Dat wijf is je ex, je moet toch iets te neuken hebbenquote:Op woensdag 29 december 2004 13:06 schreef Amun-Ra het volgende:
garantie geen soa's, maar wat moet ik in godsnaam met 4 kamelen?
Dus als ik haar voor 100 euro koop, krijg ik 2 ruggen ervoor in de plaatsquote:Op woensdag 29 december 2004 13:18 schreef Amun-Ra het volgende:
die tieten op mn ex had ik toch eigenlijk nog niet echt gevonden![]()
![]()
Je bent een slechte verkoperquote:Op woensdag 29 december 2004 13:18 schreef Amun-Ra het volgende:
die tieten op mn ex had ik toch eigenlijk nog niet echt gevonden![]()
![]()
Somige mensen waarderen eerlijkheid, ipv een verkoper die zijn koopwaar te goed voor doet dan het is.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:02 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Je bent een slechte verkoper![]()
Ruilen tegenover een arabische vrouw, heb je weer een ****ertjequote:Op woensdag 29 december 2004 13:06 schreef Amun-Ra het volgende:
garantie geen soa's, maar wat moet ik in godsnaam met 4 kamelen?
ik merk dat ik mijn bod op moet krikkenquote:
Puh er staan nog steeds 4 schapenquote:Op woensdag 29 december 2004 19:11 schreef Björk het volgende:
[..]
ik merk dat ik mijn bod op moet krikken
2 schapen een rolletje pepermunt en een paar sokken
tss ik heb wel king extra strong ja!quote:Op woensdag 29 december 2004 19:13 schreef Pret3nder het volgende:
[..]
Puh er staan nog steeds 4 schapenen ik doe er een rolletje King pepermunt bij, dus je krijgt geen Aldi rotzooi zoals van Björk
![]()
Shit King extra strongquote:Op woensdag 29 december 2004 19:15 schreef Björk het volgende:
[..]
tss ik heb wel king extra strong ja!
en dat jij 4 manlijke schapen geeft...( gay schapen)
ik heb tenminste een mannetje en een vrouwtje
lekker fokken dus
Net zo goedquote:Op woensdag 29 december 2004 19:21 schreef Pret3nder het volgende:
[..]
Shit King extra strongdan doe ik er een zeecontainer met kink extra extra superstrong bij
Puh mijn 2 van mijn schapen zijn omgebouwd tot vrouw ja! Dat is net zo goed
Anders danquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |