Een duur gelabelde ford bedoel jequote:Op woensdag 29 december 2004 13:52 schreef PeuRac het volgende:
Mercedes, Audi, Lexusallemaal rotzooi is t
![]()
Koop gewoon een Jaguar![]()
Aan een Jaguar oldtimer kan je ook veel sleutelen, heeeeeel veel sleutelen, en weinig rijden...quote:Op woensdag 29 december 2004 16:02 schreef Hari-Bo het volgende:
Haha een Jaguar waar je geeneens fatsoenlijk aan kan sleutelen, terwij je bij de merc oldtimers overal bijkan!
Ik droom niet, dat zijn mijn ervaringquote:Op woensdag 29 december 2004 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sure, Dream on.
Daarom kijken de topmensen van de autoindustrie naar Toyota om zich te orienteren..
Mijn E van 8 jaar oud gaat 1x per 30.000km voor een beurt, en deze is goedkoper als de beurt van een Avensisquote:Op woensdag 29 december 2004 12:49 schreef MK1GTI het volgende:
[..]
De GS/RX/LS ligt dan weer dichter bij dezelfde klasse van de Benz. Dooreengenomen, als ik 100.000 euro kon besteden aan een auto en daarna weinig aan onderhoud dan zou ik 100% zeker een Lexus nemen en NOOIT een Benz. Ik zou er niet eens over twijfelen.
Waarom heb je een mercedes E-klasse van 8 jaar oud, terwijl je in je avatar een superdesupervette saab 900 staat?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:33 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Mijn E van 8 jaar oud gaat 1x per 30.000km voor een beurt, en deze is goedkoper als de beurt van een Avensis(zag ik in fleetowners-handboek van Toyota) en daarbij zal Lexus nog wel duurder zijn dan Toyota
![]()
/offtopicquote:Op woensdag 29 december 2004 16:43 schreef j22flyingdownwind het volgende:
omdat ik die ook nog heb voor de hobby
/nog offtopicer:quote:
/meest oftopicstquote:Op woensdag 29 december 2004 16:52 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
/nog offtopicer:
zeker wel: een 1987 900 turbo 'red arrow' (zijn er 150 van gemaakt)
Ben jij autoverzamelaar?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:52 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
/nog offtopicer:
zeker wel: een 1987 900 turbo 'red arrow' (zijn er 150 van gemaakt)
Hij had ook 15 x een zuiniger en milieuvriendelijker model kunnen rijden.. dus of het nou echt beter is.. tjah, weetnietquote:Op zondag 26 december 2004 18:45 schreef MacDweal het volgende:
[..]
Juist goed voor het milieu. Gezien het aantal KM had die er ook zo rond de 10 a 15 auto's gebruikt kunnen hebben. Die dan weer door een ander tot op de draad opgereden was.
Ach, nieuwe diesels met 100dkm op de klok en onderhoud zoals je van een griekse of nederlandsequote:Op donderdag 30 december 2004 09:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Hij had ook 15 x een zuiniger en milieuvriendelijker model kunnen rijden.. dus of het nou echt beter is.. tjah, weetniet
Een jaguar diesel natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2004 13:52 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Een jaguar ?quote:Op woensdag 29 december 2004 13:52 schreef PeuRac het volgende:
![]()
"Kuch."quote:Op woensdag 29 december 2004 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sure, Dream on.
Daarom kijken de topmensen van de autoindustrie naar Toyota om zich te orienteren..
krijg je er dan een aanhanger bij voor de onderdelen in te doen die je onderweg verliestquote:Op woensdag 29 december 2004 13:52 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Duhh, die filmpje heb ik gezien al...quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Toyota´s zijn gewoon degelijk.
Heb je dat topgear item gezien met die Toyota Jeep?
Werd in elkaar gereden, geen problemen
Ding werd door de vloed begraven in het strand, uitgegraven, en starte zonder problemen
in de fik gestoken, en reed nog
werd op het dak van een flat gezet en de flat werd opgeblazen, en de toyota liep
Stond toen uitgebrand, en volledig in elkaar in de studio, en liep.
Iedere warlord in de Derde wereld wil een mercedes, maar als ie een auto nodig heeft om de klus te klaren rijden die Toyota.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |