quote:Op zondag 26 december 2004 21:39 schreef VoreG het volgende:
Nog maar een paar dagen en het is weer oud jaar
Gelukkig wel, ja.quote:
Ik snap het niet.quote:Op zondag 26 december 2004 21:26 schreef tong80 het volgende:
Zit ik naar Studio Brussel te luisteren Top 100 allertijden kom ik op een site die daar over gaat. Klik op het forum begin te lullen met die Belgen. Zie ik een bekende naam ik vraag aan die jongen heet jouw vader soms Alexander. Hij schrok zich kapot. 'Hoe weet jij dat ?' Woont ie dus ook in jBommel. Zegt ie dat ie in de Bloemendaal woont.Dezelfde straat als mijn broer dus. Blijkt ie zelfs een game van hem geleend te hebben en bij de zelfde club te vboetballen als ik. De wereld is klein.
Ik zit naar Studio Brussel te luisteren, hebben een top 100. Een Belgische zender. Die hebben een forum, waar op de uitzending gereageerd kan worden. Net als op Fok. Zie ik een achternaam die me bekend voor komt. Ik vraag aan die jongen heet je vader Alexander ? Ja zegt ie. Blijkt die jongen zelfs in dezelfde straat als mijn broer te wonen. Nu zit ik op MSN met hem te lachen over het feit dat de wereld zo klein kan zijn.quote:Op zondag 26 december 2004 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Ook niet na 4X gelezen te hebben
We hebben het weer opgenomen om straks lekker de reclames door te spoelen.quote:
Goede aanpak, houd je wat extra tijd over om je modem te installeren ook..quote:Op zondag 26 december 2004 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben het weer opgenomen om straks lekker de reclames door te spoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |