Ik wist al lang wat er in de Talmud staat, en trouwens iedereen met een beetje evolutiekennis weet dat de mens een beest is...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:32 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
Niemand wist wat er in de Talmoed staat
en ik wou het ff melden dat wij beesten zijn dus ik vind het onterecht dat het dicht is![]()
In ongeveer 18 topics en 2 feedback topics is daar uitvoerig op ingegaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:00 schreef vrijemening het volgende:
Wat is er nu weer mis met m'n ideeen?
Heb je die marokko-forum discussie ook gelezen of alleen de eerste 2 posts? Verderop in de "discussie" wordt duidelijk aangegeven dat er niet veel van klopt. Beetje zielig dat je een topic kopieert van een ander forum ( van een Anti-semiet nota bene, how low can you go! ) zonder door te hebben dat de OP verderop al ontkracht wordt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:36 schreef Meki het volgende:
er staat dat je op je sig dat je aardig bent maar je bent streng
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:28 schreef vrijemening het volgende:
Wat ik al zei, ik verplicht niemand tot reageren.
Laten we zeggen dat jij stelling A inneemt. Die stelling wordt omver geworpen door stelling B. Vervolgens ga je echter weer vrolijk stelling A verkondiigen. Je bent toch wel met mij eens dat dat geen discussie is?quote:En ik heb natuurlijk niet overal direct een antwoordt op.
Ik kon deze topic echter niet los zien. Uit je topics blijkt dat je een groot deel van waar je het over hebt niet begrijpt. Er is de suggestie gegeven om je in te lezen, en er zijn een behoorlijke hoeveelheid titels en linkjes gegeven. Het blijkt echter dat je daar niets mee hebt gedaan, omdat je weer stellingen inneemt die meerdere malen weerlegd zijn. Oftewel : Het spelletje begint weer opnieuw.quote:Daarom is dit dus ook een forum. Anders zou je het wel de grote wijsheden pagina kunnen noemen. Ik begon nu overigens een nieuw topic wat je in zijn geheel los zou kunnen zien van vorige topics.
Onjuiste feiten blijven verkondigen terwijl ze tientallen malen verkondigd zijn is al helemaal niet wetenschappelijk te noemen. Iedereen als een zien met "jullie gedachtengang" evenmin. Ditzelfde gaat ook op voor het niet willen begrijpen waar je over praat.quote:Voor een wetenschappelijk forum vindt ik jullie gedachtegang nogal vierkant. Dat is geen goed uitgangspunt als je wetenschap wilt bedrijven....
HET topicquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:43 schreef Alicey het volgende:
Ik weet het goed gemaakt. Ik open de topic weer, en verplaats hem naar GC, en laat het aan de moderators van GC over wat zij er mee doen.
Ah, en topic is onderwerp...quote:
Ach, dan kan ik het altijd nog proberen te slijten in ONZ.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:03 schreef Koekepan het volgende:
Het is wel jammer dat je het ding nu naar GC gestuurd hebt, straks krijg je het weer terug.
Aha... Ik heb me al meer dan eens verbaasd over jouw consequente gebruik van "deze topic" ipv "dit topic". Maar doordat je er zo consequent mee bent leek het me dat je er vrij zeker van wasquote:
Ik dus nietquote:
Met TRU heeft het imo niets te maken. In TRU wordt ook verwacht dat topics relevant zijn. Ik zie niet in op welke manier rudes topics relevant zijn (Hoewel iteejer en MUUS er misschien anders over denken). GC past het blijkbaar ook niet in.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef Doffy het volgende:
Het reebokfiletje!
ot: TRU lijkt me misschien meer een forum voor rude dan GC.
Heeft misschien te maken met het niet kunnen accepteren dat een uitdaging bij nader inzien misschien toch een probleem is ...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:52 schreef Doffy het volgende:
Tsja, als iedereen nu maar de tegenwoordigheid van geest had om dat figuur gewoon te negeren... maar ja, wfl'ers hebben de neiging om onmiddelijk te gaan doceren...![]()
Problemen bestaan niet, er bestaan alleen uitdagingen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:58 schreef Doffy het volgende:
Hoe bedoel je dat precies?
...quote:Dolce et decorum est pro patria doci
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |