jaja, wrijf t er nog maar eens inquote:Op zondag 30 januari 2005 11:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet of het al bekend was, maar ik las net ergens dat Pro 7 ook de oscars live gaat uitzenden. Ik heb daar de Globes ook gezien en was een perfecte uitzending. Totaal geen Duits gelul tussendoor, dus misschien nog wel beter dan een zender waar ook een commentator bij zit.
Ik ga in ieder geval weer kijken.
Koop een schotel voor een paar honderd euro en je hebt er 50 gratis zenders bij, waaronder Pro7quote:Op zondag 30 januari 2005 13:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jaja, wrijf t er nog maar eens in
pro 7 hebben we niet hier
Ja hoi. Vorig jaar sleepte LotR ook 11 oscars in de wacht. Vreselijk saai (wel verdiend, maar dat terzijde). Maar toch geweldig om te zienquote:Op zondag 30 januari 2005 13:46 schreef SunChaser het volgende:
De nominaties zijn toch ruk dit jaar. Dat overgewaardeerde aviator zal wel winnen en niet de 100x betere Ray
En zonder fahrenheit 9/11 en Passion of the Christ hoeven we ook geen verdere spectaculaire dingen te verwachten.
Ik vind het toch interessanter en van hoger niveau dan vorig jaar.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:46 schreef SunChaser het volgende:
De nominaties zijn toch ruk dit jaar.
Ook wel onterecht. Bijrol toch.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:41 schreef SunChaser het volgende:
Zou leuk zijn als Fox ze allebei wint, beste acteur en beste bijrol
Mja, ben ik niet met je eens. Ik heb met meer plezier naar The Aviator gekeken dan naar Ray.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:47 schreef SunChaser het volgende:
Millon Dollar baby nog niet egzien. Deze week wel de Aviator en Ray.
Aviator is zwaar overgewaardeerd. Ray is echt subliem.
Rayquote:Op zondag 30 januari 2005 20:48 schreef SunChaser het volgende:
aviator heb ik me niet bij verveeld, maar die Hughes werd 71 en we zagen hem maar tot zijn 30e ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond 't wel een goeie film, trouwens.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Klopt, maar daarna gebeurde er niet zoveel meer met hem, hij keek vanaf toen vooral naar zijn eigen navel en stierf eenzaam, berooid en verwaarloosd. Ook voor Ray Charles geldt dat de periode na de film verder weinig 'interessant' is. Hij had succes, bleef succes houden en teerde vooral op oude successen. Lijkt me geen boeiende film...quote:Op zondag 30 januari 2005 20:48 schreef SunChaser het volgende:
aviator heb ik me niet bij verveeld, maar die Hughes werd 71 en we zagen hem maar tot zijn 30e ofzo.
Ik had het al gezien. Tijdje terug al. Sorry. Was op vakantie. M'n broer heeft Cinenova en die gaat het voor me opnemenquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie net ook dat Cinenova de oscars live gaat uitzenden. Ik heb net 2 maanden gratis Cinenova gekregen van TVHome, dus dat komt dang oed uit
Ik denk wel dat SIdeways "iets" gaat winnen, al weet ik niet meteen wat, hopelijk adapted screenplay of zo. Verder hoop ik op original screenplay voor Kaufman, die verdient ook wel eens een prijs. En Finding Neverland krijgt overal massa's nominaties en bijna altijd 0 prijzen, dus dat zal hier niet anders zijn..quote:Op zondag 20 februari 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
Op 'the Aviator' na (die ga ik volgende week zien) heb ik alle veelvuldig genomineerde films dit jaar gezien.
Ik persoonlijk ga voor Hotel Rwanda, Incredibles, Eternal sunshine of a spotless mind en Sideways. Dus die zullen wel niet veel winnen. Ray was ook niet slecht, maar het is niet een film waar ik echt ondersteboven van was.
Million Dollar Baby vind ik alleen in de best actress categorie terecht genomineerd, en Finding Neverland vind ik mateloos overschat.
Amadeus, Lawrence of Arabia, Braveheart, The Elephant Man, Patton, Ed Wood, Spartacus, Elizabeth, Shine, Raging Bull...dat zijn al wel een aantal aardige.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:05 schreef SunChaser het volgende:
Nu ik er over nadenk. Zoveel goede biopics zijn er niet. Beautifull Mind, The Hurricane, allemaal overschatte bagger.
Ja, een geniale gekquote:Op zondag 20 februari 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Behalve zien en/of gestoord was Amadeus toch ook nog iets anders hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |