Ik denk niet eens dat ik daar tijd voor hebquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien kan ik tijdens mn stage een opdrachtje voor je regelen, maar ik zoek eigenlijk iemand die html kan dromen, ben nl nogal veeleisend
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:13 schreef ook_gek het volgende:
kut topic
jij was laterquote:
www.king-cars.nl en dan bij 'links' kijken, en via www.jaguar.nl en www.landrover.nl vind je ook nog watquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
Laat die 4 websites eens zien dan?.
Boeit niet, mijn nummer klopte, normaal zou die van mij dan ook voorgaanquote:
Euw, wat een vreselijke website(s) inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
www.king-cars.nl en dan bij 'links' kijken, en via www.jaguar.nl en www.landrover.nl vind je ook nog wat
Dat bedoel ik, en als t nou de website van een dorpsgarage was, oke, maar t is een fucking Jaguar dealerquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euw, wat een vreselijke website(s) inderdaad..
Yeah, ze hebben een goed bedrijf ingehuurdquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en als t nou de website van een dorpsgarage was, oke, maar t is een fucking Jaguar dealer
Dat muziekjequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euw, wat een vreselijke website(s) inderdaad..
onderwerp klopte nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boeit niet, mijn nummer klopte, normaal zou die van mij dan ook voorgaan
Ik vermoed dat ze een van de eerste bedrijven waren met een website, maar dat ze em daarna vergeten zijnquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, ze hebben een goed bedrijf ingehuurd.
lol, ach ja..quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een van de eerste bedrijven waren met een website, maar dat ze em daarna vergeten zijn
Alsof dat boeitquote:
Ik kan daar niet tegen, ik streef bij zoiets naar perfectiequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
lol, ach ja..
Heel veel dealers hebben een lelijke website.
In ieder geval, van wat ik heb gezien.
ik schaam me dood dat ik stage loop met een bedrijf met zo'n websitequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zou me kapot schamen als dealer zijnde.........
true true.........quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik schaam me dood dat ik stage loop met een bedrijf met zo'n website
standje 69 is niet neuken hoorquote:
Ja, maar weet je wat nog erger is?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen, ik streef bij zoiets naar perfectie
Die valt nog wel mee, die is vooral simpel, hoogstends zijn de kleuren niet helemaal superquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar weet je wat nog erger is?
Websites zoals dit:
http://www.peezet.com/
Dat zijn notabene webdesigners.
En dit is niet eens de ergste die ik gezien heb.
We moesten voor een opdrachtje van school de lelijkste websites laten zien en ik heb eentje gewoon gezien.. Die was echt verschrikkelijk.
Lelijk muziek. Gel gekleurde blokken die knipperden (van groen naar geel naar blauw naar rood etc)
Alles onder elkaar.
Echt vreeeeeselijk.
Zoals ik net uilegde aan ijsmeis:quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en wie is dit??
http://members.home.nl/f.schothorst/Nieuwe%20map/lool.JPG
open-dir rulezzz
Ik hou niet van simpelquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die valt nog wel mee, die is vooral simpel, hoogstends zijn de kleuren niet helemaal super
Meid wat mis jij wat zegquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja, klopt.
Ik doe hem niet zo vaak.
.
Je hebt ze toch niet stiekem zelf designed he?quote:
Daar zou ik nooit een site laten makenquote:
zou je je hond ook niet vanaf schoppen zeg maar.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
wnk :: Is tegen Kerst! :: Nu mét roze papiertje zegt:
vriendin van vriend van me
Je stageplek dus welquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zou ik nooit een site laten maken
Altijdquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hou niet van simpel.
Ik maak graag iets origineels.
Voorbeeldje?.
Nou nee, me ouders komen altijd zomaar op me kamer enzoquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zou je je hond ook niet vanaf schoppen zeg maar.
Okay, kijk hier alleen even naar die banner:quote:
en wat voor een bestandje staat daar aangekliktquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en wie is dit??
http://members.home.nl/f.schothorst/Nieuwe%20map/lool.JPG
open-dir rulezzz
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en wat voor een bestandje staat daar aangeklikt![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Snel editten hè!
Ik zag het wel!
Er stond "mezelf ook niet"![]()
![]()
![]()
Daar was ik al bang voor, ik herkende de menu structuur alquote:
Tekenen op papierquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, ik herkende de menu structuur al![]()
Maar ik heb al een idee voor hoe het er uit moet komen te zien, dat moet ik alleen nog ff in de ijskast zetten
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Snel editten hè!
Ik zag het wel!
Er stond "mezelf ook niet"![]()
![]()
![]()
Gaaf, heb jij dat gemaakt?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, kijk hier alleen even naar die banner:
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/Voorbeelden/3/
Want de rest is dus wel simpel.
Oh en ps, ga even over die poppetjes heen.
Ja, pixelartquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaaf, heb jij dat gemaakt?
En je moet je ouders leren te kloppen
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, pixelart
Mijn vader klopt ook, maar stapt ook meteen naar binnen.
Maar nu roepen ze voortaan op de gang wat er is..
Ik maak denk ik teveel herrie, want ik moest toen ik het 2x had gedaan ineens aan de pil van me moeder.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:36 schreef Fwnk het volgende:
Stelletje rukkers zitten ze nu allemaal op de filename te zoeken
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, pixelart
Mijn vader klopt ook, maar stapt ook meteen naar binnen.
Maar nu roepen ze voortaan op de gang wat er is..
Ik maak denk ik teveel herrie, want ik moest toen ik het 2x had gedaan ineens aan de pil van me moeder.
Hoiquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:43 schreef MutZ het volgende:
Hebben jullie geen leven ofzo dat het zo snel gaat??
Fwnk niet neequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:43 schreef MutZ het volgende:
We zijn kansloos, dat wist je toch al? 2 sc's op een dag is erg, maar op 1e kerstdag is nog ergerquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:43 schreef MutZ het volgende:
Yeah, en ook echt alles goed uitschetsenquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]aan de pil zijn roeleert trouwens (vind ik als single
)
Ik kan nauwelijks met een ander programma als Excel en Word overweg, nog een beetje met Powerpoint, verder niks. Dus ik maak schetsen, en iemand mag aan de hand daarvan voor mijn stagebedrijf een website in elkaar draaien. Maar ik moet nog ff kijken wat ik daar mee doe, waarschijnlijk ga ik tussendoor ff wat leuks in elkaar draaien, en dat voorstellen, en dan het laten uitzwerken
Dan moet je vooral mij als klant hebbenquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, en ook echt alles goed uitschetsen
Tis als webdesigner niet leuk om 10x iets te moeten veranderen zoals een ingewikkeld menu.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fwnk niet nee.
Hij zit op msn maar steeds van "f5!".
Niet?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, enne de pil roeleert dus niet hè.
lol, ik kan ook wel zo zijn jaquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet je vooral mij als klant hebbenik ben verschrikkelijk, alles moet exact zoals ik dat in mn kop heb bij zoiets
WTFquote:
Het is dat ik je net wegklikte maar andersquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/652260/2/50#24207955]zaterdag 25 december 2004
WTFDat doe je altijd uit jezelf, piemel!
![]()
wheheh, mijn achtergrond wil je niet zienquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:49 schreef Fwnk het volgende:
Huidige Achtergrond
Strax denkt iedereen dat ik eng ben
quote:
Dan moet je em dus wel posten nuquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
wheheh, mijn achtergrond wil je niet zien.
Ja, maar.. maar.. euhm..quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]dan roeleer jij dus niet, maar de pil wel
Mag ik 3 keer raden?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
wheheh, mijn achtergrond wil je niet zien.
Bel maarquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toe maar
Maak ik alvast een screenie.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fout.
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/forum/screeniedt.jpg
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]weet je zeker dat Timmetjuh een gozer is?
3-Jezelfquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fout.
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/forum/screeniedt.jpg
Vieze fotoquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
opendir roeleert(als je wil haal ik em weg)
LOLquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
opendir roeleert(als je wil haal ik em weg)
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
LOL
je houd van gekkebekken trekken he![]()
Eenschquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Maar meiden zijn mooier als jongens/mannen.
.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]aan de pil zijn roeleert trouwens (vind ik als single
)
Hoe danquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
OMG peu! ik zie je ineens van een heel andere kant.
ik wist het!quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe dan
check t0n's shirt![]()
[afbeelding]
"zeg vind jij dat ook een lekker kontje?"quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe dan
check t0n's shirt![]()
[afbeelding]
Dat kun je wel stellenquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ow god, wat een rommel staat er op mijn server.
Lullig voel je je dan hequote:Op zaterdag 25 december 2004 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ow god, wat een rommel staat er op mijn server.
*zet msn aan*quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dit is maar 1 submap.
Ik heb er zo nog een stuk of 4.
heb ik nog niet diep genoeg gegraven?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dit is maar 1 submap.
Ik heb er zo nog een stuk of 4.
Nah, die mappen kan je niet zienquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb ik nog niet diep genoeg gegraven?
ik heb je niet meer in m'n msnquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, die mappen kan je niet zien.
Doe ze is geven via msn? pleeeeeaaaaaaaaaasssseeeeeeeequote:Op zaterdag 25 december 2004 23:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, die mappen kan je niet zien.
Daar had ik langer, meer foto's vanquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg, het zijn toch gewone foto's op mijn buikje na?
Daar had je langer?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar had ik langer, meer foto's van
Zelfs die is heel normaalquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg, het zijn toch gewone foto's op mijn buikje na?
quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verwijder me dan ook niet zo snel
[a] hotmail . com
al langer, ik kreeg ooit zo'n zip bestandje met een paar fototjes van jou opgestuurdquote:
Owww, die ja.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
al langer, ik kreeg ooit zo'n zip bestandje met een paar fototjes van jou opgestuurd
<fout onderwerp>quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
al langer, ik kreeg ooit zo'n zip bestandje met een paar fototjes van jou opgestuurd
Welke?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) heel fok heeft die zip file alquote:
ijsmijs.zip met 6 of 7 foto's waarop eigenlijk niet veel te zien wasquote:
Ik weet het al hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ijsmijs.zip met 6 of 7 foto's waarop eigenlijk niet veel te zien was
Die heb jij ook allangquote:
was niet eens m'n bedoeling om hem actief te gebruiken. Wilde hem alweer deleten maar was te luiquote:
Waar blijven die overige 52 ????quote:
60 tietenquote:
nou, dat kan nu toch ookquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een paar op fok! gepost, maar dan maar 3 minuten
Dat klopt ja, in B&H2 was dat geloof ik, ik kwam daar toen alleen net 1min te laat achterquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een paar op fok! gepost, maar dan maar 3 minuten
Tering wat een goed ideequote:
Wheheheh, blote tiet gemistquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt ja, in B&H2 was dat geloof ik, ik kwam daar toen alleen net 1min te laat achter(dat poste ik toen ook)
quote:
zegt dat nou niet straks zit iedereen te f5'en en ligt het forum weer platquote:
Bewijsquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik houd niet van neppe tieten.
Alhoewel, iemand van fok! vroeg me ooit of ik silliconen had![]()
.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zegt dat nou niet straks zit iedereen te f5'en en ligt het forum weer plat
1.65m en 60 kilo, met t vlees op de goede plaatsenquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:32 schreef Fwnk het volgende:
Daar hoort ook een vrij forse dame bij?
quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1.65m en 60 kilo, met t vlees op de goede plaatsen
B / Kleine Cquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat ze nog niet hangen hoor.
Ik groei nogquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
B / Kleine C
Niet te groot maar gewoon fijn
Dat is idd zo, D is leuk, maar je kunt niet normaal over straat lopen met je vriendinquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
B / Kleine C
Niet te groot maar gewoon fijn
Zelf wetenquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik groei nog.
Ik wil dikke tieten..
stilte voor de stormquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:37 schreef BoJo het volgende:
M'n forum is net zo snel afgestorven als ie ineens opleefde![]()
Geloof me, groter als een C wil je nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik groei nog.
Ik wil dikke tieten..
Zoals ik ijsmeis(een beetje) kenquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, groter als een C wil je niet![]()
tenzij je continu kwijlende blikken op je wilt
Maar ik heb nu 'maar' een B.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, groter als een C wil je niet![]()
tenzij je continu kwijlende blikken op je wilt
Hij word helemaal hitsig van die mooie celicaquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe dan
check t0n's shirt![]()
[afbeelding]
Houden zoquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik heb nu 'maar' een B.
Maar nu passen die twee wel bij me, want als ze nu gaan groeien dan worden ze te groot vergeleken met de rest.
Maar als ik zelf nog groei moeten die dingen ook groeien.
Als je groeit gaan ze hangen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar nu passen die twee wel bij me, want als ze nu gaan groeien dan worden ze te groot vergeleken met de rest.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ik heb ergens gelezen dat je ze dan veel moest masserenquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik groei nog.
Ik wil dikke tieten..
Daar heb ik een push up bh voorquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als je groeit gaan ze hangen.
pray baby, pray.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ergens gelezen dat je ze dan veel moet laten masseren![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ergens gelezen dat je ze dan veel moest masseren![]()
Dan gaat het tegevallen voor je partner wanneer dat ding afgaat en ze rollen volledig van de haspel...quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar heb ik een push up bh voor.
Nee hoor, ik ben daar expert inquote:
Nouu... nouu nou!quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan gaat het tegevallen voor je partner wanneer dat ding afgaat en ze rollen volledig van de haspel...
Dat deed die vrouw ook die dat te horen kreeg van de dokter. ze moest dan 'oeleboele titte voele' erbij roepen steeds. exact om 15:00h elke dag.quote:
* PeuRac het zich voorstelt en van de stoel valt van t lachen HAAHAHAHAHHAAquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan gaat het tegevallen voor je partner wanneer dat ding afgaat en ze rollen volledig van de haspel...
quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
}:w
Don't wake the monster if you can't handle it
Mafzequote:
ah jawel, doe je dan ook gelijk je webcam aanquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euw.. Nou, dat ga ik nu nog niet proberen.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja balen he als het over iets gaat waar je niet over mee kunt praten.
Ja of die gek die 1x per uur "danku god" moest zeggen omdat hij z'n tokus te klein vond. De volgende dag is dat ding natuurlijk aardig wat gegroeid. Zegt die vent: "Duizend maal dank God!quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat deed die vrouw ook die dat te horen kreeg van de dokter. ze moest dan 'oeleboele titte voele' erbij roepen steeds. exact om 15:00h elke dag.
Komt ze in de file. toch doen he.
Ziet zo'n gast dat, pakt zijn piel en begin te sjorren zingende 'klein klein kleutertje...'ouwe mop.
Ik kan de installatie CD niet vindenquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ah jawel, doe je dan ook gelijk je webcam aan![]()
www.sweex.nlquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan de installatie CD niet vinden.
Wist U dat kinderen met probleempjes (ADHD) tot rust komen bij de koe?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:55 schreef Fwnk het volgende:
http://www.agrarischcultu(...)_koeknuffel_item.htm
quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:59 schreef BazzoS het volgende:
http://www.zrinski-triatlon.hr/test/hostese/
Op sommige foto's staat nog een auto ook, als je heel goed en geconcentreerd kijkt
quote:Op zondag 26 december 2004 00:01 schreef BazzoS het volgende:
http://www.zrinski-triatlon.hr/test/hostese/london18.jpg
Kijk, zie je ze groeien?
Ik wil ook zo'n broekquote:Op zondag 26 december 2004 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dat is toch geen AM DB7 he die daar staat
ik kan me niet focussen op de autoquote:Op zondag 26 december 2004 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Nee gek, dat is een Jaguar XKquote:Op zondag 26 december 2004 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Had je naar Essen moeten gaanquote:Op zondag 26 december 2004 00:05 schreef PeuRac het volgende:
Waarom staan er op de rai nooit zulke vrouwen
ik werd afgeleidquote:
hier thuis precies het zelfdequote:Op zondag 26 december 2004 00:18 schreef Hugster het volgende:
idd was al pissed dat ik er vandaag voor wakker gemaakt ben
ze durft nu niet meer![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 11:22 schreef PNG het volgende:
Morgen, en bij deze mijn gemeende excuses van laatst.
okéquote:Op zondag 26 december 2004 11:22 schreef PNG het volgende:
Morgen, en bij deze mijn gemeende excuses van laatst.
Alweer?quote:
Dat bedoelde ik niet, ik heb gisteren dat nl al gedaanquote:
dat stuk dat ze bij de garage dealer weg gaan is zo mooi. Staan ze te wachten bij dat stoplicht. En als dat op groen gaat gaan ze er allemaal als een debiel vandoor zo geweldig om te zienquote:Op zondag 26 december 2004 12:04 schreef vlad het volgende:
ben net gumball 3000 aan het kijken... dat verhaal van die gast in het begin met z'n viper![]()
dat is wel een vet stukje jaquote:Op zondag 26 december 2004 12:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat stuk dat ze bij de garage dealer weg gaan is zo mooi. Staan ze te wachten bij dat stoplicht. En als dat op groen gaat gaan ze er allemaal als een debiel vandoor zo geweldig om te zien
t is al 23min middagquote:Op zondag 26 december 2004 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
Morgeh!
Hou je smoel,quote:
ja, en over 23 minuten ben ik wakker, en dan begint mijn middag....quote:
quote:
quote:Op zondag 26 december 2004 12:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]wat een hoofd.
oh wacht, da's paint....
quote:
jawel.... fotosoep bril/snor doen ipv paintquote:
ik mis ietsquote:Op zondag 26 december 2004 12:54 schreef vlad het volgende:
HAHAHA.... die donut met die Murcielago op dat zand..BRILJANT
![]()
behalve als je eigenaar van die ferarri bent![]()
ik ben Gumball 3000 aan het kijken..quote:
* BoJo medelijden met jou moeder heeftquote:Op zondag 26 december 2004 13:17 schreef Xtreem het volgende:
zo ff langs de hyundai en de daewoo dealer.... kijken of ik m'n ma in een Getz / Kalos geluld krijg...
Het alternatief is in de excel blijven rondkachelenquote:Op zondag 26 december 2004 13:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo medelijden met jou moeder heeft![]()
lastige keuzequote:Op zondag 26 december 2004 13:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het alternatief is in de excel blijven rondkachelen
5 jr oude excel vs. nieuwe Getz/Kalos... moeilijkquote:Op zondag 26 december 2004 13:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
lastige keuze![]()
Zijn ze wel open dan op 2de kerstdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |