Waarom niet ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:59 schreef Amun-Ra het volgende:
richtprijs is rond de ¤100-,
foto?
nee doek mar niet

En of ze een beugel heeftquote:Op zondag 26 december 2004 00:04 schreef tommy4487 het volgende:
leeftijd lijkt me niet geheel onbelangrijk

Goede eigenschappenquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:55 schreef Amun-Ra het volgende:
Maten: 164cm, 52 kg, cup AA, donkerblond
rock-fanaat
pluspunten: zeikt nooit, rookt niet, wil alles wel een keer proberen, kan koken, schoonmaken etc
minpunten: vaak hoofdpijn, ongesteld en van die vrouwenkwaaltjes......

quote:Op zondag 26 december 2004 00:08 schreef Amun-Ra het volgende:
nee net 12 geworden, en ze drinkt nog geen breezah want dat mag ze niet van d'r moeder

Anale sex, nasale penetratie, creampies, gangbangs...quote:Op zondag 26 december 2004 00:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Laat maar.. dat is nog niet legaal.
Wat voor dingen wil ze graag uitproberen dan?![]()

dan kun je deze ook wel gebruiken!quote:Op zondag 26 december 2004 00:10 schreef Frasier het volgende:
Je bent volgensmij vergeten er bij te vermelden dat ze opblaasbaar is.

Ik zou vanwege die hondenkop van jou toch nog is een keer je moeder naar je echte vader vragen.quote:Op zondag 26 december 2004 00:15 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Toch nog veel voor zo iemand als jou

Hmm .. snowballen?quote:Op zondag 26 december 2004 00:12 schreef Amun-Ra het volgende:
Anale sex, nasale penetratie, creampies, gangbangs...

Deze niet....ze zuipt niet hard genoeg.quote:Op zondag 26 december 2004 00:25 schreef DeRCT14 het volgende:
Rockmeiden zijn okay.

Als het maar geen neger is.quote:Op zondag 26 december 2004 00:27 schreef ondeugend het volgende:
Mag ik mijn ex in de aanbieding gooien ? Hij is nog steeds alleen.....
1.98, bruin/groene verleidelijke ogen, slank, goddelijk lijf, humor, bruin haar, sportief en 29 jaar inmiddels.
Bied maar

WOLLA KLOOTZAK!!!!!! WOT JAAJ!??????quote:

Amateurquote:Op zondag 26 december 2004 00:33 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
WOLLA KLOOTZAK!!!!!! WOT JAAJ!??????

Italiaanse vaderquote:Op zondag 26 december 2004 00:29 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Als het maar geen neger is.
Want die stinken.........naar poep.

Veel te buitenlands.quote:Op zondag 26 december 2004 00:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Italiaanse vaderen hij is niet gay

quote:Op zondag 26 december 2004 00:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goede eigenschappen
Lengte 100
gewicht 1000
Cupmaat 50
Kleur haar 500
Muzieksmaak 750
Zeikt nooit 1000
Rookt niet 750
Wil alles wel proberen 1000
Koken 750
Schoonmaken 100
----------- +
A= 4.900
Slechte eigenschappen
Vaak hoofdpijn 3.000
Ongesteld 500
Vrouwenkwaaltjes 2.000
--------
B= 5.500
A - B = negatief saldo ¤ 600,00.
Bijbetalen dus.

Zoiets als een old-timer?quote:Op zondag 26 december 2004 00:55 schreef tommy4487 het volgende:
ze is pas 12 dus ze kan alleen maar meer waard worden
*bied 10 euro

Nou niet helemaal of ze moet wel heeeeeeeeeeeeeel oud wordenquote:

Kan ik ook meteen een hele partij opkopen?quote:Op zondag 26 december 2004 00:55 schreef tommy4487 het volgende:
ze is pas 12 dus ze kan alleen maar meer waard worden
*bied 10 euro

klotetopic is dat he??quote:Op zondag 26 december 2004 01:01 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Je kunt het beste verkopen rond de 21 wachten tot 100 brengt veel risico's met zich mee (stoma's e.d.)

Je bedoelt dit Scheet laten i.c.m. een stoma. topic?quote:

moslimpje spelen hier.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:55 schreef Amun-Ra het volgende:
rock-fanaat
pluspunten: zeikt nooit, rookt niet, wil alles wel een keer proberen, kan koken, schoonmaken etc

quote:Op zondag 26 december 2004 00:27 schreef ondeugend het volgende:

Klinkt goed... Maarreh... waarom je ex??? M.a.w. Waar is de adder! Soms ook menstruatiebuien?quote:Op zondag 26 december 2004 00:27 schreef ondeugend het volgende:
1.98, bruin/groene verleidelijke ogen, slank, goddelijk lijf, humor, bruin haar, sportief en 29 jaar inmiddels en zit in het muziekwereldje.
Daarbij is hij veel op reis..... dus tijd voor jezelf dames
Bied maar

Hey vriendjequote:Op zondag 26 december 2004 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Motormaatje ..
Konden jullie niet even tot de kerst wachten met uit elkaar gaan.

Natuurlijk is er een addertje... alhoewel er verder niets mis met hem is hoor. Hij is nog steeds erg OKEquote:Op maandag 27 december 2004 14:50 schreef Tigress het volgende:
[..]
Klinkt goed... Maarreh... waarom je ex??? M.a.w. Waar is de adder! Soms ook menstruatiebuien?

Je ex-vriendin verkopen.... Jezusquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:55 schreef Amun-Ra het volgende:
rock-fanaat

Het is ze EX-vriendin hoorquote:Op maandag 27 december 2004 18:19 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
Je vriendin verkopen.... Jezus![]()

quote:Op maandag 27 december 2004 18:19 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
Je vriendin verkopen.... Jezus![]()

quote:Op maandag 27 december 2004 14:55 schreef ondeugend het volgende:
Vorig jaar een paar weken voor kerst
Your point is ?

Moet je dan eenzaam zijn zonder partnerquote:Op maandag 27 december 2004 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat het zo eenzaam is met de kerst, had je wel een gezellige kerst gegunt.
Maar ja het is alweer een jaar verder zie ik.![]()

Dat is toch anders dan gezellig voor de haard op een berenvelletje.quote:Op maandag 27 december 2004 22:56 schreef ondeugend het volgende:
Moet je dan eenzaam zijn zonder partner
Ik ben vaker perioden alleen geweest maar heb me nog nooit eenzaam gevoeld. Vrienden en familie zat waarmee je een hele mooie kerst mee hebben kan.
quote:Ps: Wil jij hem kopen ?

Mijn ex en ik hebben beiden geen open haard.... dus ik mis niksquote:Op maandag 27 december 2004 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is toch anders dan gezellig voor de haard op een berenvelletje.
[..]
![]()
Ik wil nog wel goed noten leren lezen. Maar ik ga geen blaasinstrumenten bespelen.![]()

Doe je dat nog dan?quote:Op maandag 27 december 2004 23:26 schreef Catwoman1986 het volgende:
Kan ik ook chippen?

Met bonnetje misschien wel...quote:Op maandag 27 december 2004 23:28 schreef DarKZeN het volgende:
Met garantie?

quote:Op maandag 27 december 2004 23:16 schreef ondeugend het volgende:
Mijn ex en ik hebben beiden geen open haard.... dus ik mis niks

Ik heb dat nooit gedaan maarja, ik moet toch ff een betaalmiddel zoeken he.quote:Op maandag 27 december 2004 23:27 schreef theborg het volgende:
[..]
Doe je dat nog dan?![]()
Das wel erg ehm... ouderwets zeg.

Hier betalen we allemaal in schelpen!quote:Op maandag 27 december 2004 23:29 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan maarja, ik moet toch ff een betaalmiddel zoeken he.
Creditcard ook mogelijk anders?

ja maar ja maar, ik koop toch geen ex van jou?quote:Op maandag 27 december 2004 23:34 schreef theborg het volgende:
[..]
Hier betalen we allemaal in schelpen!![]()

Je mag dr hebben dequote:Op maandag 27 december 2004 23:37 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
ja maar ja maar, ik koop toch geen ex van jou?

Whehe nee dankjequote:

Ok, dr is ook nog een Poolse sle...hoe...tee...ehm... meisje te koop.quote:

Ok verkocht! Hoeveel geld krijg ik toe?quote:Op maandag 27 december 2004 23:54 schreef theborg het volgende:
[..]
Ok, dr is ook nog een Poolse sle...hoe...tee...ehm... meisje te koop.
Gratis... nee, je krijgt geld toe. NEEM DR MEE!

Ben jij een kloon of loop je gewoon overal in onzin te zeikenquote:Op maandag 27 december 2004 18:19 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
Je ex-vriendin verkopen.... Jezus![]()

quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
on-topic:
Die matige grap he, daar zat ik ook te denken:
Ik geef jou 50 cent, en dan ga ik haar zo neuken, jij zegt niks want je wilde haar echt verkopen en het boeit je geen fuck, en ik zo van: whehehehehehe.

Zijn ze lifesize en voelen ze net als de realdolls aan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:33 schreef Sopherian het volgende:
ohhhhh dus je wilt mijn barbies niet inspecteren????

nee ze voelen aan als Barbiesquote:Op dinsdag 28 december 2004 03:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zijn ze lifesize en voelen ze net als de realdolls aan?

Vast wel, ze zuigt ookquote:

Ze is wel clean toch? Geen soa's/aids/andere nare dingen waardoor ik anders straks naar een huisarts kan om een wattestaaf mn pisbuis in te ramen om me te laten testen. Als ze clean is graag met bon en pinbon en waar ik haar kan afhalen. Ik bied EUR 250,- + 4 kamelen. Kamelen zelf ophalen kan ze niet brengen en niet op je rekening storten.quote:Op maandag 27 december 2004 20:54 schreef Amun-Ra het volgende:
nee geen garantie, de enige garantie die ik kan geven is dat ze wel wil pijpen... elke dag...gewoon met je vingers knippen en ze zit al op d'r knieeën.

Dat wijf is je ex, je moet toch iets te neuken hebbenquote:Op woensdag 29 december 2004 13:06 schreef Amun-Ra het volgende:
garantie geen soa's, maar wat moet ik in godsnaam met 4 kamelen?

Dus als ik haar voor 100 euro koop, krijg ik 2 ruggen ervoor in de plaatsquote:Op woensdag 29 december 2004 13:18 schreef Amun-Ra het volgende:
die tieten op mn ex had ik toch eigenlijk nog niet echt gevonden![]()
![]()

Je bent een slechte verkoperquote:Op woensdag 29 december 2004 13:18 schreef Amun-Ra het volgende:
die tieten op mn ex had ik toch eigenlijk nog niet echt gevonden![]()
![]()

Somige mensen waarderen eerlijkheid, ipv een verkoper die zijn koopwaar te goed voor doet dan het is.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:02 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Je bent een slechte verkoper![]()

Ruilen tegenover een arabische vrouw, heb je weer een ****ertjequote:Op woensdag 29 december 2004 13:06 schreef Amun-Ra het volgende:
garantie geen soa's, maar wat moet ik in godsnaam met 4 kamelen?

ik merk dat ik mijn bod op moet krikkenquote:

Puh er staan nog steeds 4 schapenquote:Op woensdag 29 december 2004 19:11 schreef Björk het volgende:
[..]
ik merk dat ik mijn bod op moet krikken
2 schapen een rolletje pepermunt en een paar sokken

tss ik heb wel king extra strong ja!quote:Op woensdag 29 december 2004 19:13 schreef Pret3nder het volgende:
[..]
Puh er staan nog steeds 4 schapenen ik doe er een rolletje King pepermunt bij, dus je krijgt geen Aldi rotzooi zoals van Björk
![]()

Shit King extra strongquote:Op woensdag 29 december 2004 19:15 schreef Björk het volgende:
[..]
tss ik heb wel king extra strong ja!
en dat jij 4 manlijke schapen geeft...( gay schapen)
ik heb tenminste een mannetje en een vrouwtje
lekker fokken dus

Net zo goedquote:Op woensdag 29 december 2004 19:21 schreef Pret3nder het volgende:
[..]
Shit King extra strongdan doe ik er een zeecontainer met kink extra extra superstrong bij
Puh mijn 2 van mijn schapen zijn omgebouwd tot vrouw ja! Dat is net zo goed

Anders danquote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |