Ik heb dat nooit gedaan maarja, ik moet toch ff een betaalmiddel zoeken he.quote:Op maandag 27 december 2004 23:27 schreef theborg het volgende:
[..]
Doe je dat nog dan?![]()
Das wel erg ehm... ouderwets zeg.
Hier betalen we allemaal in schelpen!quote:Op maandag 27 december 2004 23:29 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan maarja, ik moet toch ff een betaalmiddel zoeken he.
Creditcard ook mogelijk anders?
ja maar ja maar, ik koop toch geen ex van jou?quote:Op maandag 27 december 2004 23:34 schreef theborg het volgende:
[..]
Hier betalen we allemaal in schelpen!![]()
Je mag dr hebben dequote:Op maandag 27 december 2004 23:37 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
ja maar ja maar, ik koop toch geen ex van jou?
Whehe nee dankjequote:
Ok, dr is ook nog een Poolse sle...hoe...tee...ehm... meisje te koop.quote:
Ok verkocht! Hoeveel geld krijg ik toe?quote:Op maandag 27 december 2004 23:54 schreef theborg het volgende:
[..]
Ok, dr is ook nog een Poolse sle...hoe...tee...ehm... meisje te koop.
Gratis... nee, je krijgt geld toe. NEEM DR MEE!
Ben jij een kloon of loop je gewoon overal in onzin te zeikenquote:Op maandag 27 december 2004 18:19 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
Je ex-vriendin verkopen.... Jezus![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
on-topic:
Die matige grap he, daar zat ik ook te denken:
Ik geef jou 50 cent, en dan ga ik haar zo neuken, jij zegt niks want je wilde haar echt verkopen en het boeit je geen fuck, en ik zo van: whehehehehehe.
Zijn ze lifesize en voelen ze net als de realdolls aan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:33 schreef Sopherian het volgende:
ohhhhh dus je wilt mijn barbies niet inspecteren????
nee ze voelen aan als Barbiesquote:Op dinsdag 28 december 2004 03:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zijn ze lifesize en voelen ze net als de realdolls aan?
Vast wel, ze zuigt ookquote:
Ze is wel clean toch? Geen soa's/aids/andere nare dingen waardoor ik anders straks naar een huisarts kan om een wattestaaf mn pisbuis in te ramen om me te laten testen. Als ze clean is graag met bon en pinbon en waar ik haar kan afhalen. Ik bied EUR 250,- + 4 kamelen. Kamelen zelf ophalen kan ze niet brengen en niet op je rekening storten.quote:Op maandag 27 december 2004 20:54 schreef Amun-Ra het volgende:
nee geen garantie, de enige garantie die ik kan geven is dat ze wel wil pijpen... elke dag...gewoon met je vingers knippen en ze zit al op d'r knieeën.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |