quote:V. 3. Films nominated for the Best Foreign Language Film Award shall not be eligible for Academy Award consideration in any category in any subsequent awards year. Submitted films not selected as nominees are eligible for Academy Award consideration in other categories in the subsequent year, provided the film has its Los Angeles opening in that subsequent calendar year.
Nee La Vita E Bella was voor beide genomineerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Niet- Engelstalige films kunnen geloof ik niet genomineerd worden voor Beste Film; daar hebben ze dan die Best Foreign Language film voor. Zoiets toch?
ja dat hoorde ik ook. was al helemaal blijquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde zo'n CNN-miep zeggen dat ze weer gingen joinen als de Oscars gingen uitzenden.
waarschijnlijk zal dat t zijnquote:Of bedoelen ze daarmee "We gaan in een nieuwsitempje van 5 minuten uitzenden wie wat heeft gewonnen."?
alledrie computer geanimeerdquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:55 schreef Tweek het volgende:
ANIMATED FEATURE FILM
THE INCREDIBLES
SHARK TALE
SHREK 2
misschien heb ik hem niet begrepen ofzo maar ik vond the Incredibles zo'n 1 uit een dozijn film.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:11 schreef speknek het volgende:
Oh en The Incredibles, maar dat is een standaard kat in het bakkie.
Dat zal toch niet? Alle genomineerde films? Dan zit je daar weet ik veel hoe lang?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:18 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Het Parool organiseert de Oscar nacht weer.... In Tuschinski.... Eerst alle genomineerde films kijken, en daarna de Oscar uitreiking op het witte doek
3 en een halve dag.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat zal toch niet? Alle genomineerde films? Dan zit je daar weet ik veel hoe lang?
Hoe kan je aan kaartjes komen? Of werkt dat niet zo?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:18 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Het Parool organiseert de Oscar nacht weer.... In Tuschinski.... Eerst alle genomineerde films kijken, en daarna de Oscar uitreiking op het witte doek
Dat kon ook niet, omdat die nog niet in Amerika draait en niet door Zuid-Korea ingezonden is voor de foreign language Oscar.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
..., geen Oldboy.
Ze zijn van drie verschillende maatschappijen dacht ik zo.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
drie Disney Pixar blockbusters voor animatie
Ik viel voor de vrouw die ze er bij hadden zitten, damn helemaal mijn type.quote:
er zijn er 2 van dreamworks, alleen the incredibles is van disney...quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
drie Disney Pixar blockbusters voor animatie
1 van pixar/disney, 2 van dreamworks toch?quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ze zijn van drie verschillende maatschappijen dacht ik zo.
Klopt ja.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
1 van pixar/disney, 2 van dreamworks toch?
Alleen DiCaprio heeft imho een kans tegen Foxx. Giamatti had misschien ook nog gekund, maar die kreeg zelfs geen nominatie.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het enige waar ik nog een beetje blij van kan worden is als Depp de oscar voor beste acteur krijgt. Maar die gaat waarschijnlijk toch naar Foxx, die daarna voorspel ik het Cuba Gooding Jr. syndroom krijgt.
op de bank met een pot Pringles en een blik bier, da's inderdaad beter... Maja...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:16 schreef California het volgende:
Ik vond op de bank kijkend naar BBC ook erg gezellig vorig jaar.
Ik kan gewoon leukere bioscopen bedenken dan De Munt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |