? jawel...quote:Op maandag 27 december 2004 09:24 schreef Godlike02 het volgende:
Bijgekomen van kerst?
Lekker bijgeslapen?
en hoeveel vrij heb je daarna?quote:Op maandag 27 december 2004 09:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Relaxt
Ik ben jaloers
Nou ja ik heb laatste dagje werken!
Dat is toch leuk? dat zie iik gewoon als vakantiequote:Op maandag 27 december 2004 11:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ookbehalve vrijdag dan is die ene gamedag van mijn ex-stage
Ik had nog iets van 3 weken aan vakantie-uren die ik straks kwijt ben. Maar die had ik wimmel al beloofdquote:
whehe, mijn pa MOET vrijnemen, hij is er niet blij mee...quote:Op maandag 27 december 2004 11:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben in januari 2 weken onbetaald vrij
Waarom onbetaald?quote:Op maandag 27 december 2004 11:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben in januari 2 weken onbetaald vrij
Werkloos heet dat. Mijn huidige contract eindigt dit jaar en mijn nieuwe begint 15 jan. En aangezien ik het de moeite niet waard vind om ww voor iets meer dan een week aan te vragen: onbetaald vakantie dus.quote:
Ik ben er waarschijnlijk de hele dag dusssquote:
Hoi Troelquote:Op maandag 27 december 2004 12:14 schreef Troel het volgende:
Hoi allemaal!
Wattun boel, daar is troeeeeeeelquote:Op maandag 27 december 2004 12:14 schreef Troel het volgende:
Hoi allemaal!
Doe is liefquote:
Wil je het topic soms volkrijgen met zwaaienquote:Op maandag 27 december 2004 12:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk de hele dag dusss
Ik wil wel een poging wagen hoorquote:Op maandag 27 december 2004 12:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je het topic soms volkrijgen met zwaaien![]()
Niet leuk?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |