Die is zooooo moooooooi ...quote:Op zondag 26 december 2004 01:48 schreef SEMTEX het volgende:
Rabbit in your headlights van UNKLE ft. Thom Yorke, nu je toch Radiohead opnoemde..
[afbeelding]
[afbeelding]
http://videos.antville.org/stories/368161/
quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:30 schreef BdR het volgende:
*schop*
De nieuwe videoclip van Chemical Brothers, Believe, is ook weer goedEen man wordt achtervolgd door een machine/robot uit de autofabriek waar hij werkt
some freaky paranoid shit..
hier te zien: Chemical Brothers - Believe
Payable On Death-Selah(1996?)quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:51 schreef VeX- het volgende:
Gorillaz - Feel good inc.
Ja die is meesterlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:18 schreef Hansnr8 het volgende:
Fatboy Slim - weapon of choise![]()
![]()
[afbeelding]
die is echt zeldzaam goedquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:31 schreef BdR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hij is echt goed
Volgens mij was dat de clip van teardrop als ik het goed hebquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:22 schreef Tranceptor het volgende:
Massive Attack met dat baby'tje
Die heb ik ook in m'n collectie. Een van de vreemdste clips ooit.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:12 schreef Smots het volgende:
Fish Heads!!
Fish Heads / Fish Heads / Roly Poly Fish Heads / Fish Heads / Fish Heads / Eat Them Up, Yum
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ik zelf ook een toffe klassieker vind: Massive's Unfinished Sympathy:
[afbeelding]
Heb hem nu twee keer via een linkje gezien.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:40 schreef IsaacD het volgende:
Een pareltje uit de Nederlandse scene vind ik trouwens de net uitgekomen clip van DuvelDuvel's "wie is ut?".
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:13 schreef Klonk het volgende:
Paranoid Android van Radiohead, ook een briljante clip
Hoe heet dit nummer ook alweer?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:31 schreef BdR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hij is echt goed
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:40 schreef IsaacD het volgende:
http://student-kmt.hku.nl(...)uvel_-_wie_is_ut.mpg
nieuwe QOTSA videoclip stond in de klaagbaak,quote:Op zondag 15 mei 2005 23:26 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik zag net de nieuwe clip van Queens of the stone age en da's met een gekke aziaat die de hele clip in z'n blote reet en pik loopt rond te springen.
vaag
Niet dat het daarom een meesterlijke clip is, maar ik kon geen ander videoclip topic vinden....
niks zo mooi als Around The World jaquote:Op zondag 9 januari 2005 16:04 schreef timbob het volgende:
around the world van Daft Punk (zo simpel, zo cool)
[afbeelding]
Wat hij zegt.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:52 schreef Alias het volgende:
The Prodigy met Smack my Bitch Up vind ik wel uitermate meesterlijk. Overigens veel clips van de regisseur Chris Cunningham zijn ook mooi.
Aphex Twin - Come to Daddy:
"Aphex Twin - Come To Daddy" blijft een meesterlijke videoclipquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:48 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Hier de volledige clip.. lekker creepy!
http://www.youtube.com/watch?v=5Az_7U0-cK0
Vind dit een absoluut bril-jante clip. Videoclip van het jaar wat mij betreft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef Supersheep het volgende:
Kan hier wel gaan opsommen welke oudere clips ik goed vind, maar die zijn vast allemaal al een keer genoemd. Dus maar een wat nieuwere:
Ok Go met Here It Goes
en gewoon in 1 shot opgenomen
Het mooiste is dat bijna niemand weet dat Christopher Walken verslaafd is aan dansen. In iedere film probeert hij op de één of andere manier altijd een dansje erin te verwerken; zou je in eerste instantie niet zeggen als je hem ziet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:09 schreef bladibladibla het volgende:
Fatboy Slim's Weapon of Choice!
Ik kan geen film met Christopher Walken meer zien zonder aan dat dansje te denken
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |