Momenteel zanger van The Clarks, als ik me niet vergis.quote:
Nee, dat was zijn voorganger.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:57 schreef lot3 het volgende:
Freddie van Hilst?
En Jaap it is. Later bekend producer geworden, wilde ik nog hinten, maar dat hoeft dus niet meerquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:01 schreef DaisyDuke het volgende:
jaap eggermont dan?
Deze foto zal wellicht het land van herkomst van deze groep verraden:quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:54 schreef GLO het volgende:
Sigur Rós?
Was al afgewezenquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:11 schreef bukgeit het volgende:
Sigur Ros zo te zien.
Nee, die speelden psychedelische rock en waren met z'n vijven...quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:22 schreef bukgeit het volgende:
O damn. Jet Black Joe misschien?
die bedoelde ik volgens mijquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:22 schreef bukgeit het volgende:
O damn. Jet Black Joe misschien?
Oeh. Dat zou wel eens goed kunnen zijn. Die zijn ook met veel.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:27 schreef bukgeit het volgende:
Of Gus Gus, gezien de electronica.
En die is goed!quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:27 schreef bukgeit het volgende:
Of Gus Gus, gezien de electronica.
ze lijkt meer op Maxima, vind ikquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:02 schreef GLO het volgende:
En tot slot: ze lijkt er anders sprekend op
Boven staat Littlefield, of zoiets.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:01 schreef ranja het volgende:
Ik probeer te ontcijferen wat voor taal daar achter staat en hoe oud de foto is. Voolopig ga ik voor nederlands en oud, dus gok ik Bonnie StClaire.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:06 schreef bukgeit het volgende:
Nog even en je claimt het punt omdat het wél Britney is.
quote:Playing her way from the subways and streets of London and Boston, guitarist/vocalist/songwriterbroke into the indie-rock scene in 1994 on the Kill Rock Stars label.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |