Nee, dit is exclusief voor Vlamingen. We delen Desperate Housewives al met Nederland, het moet niet te gek worden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:53 schreef Sai het volgende:
[..]
Is dat heel toevallig een rare naam voor Canvas?.
Hotel SoK.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:35 schreef California het volgende:
Dat krijgen we een maand later toch wel, dit niet. Weet je nog een leuk hotelletje met kabel-tv?
Daar had ik al subtiel op gehint, maar dat werkte niet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hotel SoK.
Niets.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:31 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen maandag zei Jonathan Ross bij Film 2005 wel dat de Bafta`s live op de BBC worden uitgezonden. dus wie weet wat er nog komt.
waarschijnlijk valse hoop, maar toch
die gaan dat echt niet uitzenden. zal wel veels te duur zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:50 schreef brando het volgende:
[..]
Moeten we al actie ondernemen richting Mioch & Goderie? Zijn die op een andere manier dan via RTL5 te benaderen?
das waar. iemand een mail adres??quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie niet waagt, wie niet wint.
Niet geschoten is altijd mis.
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
maar ja daarvoor wil ik t nog wel zien, natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:55 schreef lindastuurman het volgende:
Ach, zoveel valt er dit jaar vast niet aan de Oscars te beleven vrees ik.
ze konden eerst ook formule 1 betalen...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die gaan dat echt niet uitzenden. zal wel veels te duur zijn.
Ja, maar da's meestal overdag of 's avonds en is 17 keer per jaar ofzo. De Oscars is eenmalig en midden in de nacht...commercieel dus niet echt interessant.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze konden eerst ook formule 1 betalen...
14.30u. Naar het schijnt uitgezonden op BBC World, maar ik weet niet of en hoe het online te volgen is (vooral te lui om te zoeken eigenlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:39 schreef dolle_hond het volgende:
hoelaat zijn die bekendmakingen vanmiddag?
ik hoor t wel op StuBru en lees t vanavond wel op imdbquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
14.30u. Naar het schijnt uitgezonden op BBC World, maar ik weet niet of en hoe het online te volgen is (vooral te lui om te zoeken eigenlijk)
Ik wil het laaif horen. Waarom weet ik niet, maar toch... ik wil het laaif horen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik hoor t wel op StuBru en lees t vanavond wel op imdb
en niet op cnn laif..?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
14.30u. Naar het schijnt uitgezonden op BBC World, maar ik weet niet of en hoe het online te volgen is (vooral te lui om te zoeken eigenlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |