Zijn ze lifesize en voelen ze net als de realdolls aan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:33 schreef Sopherian het volgende:
ohhhhh dus je wilt mijn barbies niet inspecteren????

nee ze voelen aan als Barbiesquote:Op dinsdag 28 december 2004 03:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zijn ze lifesize en voelen ze net als de realdolls aan?

Vast wel, ze zuigt ookquote:

Ze is wel clean toch? Geen soa's/aids/andere nare dingen waardoor ik anders straks naar een huisarts kan om een wattestaaf mn pisbuis in te ramen om me te laten testen. Als ze clean is graag met bon en pinbon en waar ik haar kan afhalen. Ik bied EUR 250,- + 4 kamelen. Kamelen zelf ophalen kan ze niet brengen en niet op je rekening storten.quote:Op maandag 27 december 2004 20:54 schreef Amun-Ra het volgende:
nee geen garantie, de enige garantie die ik kan geven is dat ze wel wil pijpen... elke dag...gewoon met je vingers knippen en ze zit al op d'r knieeën.

Dat wijf is je ex, je moet toch iets te neuken hebbenquote:Op woensdag 29 december 2004 13:06 schreef Amun-Ra het volgende:
garantie geen soa's, maar wat moet ik in godsnaam met 4 kamelen?

Dus als ik haar voor 100 euro koop, krijg ik 2 ruggen ervoor in de plaatsquote:Op woensdag 29 december 2004 13:18 schreef Amun-Ra het volgende:
die tieten op mn ex had ik toch eigenlijk nog niet echt gevonden![]()
![]()

Je bent een slechte verkoperquote:Op woensdag 29 december 2004 13:18 schreef Amun-Ra het volgende:
die tieten op mn ex had ik toch eigenlijk nog niet echt gevonden![]()
![]()

Somige mensen waarderen eerlijkheid, ipv een verkoper die zijn koopwaar te goed voor doet dan het is.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:02 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Je bent een slechte verkoper![]()

Ruilen tegenover een arabische vrouw, heb je weer een ****ertjequote:Op woensdag 29 december 2004 13:06 schreef Amun-Ra het volgende:
garantie geen soa's, maar wat moet ik in godsnaam met 4 kamelen?

ik merk dat ik mijn bod op moet krikkenquote:

Puh er staan nog steeds 4 schapenquote:Op woensdag 29 december 2004 19:11 schreef Björk het volgende:
[..]
ik merk dat ik mijn bod op moet krikken
2 schapen een rolletje pepermunt en een paar sokken

tss ik heb wel king extra strong ja!quote:Op woensdag 29 december 2004 19:13 schreef Pret3nder het volgende:
[..]
Puh er staan nog steeds 4 schapenen ik doe er een rolletje King pepermunt bij, dus je krijgt geen Aldi rotzooi zoals van Björk
![]()

Shit King extra strongquote:Op woensdag 29 december 2004 19:15 schreef Björk het volgende:
[..]
tss ik heb wel king extra strong ja!
en dat jij 4 manlijke schapen geeft...( gay schapen)
ik heb tenminste een mannetje en een vrouwtje
lekker fokken dus

Net zo goedquote:Op woensdag 29 december 2004 19:21 schreef Pret3nder het volgende:
[..]
Shit King extra strongdan doe ik er een zeecontainer met kink extra extra superstrong bij
Puh mijn 2 van mijn schapen zijn omgebouwd tot vrouw ja! Dat is net zo goed

Anders danquote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |