Ik denk niet eens dat ik daar tijd voor hebquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien kan ik tijdens mn stage een opdrachtje voor je regelen, maar ik zoek eigenlijk iemand die html kan dromen, ben nl nogal veeleisend
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:13 schreef ook_gek het volgende:
kut topic
jij was laterquote:
www.king-cars.nl en dan bij 'links' kijken, en via www.jaguar.nl en www.landrover.nl vind je ook nog watquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
Laat die 4 websites eens zien dan?.
Boeit niet, mijn nummer klopte, normaal zou die van mij dan ook voorgaanquote:
Euw, wat een vreselijke website(s) inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
www.king-cars.nl en dan bij 'links' kijken, en via www.jaguar.nl en www.landrover.nl vind je ook nog wat
Dat bedoel ik, en als t nou de website van een dorpsgarage was, oke, maar t is een fucking Jaguar dealerquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euw, wat een vreselijke website(s) inderdaad..
Yeah, ze hebben een goed bedrijf ingehuurdquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en als t nou de website van een dorpsgarage was, oke, maar t is een fucking Jaguar dealer
Dat muziekjequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euw, wat een vreselijke website(s) inderdaad..
onderwerp klopte nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boeit niet, mijn nummer klopte, normaal zou die van mij dan ook voorgaan
Ik vermoed dat ze een van de eerste bedrijven waren met een website, maar dat ze em daarna vergeten zijnquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, ze hebben een goed bedrijf ingehuurd.
lol, ach ja..quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een van de eerste bedrijven waren met een website, maar dat ze em daarna vergeten zijn
Alsof dat boeitquote:
Ik kan daar niet tegen, ik streef bij zoiets naar perfectiequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
lol, ach ja..
Heel veel dealers hebben een lelijke website.
In ieder geval, van wat ik heb gezien.
ik schaam me dood dat ik stage loop met een bedrijf met zo'n websitequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zou me kapot schamen als dealer zijnde.........
true true.........quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik schaam me dood dat ik stage loop met een bedrijf met zo'n website
standje 69 is niet neuken hoorquote:
Ja, maar weet je wat nog erger is?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen, ik streef bij zoiets naar perfectie
Die valt nog wel mee, die is vooral simpel, hoogstends zijn de kleuren niet helemaal superquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar weet je wat nog erger is?
Websites zoals dit:
http://www.peezet.com/
Dat zijn notabene webdesigners.
En dit is niet eens de ergste die ik gezien heb.
We moesten voor een opdrachtje van school de lelijkste websites laten zien en ik heb eentje gewoon gezien.. Die was echt verschrikkelijk.
Lelijk muziek. Gel gekleurde blokken die knipperden (van groen naar geel naar blauw naar rood etc)
Alles onder elkaar.
Echt vreeeeeselijk.
Zoals ik net uilegde aan ijsmeis:quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en wie is dit??
http://members.home.nl/f.schothorst/Nieuwe%20map/lool.JPG
open-dir rulezzz
Ik hou niet van simpelquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die valt nog wel mee, die is vooral simpel, hoogstends zijn de kleuren niet helemaal super
Meid wat mis jij wat zegquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja, klopt.
Ik doe hem niet zo vaak.
.
Je hebt ze toch niet stiekem zelf designed he?quote:
Daar zou ik nooit een site laten makenquote:
zou je je hond ook niet vanaf schoppen zeg maar.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
wnk :: Is tegen Kerst! :: Nu mét roze papiertje zegt:
vriendin van vriend van me
Je stageplek dus welquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zou ik nooit een site laten maken
Altijdquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hou niet van simpel.
Ik maak graag iets origineels.
Voorbeeldje?.
Nou nee, me ouders komen altijd zomaar op me kamer enzoquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zou je je hond ook niet vanaf schoppen zeg maar.
Okay, kijk hier alleen even naar die banner:quote:
en wat voor een bestandje staat daar aangekliktquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en wie is dit??
http://members.home.nl/f.schothorst/Nieuwe%20map/lool.JPG
open-dir rulezzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |