Ik denk niet eens dat ik daar tijd voor hebquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien kan ik tijdens mn stage een opdrachtje voor je regelen, maar ik zoek eigenlijk iemand die html kan dromen, ben nl nogal veeleisend
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:13 schreef ook_gek het volgende:
kut topic
jij was laterquote:
www.king-cars.nl en dan bij 'links' kijken, en via www.jaguar.nl en www.landrover.nl vind je ook nog watquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
Laat die 4 websites eens zien dan?.
Boeit niet, mijn nummer klopte, normaal zou die van mij dan ook voorgaanquote:
Euw, wat een vreselijke website(s) inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
www.king-cars.nl en dan bij 'links' kijken, en via www.jaguar.nl en www.landrover.nl vind je ook nog wat
Dat bedoel ik, en als t nou de website van een dorpsgarage was, oke, maar t is een fucking Jaguar dealerquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euw, wat een vreselijke website(s) inderdaad..
Yeah, ze hebben een goed bedrijf ingehuurdquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en als t nou de website van een dorpsgarage was, oke, maar t is een fucking Jaguar dealer
Dat muziekjequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euw, wat een vreselijke website(s) inderdaad..
onderwerp klopte nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boeit niet, mijn nummer klopte, normaal zou die van mij dan ook voorgaan
Ik vermoed dat ze een van de eerste bedrijven waren met een website, maar dat ze em daarna vergeten zijnquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, ze hebben een goed bedrijf ingehuurd.
lol, ach ja..quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een van de eerste bedrijven waren met een website, maar dat ze em daarna vergeten zijn
Alsof dat boeitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |